Primesoft » CRM

zarządzanie obszarami

System CRM

Przyśpiesz obsługę i popraw relacje z klientami

Moduł CRM Systemu V-Desk to rozwiązanie wykorzystywane w celu optymalizacji i automatyzacji obsługi klienta. System CRM (Customer Relationship Management) w przedsiębiorstwie wspiera procesy związane ze sprzedażą oraz utrzymaniem pozytywnych relacji z klientami. Przechowywanie w programie pełnej historii rozmów z kontrahentami w znaczący sposób porządkuje informacje i przyśpiesza pracę działu sprzedaży. Planowanie i realizowanie działań online oraz mobilnie w znaczący sposób przekłada się na poprawę efektywności handlowców, a także ułatwia podejmowanie kluczowych decyzji managerom.

system-crm

Poznaj firmy, które korzystają z Systemu V-Desk:

  • logo soltex holding
  • logo cuk
  • logo vistula
  • logo torpol
  • logo porta
  • logo międzynarodowe targi poznańskie
  • logo baxter
  • logo burda media
  • logo credit agricole efl
  • logo sodexo
  • logo de detrich
  • logo forte
  • logo hama
  • logo herbapol
  • logo iglotex
  • logo alstom
  • logo axa
  • logo indykpol

Moduł CRM w V-Desk

System V-Desk jest systemem webowym posiadającym przyjazny interfejs, a obsługa CRM jest prosta i intuicyjna. Dzięki temu V-Desk optymalizuje działania przedsiębiorstwa usprawniające marketing, sprzedaż oraz obsługę posprzedażową czy serwis klienta. Najważniejsze rozwiązania i narzędzia w module CRM V-Desk:

  kalendarz z ewidencją zdarzeń,

  ewidencja zaplanowanych działań,

  tworzenie ofert handlowych,

  uzupełnianie załączników dowolnego formatu,

  wyszukiwanie potrzebnych informacji dotyczących kontaktów,

   notyfikacje i alerty komunikujące o ważnych zdarzeniach,

  wysyłanie mailowych powiadomień na temat czekających zadań, dokumentów czy zmian w systemie wraz z linkiem prowadzącym do zadania,

  raportowanie wprowadzanych danych według dowolnych parametrów,

  generowanie list mailingowych dla potrzeb działów marketingowych.

Najważniejsze zalety z wykorzystania programu Customer Relationship Management

Wygodne i szybkie realizowanie zadań

Efektywne zarządzanie
i planowanie pracy

Wyższa efektywność działu sprzedaży

Oszczędność czasu przy
tworzeniu ofert

Skrócenie czasu obsługi
kontrahentów

Łatwe planowanie
spotkań i delegacji.

Aplikacja dostępna online w chmurze

Generowanie raportów sprzedażowych

Korzyści z wykorzystania systemu CRM V-Desk

Poniżej prezentujemy wybrane i najważniejsze korzyści płynące z wykorzystania modułu Custormer Relationship Management w V-Desk:

  • Lepsze zrozumienie klientów – System CRM umożliwia gromadzenie i analizę danych klientów, co pozwala lepiej poznać ich potrzeby, preferencje i historię interakcji.
  • Personalizacja oferty – Dzięki takim rozwiązaniom można dostosować ofertę do indywidualnych preferencji klientów, co zwiększa szanse na skuteczną sprzedaż i budowanie lojalności.
  • Efektywniejsze zarządzanie sprzedażą – CRM pomaga w monitorowaniu i zarządzaniu procesem sprzedaży, co przekłada się na zwiększoną skuteczność oraz lepsze wyniki sprzedażowe.
  • Poprawa obsługi klienta – System CRM ułatwia śledzenie zgłoszeń klientów, zapewnia szybką reakcję i wysoką jakość obsługi, co prowadzi do poprawy satysfakcji klientów.
  • Zwiększenie lojalności klientów – Dzięki lepszemu zrozumieniu klientów, personalizacji oferty i doskonałej obsłudze, oprogramowanie CRM przyczynia się do budowania długotrwałych relacji, a także lojalności klientów.
  • Skuteczniejsze działania marketingowe – poprzez segmentację klientów, tworzenie spersonalizowanych kampanii i analizę efektywności działań marketingowych, co prowadzi do lepszych rezultatów.
  • Skuteczne zarządzanie leadami – Program CRM pozwala śledzić i zarządzać potencjalnymi klientami (leadami), zwiększając szanse na ich przekształcenie w konwersje sprzedażowe.
  • Lepsza współpraca w firmie – Dzięki integracji różnych dziedzin działalności (np. sprzedaż, marketing, obsługa klienta), CRM umożliwia lepszą współpracę między zespołami i dzielenie się informacjami.
  • Precyzyjne raportowanie i analiza – CRM dostarcza niezbędne dane do generowania raportów i analizy, co pomaga w monitorowaniu wyników biznesowych i podejmowaniu istotnych decyzji. Ważne jednak aby dane wejściowe były wysokiej jakości.
  • Zwiększenie efektywności i rentowności – Wykorzystanie systemu CRM prowadzi do usprawnienia procesów, lepszego wykorzystania zasobów i zwiększenia rentowności działalności biznesowej.

