O Firmie
20 lat dostarczamy kompleksowe rozwiązania klasy Enterprise w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem, elektronicznego obiegu dokumentów workflow, DMS, zarządzania procesami biznesowymi BPM i elektronicznego archiwizowania.
Nasze rozwiązania wyróżniają się najwyższą jakością oraz nowoczesnością. Wiedza oraz doświadczenie, które zdobyliśmy w trakcie realizacji licznych wdrożeń, pozwoliły nam na zdobycie know-how oraz uzyskanie cenionych w branży certyfikatów.
Jako lider rynku obsługujemy spółki giełdowe, międzynarodowe koncerny, grupy kapitałowe, banki i instytucje finansowe, spółki sektora publicznego oraz wiele firm będących światowymi liderami w swoich branżach.

Wartości Primesoft
Grupa Primesoft to nie tylko praca. To przestrzeń na budowanie relacji, wykorzystywanie szans, rozwój, podejmowanie wyzwań i osiąganie sukcesów. To miejsce, które chcemy tworzyć wspólnie w atmosferze wzajemnego wsparcia i życzliwości, opierając działania na 5 najważniejszych dla nas wartościach:
KUDOS
– z gr. κῦδος (kûdos)
uznanie, pochwała dla
wyjątkowego
osiągnięcia
K
koncentracja na
zadaniu,
zaangażowanie
U
uczciwość
rzetelność w
działaniu
D
drużyna,
współpraca,
myślenie zespołowe
O
odwaga,
odkrywanie,
ciekawość
S
serdeczność,
szacunek
Misja Primesoft Polska

Jesteśmy zaufanym partnerem we wdrażaniu nowoczesnych technologii informatycznych zwiększających bezpieczeństwo i efektywność procesów biznesowych oraz inspirujących rozwój.

Odważnie i z zaangażowaniem budujemy innowacyjne rozwiązania i wyznaczamy kierunki transformacji cyfrowej.

Tworzymy przestrzeń dla naszych klientów, partnerów i pracowników dla długotrwałych relacji w oparciu o wzajemny szacunek, uczciwość i rzetelność.

Jesteśmy marką Premium.
Wizja Primesoft Polska
Wykorzystując ekspercką wiedzę i wieloletnie doświadczenie jesteśmy liderem cyfrowej
transformacji tworząc kompleksowe rozwiązania na globalnym rynku.
Zarząd

Adam Tychmanowicz
Od 2004 r. współzałożyciel i Prezes Zarządu Primesoft Polska. Od 2008 r. również Prezes i Członek Zarządu prężnie działającej firmy Neptis S.A. – operatora systemu Yanosik oraz monitoringu pojazdów Flotis, jak również współtwórca kilku innych przedsięwzięć.

Filip Kolendo
Współzałożyciel i Wiceprezes Zarządu Primesoft Polska. Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej Neptis S.A. – firmy tworzącej markę YANOSIK.

Dariusz Jarczyński
Z Primesoft Polska związany od 2005 roku. Przeszedł wszystkie szczeble kariery, zaczynając od Project Managera, poprzez Dyrektora Sprzedaży, Dyrektora Operacyjnego, a obecnie Członka Zarządu oraz Pełnomocnika ds. Bezpieczeństwa Informacji.
Zespoły
Kiedy zaczynaliśmy w 2004 roku nasz zespół swobodnie mieścił się w dwóch pokojach wynajętych na potrzeby naszej działalności. Dziś jesteśmy Grupą trzech prężnie działających spółek z ponad 200 osobami na pokładzie i produktami, z których korzystają użytkownicy niemalże na całym świecie.
Łączymy doświadczenie i know-how z nowoczesnym podejściem do prowadzonych projektów. Poza kompetencjami merytorycznymi, równie ważna jest dla nas pasja, zaangażowanie i współpraca, co pomaga nam w realizacji projektów na najwyższym poziomie.
Mamy do dyspozycji specjalistów z różnych dziedzin, wśród nich są analitycy, architekci, administratorzy sieci, projektanci, programiści, webmasterzy, graficy komputerowi, testerzy, project managerowie oraz handlowcy.
Taka mieszanka oznacza, że projekty naszych klientów są zawsze w dobrych rękach i na każdym etapie pracuje przy nich specjalista.


