Primesoft » Umowy

zarządzanie obszarami

Elektroniczny obieg i zarządzanie umowami

System V-Desk wspiera elektroniczny obieg umów i zarządzanie tym obszarem w organizacji w sposób sprawny i kompleksowy. Umożliwia wygodne zarządzanie obszarami: umów przedsiębiorstwa z kontrahentami, rejestru i obiegu korespondencji czy obsługi pism wychodzących i przychodzących. W kontekście zapewnienia stałego i szybkiego dostępu do repozytorium umów szczególnie cenne jest wykorzystanie technologii optycznego rozpoznania treści do realizacji funkcji pełnotekstowego OCR dokumentów przetwarzanych w systemie.

Architektura systemu przygotowana w V-Desk pozwala nie tylko na zarządzanie umowami, program ten pozwala na realizację szeregu procesów w przedsiębiorstwie, w tym:

  • tworzenie rejestru oraz repozytorium umów przedsiębiorstwa;
  • elektroniczne zarządzanie procesem przygotowania umów z kontrahentami;
  • zapewnienie sprawnej komunikacji w obszarze działu prawnego;
  • obsługę pism sądowych i spraw komorniczych;
  • przygotowanie i archiwizowanie uchwał, zarządzeń i pełnomocnictw.
elektroniczny-obieg-umów-system

Klienci, którzy już korzystają z systemu V-Desk:

  • logo soltex holding
  • logo cuk
  • logo vistula
  • logo torpol
  • logo porta
  • logo międzynarodowe targi poznańskie
  • logo baxter
  • logo burda media
  • logo credit agricole efl
  • logo sodexo
  • logo de detrich
  • logo forte
  • logo hama
  • logo herbapol
  • logo iglotex
  • logo alstom
  • logo axa
  • logo indykpol

Elektroniczny obieg umów

System V-Desk dzięki możliwościom elastycznego modelowania procesów przepływu dokumentów przy jednoczesnym zapewnieniu integracji z narzędziami Microsoft Office 365 u wielu naszych klientów sprawdza się z powodzeniem jako program do tworzenia umów. Szczególnie istotna jest możliwość wersjonowania dokumentów oraz ich równoległego opiniowania przez wszystkich uczestników procesu przygotowania dokumentów. Elektroniczny obieg umów w firmie to wiele możliwości dla użytkownika, takich jak wykorzystywanie szablonów umów firmowych, czy też możliwość raportowania statusu prac.

Integracje programu

Należy także zwrócić uwagę, że funkcje akceptacji wielostopniowej oraz możliwość podpisywania dokumentów różnymi kwalifikowanymi podpisami elektronicznymi bezpośrednio z poziomu V-Desk, przygotowują gotowy produkt w postaci zrealizowanej umowy, aneksu, pisma przewodniego czy innego dokumentu.

Elektroniczny podpis w systemie V-Desk.

elektroniczny-obieg-umów
program-do-zarządzania-umowami

Integracja z V-Room

Dokładając dodatkowe narzędzie V-Room, które służy do komunikacji z użytkownikami zewnętrznymi takimi jak partnerzy, kancelarie prawne czy kontrahenci, jesteśmy w stanie sprawnie procesować przygotowanie czy opiniowanie dokumentu również z osobami nie korzystającymi na co dzień z programu V-Desk.

Funkcjonalności – elektroniczny obieg umów i zarządzanie

Oprócz podstawowych funkcjonalności programu V-Desk w zakresie rejestru i obiegu umów w przedsiębiorstwie nasi klienci wskazują, że szczególnie cenne w bieżącej pracy w systemie są również inne funkcjonalności, na przykład:

  • opcja wskazania przedmiotowej umowy w procesie obiegu faktury;
  • możliwość przeniesienia warunków z umowy do właściwego dokumentu faktury oraz weryfikacja wykorzystania umowy względem połączonych dokumentów kosztowych faktur;
  • wskazywanie miejsce faktycznego składowania dokumentu (np. regał, segregator, itp.);
  • możliwość jednoczesnej pracy nad edytowalnym dokumentem.

Elektroniczne Zarządzanie umowami i ich obiegiem w firmie poprzez wdrożenie systemu V-Desk zawsze poprzedzone jest analizą przedwdrożeniową prowadzoną wspólnie z klientem. Podczas tego procesu przeprowadzany jest audyt procesów biznesowych, który pozwala zbadać zastany proces obiegu dokumentów w firmie oraz wprowadzić zmiany pomagające te procesy zoptymalizować i uprościć. Taka konfiguracja może później znaleźć odzwierciedlenie w systemie w postaci przygotowania dla klienta dedykowanej struktury drzewa realizacji umów (umowy firmowe takie jak: umowa główna, umowy ramowe, umowy zwykłe, aneksy, itp.). Elektroniczny obieg umów może być szybki i wygodny z programem Primesoft Polska.

Elektroniczny obieg umów w Twojej firmie!

Zapraszamy na bezpłatne konsultacje. Wypełnij formularz lub wyślij e-mail na biuro@primesoft.pl

Utrzymuj swoją trwałą przewagę konkurencyjną dzięki transformacji cyfrowej.

Nasi specjaliści przedstawią oczekiwane korzyści z działania.