System V-Desk
Wszystkie dokumenty i procesy biznesowe w jednym miejscu.
V-Desk to rozwiązanie, które w innowacyjny sposób wprowadzi digitalizację dokumentów oraz procesów biznesowych w Twojej firmie.
Poznaj kompleksowe narzędzie do elektronicznego zarządzania dokumentami i pracą w firmie.

Te firmy zyskują już na pracy z V-Desk
Procesy obsługiwane przez V-Desk
Elektroniczny obieg dokumentów
V-Desk to narzędzie, które pozwoli Ci w wygodny i szybki sposób zarządzać procesem elektronicznego obiegu dokumentów w firmie. Digitalizuj i dekretuj faktury systemem OCR, korespondencję czy umowy.
Elektroniczny obieg faktur
V-Desk to rozwiązanie służące do do przetwarzania faktur do wersji elektronicznej dzięki systemowi OCR i kompleksowego zarządzania ich obiegiem w firmie. Umożliwia pełną automatyzację i optymalizację digitalizacji dokumentów papierowych.
Digitalizacja procesów kadrowych
V-Desk umożliwia w łatwy i efektywny sposób przeglądanie kalendarza oraz zarządzanie czasem pracy, zgłaszanie nieobecności czy delegacji, a także kompleksową obsługę procesów kadrowych.
Proces zakupowy
V-Desk pozwala na elektroniczną obsługę całego procesu zakupowego począwszy od elwniosku po jego wieloszczeblową dekretację, aż po zatwierdzenie i załączenie faktury zakupu.
Zarządzanie przepływem pracy
Możesz w elastyczny sposób, bez wiedzy informatycznej, definiować dowolne procesy biznesowe i zarządzać nimi w aplikacji V-Desk. Kreator procesów biznesowych jest kompatybilny z narzędziami BPM.
Zarządzanie budżetem
Moduł budżety aplikacji V-Desk wspiera efektywne zarządzanie budżetowaniem inwestycji, projektów oraz ich poszczególnymi elementami. Tworzenie i planowanie budżetów pozwala skutecznie ewidencjonować koszty.
Obsługa relacji z klientami
Moduł CRM V-Desk umożliwia planowanie oraz prowadzenie całego procesu obsługi klienta i sprzedaży. To przejrzysty i ergonomiczny sposób na utrzymanie ciągłości oraz efektywności działań handlowych w firmie.
Analiza danych biznesowych
W przystępny sposób możesz analizować dane biznesowe z dowolnego miejsca dzięki aplikacji Power BI (Business Intelligence) w pełni zintegrowanej z rozwiązaniem V-Desk. Zrozum lepiej swój biznes i poprawiaj jego efektywność.
Generowanie dokumentów
System V-Desk posiada możliwość szybkiego i masowego generowania dużej ilości, różnorodnych dokumentów wewnętrznych lub zewnętrznych za pomocą aplikacji ArthurDoc.
Najważniejsze cechy systemu
Skalowalność
System V-Desk jest aplikacją webową, która dzięki zbudowaniu systemu w oparciu o platformę technologii internetowych charakteryzuje się znaczną elastycznością i skalowalnością. Czytaj więcej >
Mobilność
Aplikacja mobilna dla biznesu V-Desk Mobile działająca na systemach Android oraz iOS umożliwia pracę z dokumentami z dowolnego miejsca. Aplikacja mobilna dla firmy jest efektywnie wykorzystywana do organizacji i automatyzacji wielu zadań biznesowych. Czytaj więcej >
Dostępność w chmurze
System V-Desk jest dostępny online w bezpiecznej chmurze przez dowolną przeglądarkę internetową lub poprzez zdalny dostęp do serwera w firmie.
Optyczne rozpoznawanie znaków (OCR)
System V-Desk posiada możliwość łatwego i skutecznego rozpoznawania tekstów poprzez program OCR i digitalizacji dokumentów papierowych do formy elektronicznej. Czytaj więcej >
Bezpieczeństwo
Ze względu na kluczową role systemu V-Desk w organizacji, jak również archiwizowanych w nim danych, szczególną uwagę i dbałość przykładamy do zapewniania bezpieczeństwa systemu, tym bardziej, że został on wdrożony w instytucjach finansowych i bankowych, gdzie kryteria zapewnienia bezpieczeństwa danych są na bardzo wysokim poziomie. Czytaj więcej >
Wielojęzyczność
Dostarczamy nasze rozwiązania do międzynarodowych korporacji i firm na całym świecie, dlatego V-Desk i inne nasze produkty są dostępu w wielu językach obcych. Wielojęzyczność naszych rozwiązań, w tym V-Room service, pozwala na komunikację z klientami zagranicznymi niezależnie od miejsca i języka, którym posługuje się użytkownik platformy. Czytaj więcej >
Integracja
Integracja jest kluczowym elementem podczas wdrażania systemów zarządzania procesami i obiegu dokumentów. V-Desk może być integrowany z dowolnym systemem zewnętrznym za pomocą interfejsu. Czytaj więcej >
Konfiguracja i modelowanie
Dopasuj system V-Desk do swoich indywidualnych potrzeb biznesowych oraz poszczególnych procesów wykorzystując rozwiązania do modelowania. Czytaj więcej >
Podpis elektroniczny
Nasze rozwiązania posiadają możliwość składania kwalifikowanych lub niekwalifikowanych podpisów elektronicznych pod dokumentami. Czytaj więcej >
„Przeprowadzona implementacja systemu V-Desk zakończyła się pełnym sukcesem. Wdrożona platforma workflow zwiększyła efektywność prac operacyjnych wpływając na obniżenie czasu i kosztów administracyjnych oraz umożliwiła zwiększenie kontroli nad przepływem informacji w naszej firmie. Dodatkowo elastyczność rozwiązania pozwoliła na jego dalszy rozwój wraz z pojawiającymi się kolejnymi potrzebami.”

Prezes Zarządu Herbapol Lublin S.A.
Artur Bielak
Integracje V-Desk
V-Desk możemy zintegrować z każdym systemem informatycznym. W ostatnich latach najczęściej integrowaliśmy nasze rozwiązania z systemami takimi jak SAP, Microsoft Dynamics, IFS, Comarch ERP XL i Optima, Oracle, TETA, Sage Symfonia, Enova, Asseco Wapro.
Zakres integracji systemu elektronicznego obiegu dokumentów obejmuje różne obszary funkcjonalne. W zależności od specyfiki firmy oraz procesów biznesowych scenariusze integracji danych mogą się znacząco różnić.

Wybierz transformację cyfrową z V-Desk.
Zapraszamy na darmowe konsultacje. Wypełnij formularz lub wyślij e-mail na biuro@primesoft.pl
Utrzymuj swoją trwałą przewagę konkurencyjną dzięki transformacji cyfrowej.
Nasi specjaliści przedstawią oczekiwane korzyści z działania.