Integracja z KSeF
Zintegruj swoją firmę z Krajowym Systemem e-Faktur
Już niebawem każde przedsiębiorstwo będzie miało obowiązek wysyłania i odbierania faktur poprzez Krajowy System e-Faktur.
W tym celu niezbędna jest niezawodna integracja systemu informatycznego przedsiębiorstwa np. ERP lub finansowo-księgowego z systemem centralnym Ministerstwa Finansów.
Przygotuj swoją firmę na rewolucję w elektronicznym fakturowaniu zapewniając efektywną komunikację z KSeF.

Poznaj firmy, które korzystają z Sytemu V-Desk

Co to jest KSeF?
KSeF czyli Krajowy System e-Faktur to platforma stworzona przez Ministerstwo Finansów, która ma na celu wysyłanie i odbieranie e-faktur ustrukturyzowanych XML. System ten pozwala Krajowej Administracji Skarbowej na zbieranie, analizę oraz kontrolę wystawianych faktur. Uruchomienie systemu KSeF miało miejsce 1 stycznia 2022 roku. Na ten moment faktury ustrukturyzowane są jedną z akceptowanych form dokumentów transakcyjnych obok faktur papierowych i elektronicznych.
1 lipca 2024 roku wysyłanie faktur do KSeF stanie się obligatoryjne dla wszystkich przedsiębiorców.
Porozmawiaj z nami o integracji z KSeF w Twojej firmie
Zalety korzystania z ustrukturyzowanych faktur:
Zmniejszenie ilości błędów
w wystawianiu
oraz sprawdzaniu faktur
Poprawa efektywności pracy
poprzez automatyczne
księgowanie faktur w
programach księgowych
Większe bezpieczeństwo
prawidłowej interpretacji,
dzięki jednolitemu wzorowi
faktury elektronicznej.
Zmniejszenie ilości papierowych faktur oraz przyśpieszenie ich elektronicznego obiegu
Archiwizacja faktur w systemie
KSeF przez 10 lat od momentu
wystawienia
Brak potrzeby wysyłania
faktur elektronicznych przez
e-mail lub pocztą tradycyjną
Nie trzeba już udostępniać
faktur organom podatkowym,
gdy prowadzona jest kontrola
Nie ma obowiązku
gromadzenia dokumentacji
w celu rozliczenia faktur
korygujących

„Wprowadzony w naszej organizacji system workflow o nazwie V-Desk funkcjonuje obecnie w szerokim zakresie, przede wszystkim automatyzując procesy obiegu i w postaci repozytoriów dokumentów. Początkowo systemem objęte były kluczowe dla naszej działalności obszary związane z obiegiem zakupów, obsługą magazynu, faktur kosztowych, magazynowych i zapotrzebowania. W kolejnych latach został rozbudowany o obszar elektronicznego rejestru umów oraz korespondencji, delegacji oraz obiegu dokumentów ISO. Z uwagi na korzyści wynikające z wykorzystania rozwiązania V-Desk oraz doskonałą współpracę z zespołem Primesoft chętnie polecamy tego dostawcę innym organizacjom.”

Wiceprezes Zarządu Porta KMI Poland S.A.
Grzegorz Białczak
Jak działa integracja z KSeF w V-Desk?


Komentarz eksperta Primesoft
„Obecne ustalenia Ministerstwa Finansów określają, że Krajowy System e-Faktur będzie obowiązkowy dla wszystkich firm od 1 lipca 2024 roku. Jednak już teraz wiele przedsiębiorstw jest zainteresowanych wykorzystaniem możliwości wymiany danych z kontrahentami poprzez KSeF ze względu na liczne korzyści, które ze sobą niesie. Do najważniejszych z nich należy zaliczyć automatyzację pracy działu księgowego, mniejsze ryzyko popełnienia błędów, a także zmniejszenie ilości papierowych faktur oraz przyśpieszenie ich elektronicznego obiegu. Zwłaszcza jeśli w firmie mamy wdrożone rozwiązania do obsługi e-obiegu dokumentów takie jak np. system V-Desk.”
Account Manager w Primesoft Polska
Michał Matejko
Jakie możliwości daje integracja z KSeF?
generowanie faktur ustrukturyzowanych,
integracje z wszystkimi systemami ERP,
integracje z systemami dedykowanymi, workflow i finansowo-księgowymi,
pobieranie danych z innych źródeł i plików np. MS Excel, CSV,
bezpieczna dwustronna komunikacja,
pełna automatyzacja wysyłki i odbierania faktur,
walidacja poprawności wysyłanych i odbieranych faktur,
raporty i powiadomienia z komunikacji systemów z KSeF,
obsługa wielu spółek,
historia pobierania/wysyłki faktur, UPO,
weryfikacja danych rejestrowych kontrahenta w bazie CEDiG i KRS,
wysyłka do KSeF i odbieranie z KSeF wielu faktur jednocześnie.
Rozwiązanie LOW-CODE dla elektronicznego obiegu faktur
Moduł elektronicznego obiegu faktur dostępny jest również jako gotowe rozwiązanie, nie wymagające analizy przedwdrożeniowej czy też dopasowanej konfiguracji.
Gotowa aplikacja spełnia potrzeby użytkowników przy mniej rozbudowanych, nieskomplikowanych procesach i jest idealna dla kilku użytkowników.
Zachęcamy do skorzystania z wiedzy naszego eksperta, który pomoże wybrać właściwe rozwiązanie, dopasowane do przedsiębiorstwa i usprawnić proces obiegu faktur w firmie.

Integracja z KSeF
w Twojej firmie.
Zapraszamy na bezpłatne konsultacje. Wypełnij formularz lub wyślij e-mail na biuro@primesoft.pl.
Utrzymuj swoją trwałą przewagę konkurencyjną dzięki transformacji cyfrowej.
Nasi specjaliści przedstawią oczekiwane korzyści z działania.