Jest wiele korzyści z wykorzystania dobrej jakości oprogramowania Customer Relationship Management w organizacji. Z pewnością każda firma czy instytucja zyska wdrożeniu takiego rozwiązania. Zapraszamy do zapoznania się z pełnią możliwości naszego systemu V-Desk, z którego od lat korzystają setki firm w całej Polsce.

SzymonLuczak

Komentarz eksperta Primesoft

Sprawne zarządzanie relacjami z klientami to dziś podstawa sukcesu każdego działu sprzedaży. Brak wglądu w historię rozmów i ofert handlowych powoduje chaos oraz niską efektywność sprzedawców.

Przedsiębiorstwa dbające o swoje przewagi konkurencyjne nie mogą pozwolić sobie na opóźnienia w obsłudze klientów czy utratę ciągłości w realizacji rozmów. Dlatego tak istotne staje się posiadanie w firmie łatwych w obsłudze rozwiązań klasy Customer Relationship Management, które porządkują i przyśpieszają pracę z potencjalnymi klientami.”

Account Manager w Primesoft Polska
Ekspert w dziedzinie platform klasy CRM | DMS | Workflow
Szymon Łuczak

Najważniejsze cechy systemu CRM Primesoft

   Mobilność

Aplikacja mobilna dla biznesu V-Desk Mobile działająca na systemach Android oraz iOS umożliwia pracę z dokumentami z dowolnego miejsca. Aplikacja mobilna dla firmy jest efektywnie wykorzystywana do organizacji i automatyzacji wielu zadań biznesowych. Czytaj więcej >

  Dostępność online w chmurze

System V-Desk jest dostępny online w bezpiecznej chmurze przez dowolną przeglądarkę internetową lub poprzez zdalny dostęp do serwera w firmie.

  Bezpieczeństwo

Zabezpieczenie naszego systemu V-Desk odgrywa dla nas kluczową rolę ponieważ korzysta z niego wiele instytucji oraz firm dla, których bezpieczeństwo przetwarzania danych jest bardzo istotne. W wielu z nich kryteria zapewnienia bezpieczeństwa danych są na bardzo wysokim poziomie. Czytaj więcej >

  Polska i angielska wersja językowa

System V-Desk i jego moduł CRM to rozwiązanie w pełni polskie ale posiada także inne wersje językowe jak chociażby angielską czy niemiecką. Czytaj więcej >

Dla spółki Dom Maklerski INC skonfigurowano i uruchomiono moduł zarządzania bazą inwestorów CRM. Wdrożenie platformy przyniosło Spółce realne oszczędności poprzez automatyzację zadań oraz digitalizację. Obecnie stanowi ona nie tylko miejsce zarządzania relacjami z klientami, bazę inwestorów czy zapis historii kontaktów. Moduł jest również punktem inicjującym proces prowadzenia ofert papierów wartościowych. Zapewniona została możliwość wygenerowania i składania ofert inwestycyjnych bezpośrednio z aplikacji V-Desk.