Zespół sprzedaży i marketingu
Grupa młodych i energicznych ludzi, dla których kontakt z klientem to potrzeba dnia codziennego. Ich wiedza dotycząca oferowanych produktów oraz doświadczenie sprzedażowe jest na najwyższym poziomie.
Zespół odpowiada za przygotowanie ofert, negocjacje handlowe i dopinanie wszystkich tematów sprzedażowych na ostatni guzik. Są kopalnią wiedzy na temat funkcjonowania naszych rozwiązań, a jednocześnie pierwszym źródłem informacji na temat opinii o wdrażanych produktach.
Za właściwy PR, publikowanie treści w mediach społecznościowych, jak i przygotowanie wszelkiego rodzaju materiałów ofertowych odpowiadają wprawieni marketingowcy.
Zespół project managerów
Zadaniem zespołu jest zorganizowanie i „spięcie” całego projektu wdrożenia. Project Manager zarządza zadaniami, dokumentacją, przepływem informacji i odpowiada za komunikację wewnątrz zespołu projektowego oraz za komunikację z klientem. Są to doradcy, którzy słuchają wnikliwie kiedy klient opowiada o swoich potrzebach oraz oczekiwanych korzyściach.
Project Manager ustala harmonogram projektu, spisuje specyfikację, wspólnie z klientem ustala koncepcyjny przebieg projektu i zakres prac, a także szkoli przyszłych użytkowników. Odpowiada za sukces przedsięwzięcia i efektywną pracę zespołu.
Zespół programistów
O nich najczęściej odbywa się największa walka podczas realizacji wdrożenia. Dysponujemy profesjonalnym zespołem programistów, skupiającym kilkudziesięciu specjalistów z kluczowymi kompetencjami do realizacji projektów IT, którzy do swojej pracy podchodzą z ogromną pasją.
Zespół utrzymania
To silna grupa „wszystkowiedzących”. Help-desk to ci, na których ciąży rozwiązywanie bolączek naszych klientów. Na ich wsparcie mogą liczyć wszyscy użytkownicy, którzy potrzebują pomocy w zakresie prawidłowego funkcjonowania naszych rozwiązań po zakończonym projekcie wdrożenia.


Dział rozwoju i testerzy
Do kompetencji działu rozwoju należy wdrażanie i sprawdzanie nowych rozwiązań i funkcjonalności na potrzeby klientów oraz zmieniającego się rynku technologicznego. Dbają o stabilności rozwiązań, ciągły wzrost wydajności oraz bezpieczeństwo działania wszystkich systemów. Natomiast testerzy dokładnie testują wszelkie mechanizmy i zmiany wprowadzone przez dział rozwoju.
Architekci systemu
Osoby, które dbają o całokształt systemów, jakość kodu, dostosowują technologie, rozwiązania i najlepsze narzędzia.
Metodyka Pracy
By dobrze zrozumieć klienta i wykorzystać możliwości naszych pracowników stosujemy sprawdzone i efektywne metodyki pracy: Scrum oraz Prince2.
We wdrażaniu naszych rozwiązań mamy wytyczoną ścieżkę i procedury. Przez lata wypracowaliśmy schemat pracy, który sprawdza się bez względu na rodzaj i wielkość projektu. Dobra komunikacja i odpowiednie zarządzanie pozwalają nam bardzo skuteczne realizować zadania.

Etapy realizacji
projektu wdrożenia:
1
Start Projektu
Rozpoczęcie prac pod kierownictwem dedykowanego Project Managera po stronie Primesoft
2
Warsztaty wdrożeniowe
Wspólna praca nad weryfikacją procesów i potrzeb klienta prowadzona przez doświadczonych kierowników projektu
3
Przygotowanie analizy przedwdrożeniowej
Przygotowanie i potwierdzenie z klientem dokumentu specyfikacji systemu
4
Prezentacja i akceptacja
Przygotowanych indywidualnie dla klienta rozwiązań w systemie (prace programistyczne – przygotowanie systemu po stronie PSP)
5
Testy systemu po stronie klienta
Przekazanie klientowi instancji systemu do testów wraz z omówieniem pojawiających się uwag
6
Szkolenie dla użytkowników systemu
Szkolenie dla administratorów oraz użytkowników systemu prowadzone w formie spotkań offline lub online
7
Start produkcyjny
Uruchomienie systemu po testach w terminie wspólnie uzgodnionym z klientem
8
Asysta wdrożeniowa
Opieka kierownika projektu oraz programistów Primesoft w pierwszych tygodniach po starcie systemu
9
Przekazanie projektu
Rozpoczęcie prac pod kierownictwem dedykowanego Project Managera po stronie Primesoft