zarządzanie obszarami

CRM

Jako moduł platformy V-Desk, CRM stanowi narzędzie z powodzeniem wykorzystywane przez naszych Klientów w celu optymalizacji i automatyzacji procesów i działań ukierunkowanych na wdrażanie strategii CRM (Client Relationship Management) w przedsiębiorstwie. Systemy CRM to narzędzia do współpracy z klientami, wspierające wypracowanie najbardziej skutecznych działań przyciągających potencjalnych klientów oraz służące wzmocnieniu relacji z obecnymi. Unikalne dane, dotyczące kontaktów, zbierane w systemie CRM tworzą nieograniczoną bazę kontrahentów, uzupełnianą i aktualizowaną na bieżąco.

Platforma CRM w V-Desk to również miejsce przechowywania pełnej historii nawiązanych kontaktów, utrzymywanych poprzez planowanie i realizowanie w systemie różnorodnych zdarzeń. W ten sposób z użyciem narzędzia CRM zostaje zachowana ciągłość procesu sprzedażowego, a sam sposób jego prowadzenia pozostaje całkowicie transparenty, dając szanse na eliminowanie ryzyk niekorzystnych praktyk.

Narzędzia

Pełną funkcjonalność modułu i efektywne prowadzenie sprzedaży w systemie V-Desk wzbogacono szeregiem narzędzi:

  • uzupełnianie załączników dowolnego formatu,
  • wysyłanie mailowych powiadomień na temat czekających zadań, dokumentów czy zmian w systemie wraz z linkiem prowadzącym do zadania,
  • notyfikacje i alerty komunikujące o ważnych zdarzeniach,
  • kalendarz z ewidencją zdarzeń,
  • ewidencja zaplanowanych zdarzeń,
  • raportowanie wprowadzanych danych według dowolnych parametrów
  • wyszukiwanie potrzebnych informacji dotyczących kontaktów
  • generowanie list mailingowych dla potrzeb działów marketingowych.

System V-Desk jest systemem webowym posiadającym przyjazny interfejs, a obsługa CRM jest prosta i intuicyjna. Dzięki temu V-Desk optymalizuje działania w obszarze CRM przedsiębiorstwa usprawniając marketing, sprzedaż oraz obsługę posprzedażową czy serwis klienta.

Integracja

Wdrażany przez nasz system CRM w powiązaniu z innymi aplikacjami i modułami np. fakturami sprzedażowymi czy prospektami finansowymi stanowi źródło zawsze aktualnej i pełnej wiedzy zarządczej.

Porozmawiajmy o Twojej transformacji cyfrowej.

Zapraszamy na darmowe konsultacje. Nasi specjaliści, w niezobowiązującej rozmowie nakreśla możliwe kierunki rozwoju