Wiceprezes Zarządu Dom Maklerski INC, 
Sebastian Huczek

przeczytaj referencje >

Jakie branże wykorzystują programy Customer Relationship Management?

Systemy informatyczne klasy CRM mają zastosowanie w praktycznie każdej branży i sektorze. Wspierają pracę działów handlowych oraz osób decyzyjnych na różnych szczeblach. Mogą mieć zastosowanie praktycznie w każdej małej firmie jednak zazwyczaj wykorzystywane są przez średnie i duże firmy z branż takich jak:

Bankowość i ubezpieczenia

Deweloperzy i nieruchomości

Logistyka, spedycja i transport


Kancelarie prawne


Drukarnie i poligrafia

Biura podróży i turystyka

Usługi serwisowe

Branża budowlana

Biura rachunkowe

Call center

Baza wiedzy Primesoft

Co to jest system CRM?

platforma-crm

System CRM (skrót angielskiej nazwy Customer Relationship Management) to oprogramowanie obsługujące całość kontaktów i relacji z klientami oraz kontrahentami. Oprócz pełnej historii kontaktów umożliwia także planowanie spotkań, zdań oraz ofertowanie czy obsługę zgłoszeń od klientów. Program CRM pozwala na gromadzenie, analizowanie i wykorzystywanie danych klientów, takich jak informacje kontaktowe, historia zakupów czy preferencje, aby lepiej zrozumieć ich potrzeby i dostosować ofertę. 

Oprogramowanie CRM integruje różne obszary działalności, takie jak sprzedaż, marketing i obsługa klienta, zapewniając spójne podejście do zarządzania klientami. Dzięki temu firmy mogą skuteczniej monitorować kontakty z klientami, personalizować komunikację, prognozować trendy rynkowe i efektywniej planować działania marketingowe. W ten sposób możliwa jest budowa długotrwałych relacji z klientami, zwiększając ich lojalność i wartość dla przedsiębiorstwa.

Jak działa program CRM?

Oprogramowanie Customer Relationship Management gromadzi i centralizuje dane o klientach. System CRM łączy różne działy firmy, umożliwiając współpracę i dzielenie się informacjami w celu skuteczniejszego zarządzania obsługą klienta. Programy CRM mogą być dostępne zarówno w formie lokalnej, jak i online w chmurze, zapewniając elastyczność i łatwy dostęp do informacji o historii relacji z klientem. W tego typu systemach informatycznych bezpieczeństwo danych jest kluczowe. Wyciek na zewnątrz może rodzić poważne konsekwencje dla organizacji. Dlatego producent oprogramowania powinien zadbać o bardzo dobre zabezpieczenie systemu przed atakami hakerskimi. Wysokiej jakości CRM wspiera budowanie silnych relacji z klientami, zwiększając ich lojalność i przyczyniając się do wzrostu sprzedaży. Warto zwrócić uwagę na to czy wybrany przez nas program posiada możliwość analizy danych i tworzenie raportów. Jeśli tak, kadra zarządzająca, będzie w stanie podejmować najlepsze decyzje biznesowe i rozwijać firmę w możliwie efektywny sposób.

CRM

Integracja platformy CRM

Wdrażany przez nasz system CRM w powiązaniu z innymi aplikacjami i modułami np. fakturami sprzedażowymi czy prospektami finansowymi stanowi źródło zawsze aktualnej i pełnej wiedzy zarządczej. Oprogramowanie Customer Relationship Management najczęściej zintegrowane jest z takimi narzędziami jak:

