Primesoft » O firmie

O Firmie

20 lat dostarczamy kompleksowe rozwiązania klasy Enterprise w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem, elektronicznego obiegu dokumentów workflow, DMS, zarządzania procesami biznesowymi BPM i elektronicznego archiwizowania.

Nasze rozwiązania wyróżniają się najwyższą jakością oraz nowoczesnością. Wiedza oraz doświadczenie, które zdobyliśmy w trakcie realizacji licznych wdrożeń, pozwoliły nam na zdobycie know-how oraz uzyskanie cenionych w branży certyfikatów.

Jako lider rynku obsługujemy spółki giełdowe, międzynarodowe koncerny, grupy kapitałowe, banki i instytucje finansowe, spółki sektora publicznego oraz wiele firm będących światowymi liderami w swoich branżach.

Wartości Primesoft

Grupa Primesoft to nie tylko praca. To przestrzeń na budowanie relacji, wykorzystywanie szans, rozwój, podejmowanie wyzwań i osiąganie sukcesów. To miejsce, które chcemy tworzyć wspólnie w atmosferze wzajemnego wsparcia i życzliwości, opierając działania na 5 najważniejszych dla nas wartościach:

KUDOS

– z gr. κῦδος (kûdos)
uznanie, pochwała dla
wyjątkowego
osiągnięcia

K

koncentracja na
zadaniu,
zaangażowanie

U

uczciwość
rzetelność w
działaniu

D

drużyna,
współpraca,
myślenie zespołowe

O

odwaga,
odkrywanie,
ciekawość

S

serdeczność,
szacunek

Misja Primesoft Polska

Jesteśmy zaufanym partnerem we wdrażaniu nowoczesnych technologii informatycznych zwiększających bezpieczeństwo i efektywność procesów biznesowych oraz inspirujących rozwój.

Odważnie i z zaangażowaniem budujemy innowacyjne rozwiązania i wyznaczamy kierunki transformacji cyfrowej.

Tworzymy przestrzeń dla naszych klientów, partnerów i pracowników dla długotrwałych relacji w oparciu o wzajemny szacunek, uczciwość i rzetelność.

Jesteśmy marką Premium.

Wizja Primesoft Polska

Wykorzystując ekspercką wiedzę i wieloletnie doświadczenie jesteśmy liderem cyfrowej
transformacji tworząc kompleksowe rozwiązania na globalnym rynku.

Zarząd

Adam Tychmanowicz

Od 2004 r. współzałożyciel i Prezes Zarządu Primesoft Polska. Od 2008 r. również Prezes i Członek Zarządu prężnie działającej firmy Neptis S.A. – operatora systemu Yanosik oraz monitoringu pojazdów Flotis, jak również współtwórca kilku innych przedsięwzięć.

Filip Kolendo

Współzałożyciel i Wiceprezes Zarządu Primesoft Polska. Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej Neptis S.A. – firmy tworzącej markę YANOSIK.

Dariusz Jarczyński

Z Primesoft Polska związany od 2005 roku. Przeszedł wszystkie szczeble kariery, zaczynając od Project Managera, poprzez Dyrektora Sprzedaży, Dyrektora Operacyjnego, a obecnie Członka Zarządu oraz Pełnomocnika ds. Bezpieczeństwa Informacji.

Zespoły

Kiedy zaczynaliśmy w 2004 roku nasz zespół swobodnie mieścił się w dwóch pokojach wynajętych na potrzeby naszej działalności. Dziś jesteśmy Grupą trzech prężnie działających spółek z ponad 200 osobami na pokładzie i produktami, z których korzystają użytkownicy niemalże na całym świecie.

Łączymy doświadczenie i know-how z nowoczesnym podejściem do prowadzonych projektów. Poza kompetencjami merytorycznymi, równie ważna jest dla nas pasja, zaangażowanie i współpraca, co pomaga nam w realizacji projektów na najwyższym poziomie.

Mamy do dyspozycji specjalistów z różnych dziedzin, wśród nich są analitycy, architekci, administratorzy sieci, projektanci, programiści, webmasterzy, graficy komputerowi, testerzy, project managerowie oraz handlowcy.

Taka mieszanka oznacza, że projekty naszych klientów są zawsze w dobrych rękach i na każdym etapie pracuje przy nich specjalista.

Zespół sprzedaży i marketingu

Grupa młodych i energicznych ludzi, dla których kontakt z klientem to potrzeba dnia codziennego. Ich wiedza dotycząca oferowanych produktów oraz doświadczenie sprzedażowe jest na najwyższym poziomie.

