Jesteś użytkownikiem systemu i potrzebujesz natychmiastowego wsparcia?
Naszym klientom oferujemy pełen zakres konsultacji i wsparcia powdrożeniowego.
Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z obsługą pod adresem
mailowym helpdesk@primesoft.pl
Nasi konsultanci chętnie pomogą rozwiązać problematyczne kwestie za pomocą zdalnego połączenia z ekranem komputera za pomocą narzędzia TeamViewer.
Poczytaj na blogu
-
Czym jest SaaS? Co to jest i jak działa Software as a Service?
W erze cyfrowej, model Software as a Service zdobywa coraz większą popularność jako sposób dostarczania oprogramowania. Dzięki SaaS, użytkownicy mogą…
-
Obowiązkowe e-Doręczenia szansą na optymalizację obiegu korespondencji
Od 1 stycznia 2025 roku wchodzi w życie obowiązek korzystania z platformy e-Doręczenia. To elektroniczny odpowiednik listu poleconego za potwierdzeniem…
-
Konferencja online „Systemy do obsługi zgłoszeń sygnalistów”
10 września odbędzie się konferencja online „Systemy do obsługi zgłoszeń sygnalistów” organizowana przez Polski Instytut Rozwoju Biznesu. Podczas niej Primesoft…
-
Paczki przelewów – integracja V-Desk z systemami bankowymi i masowe generowanie płatności
Jednorazowe wygenerowanie kilkudziesięciu transakcji bankowych znacznie ułatwia realizację wielu operacji finansowych w przedsiębiorstwie. Taką opcję znajdziecie w systemie V-Desk. Jak…