Zakupy i procesy obsługi zamówień firmowych
System V-Desk pozwala na kontrolę i planowanie wydatków przed faktycznym powstaniem zobowiązania w oparciu o stosowne dokumenty zakupu. Jednocześnie kompleksowo nadzoruje także procesy związane z identyfikacją potrzeb przedsiębiorstwa. Dzięki temu pozwala sprawnie realizować przebieg zamówienia wraz z dekretacją wniosków.
Moduły obsługujące zakupy i zapotrzebowania
w V-Desk i V-Desk GA
Zakupy
Moduł ten pozwala na kontrolę i planowanie wydatków przed faktycznym powstaniem zobowiązania w oparciu o stosowne dokumenty zakupu.
Budżety
Moduł wspomagający zarządzanie finansami pozwala na strategiczne zarządzanie kosztami firmy w sposób zautomatyzowany.
Środki trwałe
Proces do zarządzania środkami trwałymi umożliwia pełne zestawienie wszystkich składników majątku firmy.
Zamówienia
Moduł ten kompleksowo nadzoruje procesy związane z identyfikacją potrzeb przedsiębiorstwa, pozwala sprawnie realizować przebieg zamówienia wraz z dekretacją wniosków.
Cyfryzacja procesów biznesowych nigdy nie była tak prosta.
Zapewniamy indywidualne wsparcie i opiekę przez cały okres współpracy.
W jaki sposób rozwiązania V-Desk usprawniają procesy dotyczące zakupów i zamówień firmowych?
Procedury zakupowe są zintegrowane z modułem budżetowania poprzez dostęp do ewidencji faktur zakupowych. Daje to możliwość raportowania zestawiającego.
Umożliwia przygotowanie i rejestrację zamówień, w tym także rejestrację dokumentów i obiegu zapytań ofertowych.
Elektronicznie procesowane zamówienia to oszczędność papieru i czasu pracowników. Wnioski rejestrowane są bezpośrednio w systemie, który pilnuje terminów.
Zakupy oraz procesy obsługi zamówień firmowych w V-Desk to:
Kontrola i planowanie wydatków przed faktycznym powstaniem zobowiązania
Integracja z centralną bazą kontrahentów w systemie ERP, CRM lub innym dziedzinowym
Akceptowanie zamówień z uwzględnieniem progów i uprawnień akceptacyjnych