zarządzanie obszarami
Elektroniczne zarządzanie środkami trwałymi
Zadaniem modułu jest ewidencja środków trwałych, usprawnienie procesu rozliczenia inwestycji, ujednolicenie procesu obiegu dokumentów majątkowych w firmie. System V-Desk to sprawnie zarządzana dokumentacja środków trwałych, w tym w szczególności:
- przyjęcie środków trwałych OT
- likwidacja środka trwałego LT
- zmiana miejsca użytkowania środka trwałego MT

Funkcjonalności programu
Moduł ten to kompleksowe rozwiązanie, które pozwala na efektywne elektroniczne zarządzanie środkami trwałymi oraz elementami wyposażenia firmy: komputery, samochody, telefony, meble, budynki itd.
Dostępne w oparciu o integrację V-Desk z systemem ERP zestawienie środków trwałych zawiera wszystkie informacje, począwszy od numeru identyfikacyjnego, poprzez dane techniczne i daty przeglądów, gwarancji. Istotną kwestią jest fakt, że ewidencja wyposażenia i środków trwałych znajduje się w jednym miejscu.
Moduł elektronicznej ewidencja środków trwałych w firmie, podobnie jak inne dostarczane przez nas rozwiązania, cechuje się elastycznością, co oznacza dostosowanie do indywidualnych wymagań każdego przedsiębiorstwa.
Elektroniczna ewidencja środków trwałych i wyposażenia umożliwia łatwe i przejrzyste prowadzenie centralnego rejestru wyposażenia oraz środków trwałych, posiadanych przez firmę

Korzyści z elektronicznego zarządzania środkami trwałymi w firmie
- szybkie wyszukiwanie elementów w oparciu o nazwę, kategorię, numer seryjny lub producenta;
- uporządkowanie procesu zarządzania sprzętem;
- możliwość umiejscowienia w ramach innych procesów;
- generowanie dokumentów zarządzania środkami trwałymi.
Elektroniczne ewidencjonowanie środków trwałych na platformie V-Desk oznacza również szereg raportów umożliwiających i ułatwiających w dalszej kolejności ich inwentaryzację. Ewidencja wyposażenia środków trwałych to elastyczny moduł pozwalający na indywidulane dostosowanie do wymagań klientów. Elektroniczne zarządzanie środkami trwałymi oraz ich ewidencja może być łatwe i wygodne z programem Primesoft. Poznaj nasze rozwiązania do elektronicznego obiegu faktur i dokumentów oraz zarządzania innymi procesami w Twojej firmie. Dołącz do grona kilkuset zadowolonych klientów. Przekonaj się.

Porozmawiajmy o elektronicznym zarządzaniu środkami trwałymi oraz ich ewidencją w Twojej firmie
Zapraszamy na bezpłatne konsultacje. Wypełnij formularz lub wyślij e-mail na biuro@primesoft.pl.
Nasi specjaliści, w niezobowiązującej rozmowie nakreśla możliwe kierunki rozwoju.