eTeczka pracownicza 

Moduł eTeczka jest podstawowym narzędziem pracy działów kadr i HR. To karta pracownika ze wszystkimi jego danymi, która jest nieodzownym elementem modułów: Ewidencja, Delegacje oraz Urlopy.  

eTeczka Pracownicza

eTeczka pracownicza w V-Desk i V-Desk GA 

Moduł eTeczka jest dostępny w obu modelach wdrożenia systemu V-Desk. Można go skonfigurować w dedykowanej wersji systemu V-Desk oraz wybrać spośród gotowych procesów V-Desk GA. 

Nasi klienci mówią o V-Desku

Zintegrujemy V-Desk z Twoimi systemami 

Zaletą systemu V-Desk jest możliwość integracji z właściwie każdym systemem informatycznym. Nie ma na rynku firmy, która nie korzystałaby już z jakiegoś oprogramowania. Cała magia polega na tym, aby wszelkie programy wykorzystywane w firmie tak zintegrować z V-Desk, aby usprawnić procesy biznesowe w danej organizacji.

eTeczka pracownicza – FAQ 

Czy muszę posiadać moduł eTeczka, aby obsługiwać moduły ewidencji, delegacji i urlopów?

Moduł eTeczka jest konieczny do obsługi modułów Ewidencja, Delegacja i Urlopy. 

Jak długo przechowywać dokumenty kadrowe? 

Dokumentację pracowniczą należy przechowywać przez okres zatrudnienia pracownika, a także przez okres 10 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym stosunek pracy uległ rozwiązaniu lub wygasł, chyba że odrębne przepisy przewidują dłuższy okres przechowywania dokumentacji pracowniczej.

Czy do modułu eTeczka można dodawać dodatkowe dokumenty pracowników? 

Jeszcze nie, ale trwają prace nad tą funkcjonalnością. Niebawem będzie można umieszczać w nim takie dokumenty jak np. wyniki badań czy szkolenia BHP.