Primesoft » Środki trwałe

zarządzanie obszarami

Elektroniczne zarządzanie środkami trwałymi

Zadaniem modułu jest ewidencja środków trwałych, usprawnienie procesu rozliczenia inwestycji, ujednolicenie procesu obiegu dokumentów majątkowych w firmie. System V-Desk to sprawnie zarządzana dokumentacja środków trwałych, w tym w szczególności:

  • przyjęcie środków trwałych OT
  • likwidacja środka trwałego LT
  • zmiana miejsca użytkowania środka trwałego MT
program-elektroniczne-zarządzanie-środkami-trwałymi
  • logo soltex holding
  • logo cuk
  • logo vistula
  • logo torpol
  • logo porta
  • logo międzynarodowe targi poznańskie
  • logo baxter
  • logo burda media
  • logo credit agricole efl
  • logo sodexo
  • logo de detrich
  • logo forte
  • logo hama
  • logo herbapol
  • logo iglotex
  • logo alstom
  • logo axa
  • logo indykpol

Funkcjonalności programu

Moduł ten to kompleksowe rozwiązanie, które pozwala na efektywne elektroniczne zarządzanie środkami trwałymi oraz elementami wyposażenia firmy: komputery, samochody, telefony, meble, budynki itd.

Dostępne w oparciu o integrację V-Desk z systemem ERP zestawienie środków trwałych zawiera wszystkie informacje, począwszy od numeru identyfikacyjnego, poprzez dane techniczne i daty przeglądów, gwarancji. Istotną kwestią jest fakt, że ewidencja wyposażenia i środków trwałych znajduje się w jednym miejscu.

Moduł elektronicznej ewidencja środków trwałych w firmie, podobnie jak inne dostarczane przez nas rozwiązania, cechuje się elastycznością, co oznacza dostosowanie do indywidualnych wymagań każdego przedsiębiorstwa.

Elektroniczna ewidencja środków trwałych i wyposażenia umożliwia łatwe i przejrzyste prowadzenie centralnego rejestru wyposażenia oraz środków trwałych, posiadanych przez firmę

elektroniczna-ewidencja-środków-trwałych

Korzyści z elektronicznego zarządzania środkami trwałymi w firmie

  • szybkie wyszukiwanie elementów w oparciu o nazwę, kategorię, numer seryjny lub producenta;
  • uporządkowanie procesu zarządzania sprzętem;
  • możliwość umiejscowienia w ramach innych procesów;
  • generowanie dokumentów zarządzania środkami trwałymi.

Elektroniczne ewidencjonowanie środków trwałych na platformie V-Desk oznacza również szereg raportów umożliwiających i ułatwiających w dalszej kolejności ich inwentaryzację. Ewidencja wyposażenia środków trwałych to elastyczny moduł pozwalający na indywidulane dostosowanie do wymagań klientów. Elektroniczne zarządzanie środkami trwałymi oraz ich ewidencja może być łatwe i wygodne z programem Primesoft. Poznaj nasze rozwiązania do elektronicznego obiegu faktur i dokumentów oraz zarządzania innymi procesami w Twojej firmie. Dołącz do grona kilkuset zadowolonych klientów. Przekonaj się.

elektroniczne-zarządzanie-środkami-trwałymi

Porozmawiajmy o elektronicznym zarządzaniu środkami trwałymi oraz ich ewidencją w Twojej firmie

Zapraszamy na bezpłatne konsultacje. Wypełnij formularz lub wyślij e-mail na biuro@primesoft.pl.

Nasi specjaliści, w niezobowiązującej rozmowie nakreśla możliwe kierunki rozwoju.