Zespół odpowiada za przygotowanie ofert, negocjacje handlowe i dopinanie wszystkich tematów sprzedażowych na ostatni guzik. Są kopalnią wiedzy na temat funkcjonowania naszych rozwiązań, a jednocześnie pierwszym źródłem informacji na temat opinii o wdrażanych produktach.

Za właściwy PR, publikowanie treści w mediach społecznościowych, jak i przygotowanie wszelkiego rodzaju materiałów ofertowych odpowiadają wprawieni marketingowcy.

Zespół project managerów

Zadaniem zespołu jest zorganizowanie i „spięcie” całego projektu wdrożenia. Project Manager zarządza zadaniami, dokumentacją, przepływem informacji i odpowiada za komunikację wewnątrz zespołu projektowego oraz za komunikację z klientem. Są to doradcy, którzy słuchają wnikliwie kiedy klient opowiada o swoich potrzebach oraz oczekiwanych korzyściach.

Project Manager ustala harmonogram projektu, spisuje specyfikację, wspólnie z klientem ustala koncepcyjny przebieg projektu i zakres prac, a także szkoli przyszłych użytkowników. Odpowiada za sukces przedsięwzięcia i efektywną pracę zespołu.

Zespół programistów

O nich najczęściej odbywa się największa walka podczas realizacji wdrożenia. Dysponujemy profesjonalnym zespołem programistów, skupiającym kilkudziesięciu specjalistów z kluczowymi kompetencjami do realizacji projektów IT, którzy do swojej pracy podchodzą z ogromną pasją.

Zespół utrzymania

To silna grupa „wszystkowiedzących”. Help-desk to ci, na których ciąży rozwiązywanie bolączek naszych klientów. Na ich wsparcie mogą liczyć wszyscy użytkownicy, którzy potrzebują pomocy w zakresie prawidłowego funkcjonowania naszych rozwiązań po zakończonym projekcie wdrożenia.

Dział rozwoju i testerzy

Do kompetencji działu rozwoju należy wdrażanie i sprawdzanie nowych rozwiązań i funkcjonalności na potrzeby klientów oraz zmieniającego się rynku technologicznego. Dbają o stabilności rozwiązań, ciągły wzrost wydajności oraz bezpieczeństwo działania wszystkich systemów. Natomiast testerzy dokładnie testują wszelkie mechanizmy i zmiany wprowadzone przez dział rozwoju.

Architekci systemu

Osoby, które dbają o całokształt systemów, jakość kodu, dostosowują technologie, rozwiązania i najlepsze narzędzia.

Metodyka Pracy

By dobrze zrozumieć klienta i wykorzystać możliwości naszych pracowników stosujemy sprawdzone i efektywne metodyki pracy: Scrum oraz Prince2.

We wdrażaniu naszych rozwiązań mamy wytyczoną ścieżkę i procedury. Przez lata wypracowaliśmy schemat pracy, który sprawdza się bez względu na rodzaj i wielkość projektu. Dobra komunikacja i odpowiednie zarządzanie pozwalają nam bardzo skuteczne realizować zadania.

Etapy realizacji
projektu wdrożenia:


1

Start
Projektu

Rozpoczęcie prac pod kierownictwem dedykowanego Project Managera po stronie Primesoft

2

Warsztaty
wdrożeniowe

Wspólna praca nad weryfikacją procesów i potrzeb klienta prowadzona przez doświadczonych kierowników projektu

3

Przygotowanie analizy przedwdrożeniowej

Przygotowanie i potwierdzenie z klientem dokumentu specyfikacji systemu


4

Prezentacja 
i akceptacja

Przygotowanych indywidualnie dla klienta rozwiązań w systemie (prace programistyczne – przygotowanie systemu po stronie PSP)

5

Testy systemu 
po stronie klienta

Przekazanie klientowi instancji systemu do testów wraz z omówieniem pojawiających się uwag

6

Szkolenie dla użytkowników 
systemu

Szkolenie dla administratorów oraz użytkowników systemu prowadzone w formie spotkań offline lub online


7

Start
produkcyjny

Uruchomienie systemu po testach w terminie wspólnie uzgodnionym z klientem

8

Asysta 
wdrożeniowa

Opieka kierownika projektu oraz programistów Primesoft w pierwszych tygodniach po starcie systemu

9

Przekazanie 
projektu

Rozpoczęcie prac pod kierownictwem dedykowanego Project Managera po stronie Primesoft