  • Systemy sprzedażowe: Integracja z systemami sprzedażowymi umożliwia przepływ informacji dotyczących procesu sprzedaży, takich jak dane klientów, oferty, zamówienia i faktury. Dzięki temu, pracownicy sprzedaży mają dostęp do aktualnych danych i mogą efektywnie zarządzać procesem sprzedaży.
  • Oprogramowanie księgowe i ERP – współpraca CRM z programem księgowym i ERP to podstawa aby sprawnie obsługiwać wszystkie procesy biznesowe w firmie.
  • Narzędzia marketingowe: Integracja z narzędziami marketingowymi pozwala na wymianę informacji dotyczących kampanii marketingowych, generowanych leadów, analizy efektywności działań i segmentacji klientów. To umożliwia spójne działania marketingowe i lepsze zrozumienie klientów.
  • Systemy obsługi klienta: Integracja z systemami obsługi klienta, takimi jak call center czy systemy ticketowe, umożliwia śledzenie zgłoszeń i interakcji klientów, udzielanie wsparcia i monitorowanie jakości obsługi. To przyczynia się do poprawy obsługi klienta i budowania pozytywnych relacji.
  • Systemy zarządzania projektami: Integracja z systemami zarządzania projektami pozwala na śledzenie działań związanych z obsługą klienta, np. implementacją projektów, dostarczaniem usług czy zarządzaniem reklamacjami. To zapewnia koordynację działań i efektywną obsługę klientów.
  • Systemy e-commerce: Integracja z systemami e-commerce umożliwia synchronizację danych dotyczących zamówień, płatności, historii zakupów czy preferencji klientów. Dzięki temu, można zapewnić spójność informacji i lepsze doświadczenia zakupowe.
  • Systemy zarządzania relacjami z partnerami (PRM): Integracja z systemami PRM umożliwia śledzenie i zarządzanie relacjami z partnerami biznesowymi, np. dystrybutorami, dostawcami czy partnerami sprzedażowymi. To wspiera efektywną współpracę i wspólny rozwój.
  • Systemy automatyzacji marketingu (MA) – Integracja z systemami MA pozwala na automatyzację procesów marketingowych, takich jak kampanie e-mailowe, nurt marketingowy czy generowanie leadów. To usprawnia działania marketingowe i skuteczne generowanie sprzedaży.
  • Systemy zarządzania magazynem WMS – Integracja z systemami zarządzania magazynem poprawia synchronizację danych dotyczących stanów magazynowych, zamówień i dostaw. To zapewnia spójność informacji i optymalizację procesów logistycznych.
  • Systemy raportowania i analizy danych typu Business Intelligence

FAQ

Czy system CRM V-Desk będzie dobry dla małej firmy?

Tak. Jak najbardziej. Z V-Desk korzysta także wiele mniejszych przedsiębiorstw usprawniając w ten sposób swoje działanie.

Czym jest program CRM?

Program CRM służy do kompleksowej obsługi procesów sprzedaży i współpracy z klientami.

Co oznacza skrót CRM?

Rozwinięcie tego angielskiego skrótu to Customer Relationship Management czyli zarządzanie relacjami z klientem.

Czy system V-Desk to rozwiązanie polskie?

Tak. Primesoft Polska Sp. z o.o. jak nazwa wskazuje to przedsiębiorstwo polskie, z polskimi udziałowcami. Tym samym system V-Desk jak i każdy jego moduł można określić jako polski.

W jakich branżach najczęściej ma zastosowanie system CRM?

W zasadzie, każda, nawet mała firma może wprowadzić u siebie oprogramowanie Customer Relationship Management. Najczęściej jednak wykorzystują je firmy posiadające swoje działy handlowe w branżach budowlanej (deweloperzy, firmy budowlane, biura nieruchomości), branża finansowa (banki i firmy ubezpieczeniowe), kancelarie prawne, branża turystyczna (biura podróży i hotele), usługi informatyczne (firmy wdrożeniowe, szkoleniowe i outsourcingowe oraz producenci oprogramowania). Z tego typu rozwiązań korzystają także biura rachunkowe, szeroko rozumiana branża transportowa (logistyka i spedycja) oraz poligrafia, drukarnie, firmy zajmujące się outsourcingiem np. call center oraz firmy świadczące wszelkie usługi serwisowe.

Porozmawiajmy o systemie CRM w Twojej firmie!

Zapraszamy na darmowe konsultacje. Wypełnij formularz lub wyślij e-mail na biuro@primesoft.pl

Utrzymuj swoją trwałą przewagę konkurencyjną dzięki transformacji cyfrowej.

Nasi specjaliści przedstawią oczekiwane korzyści z działania systemu V-Desk w Twojej firmie.