Przejdź na elektroniczny
obieg dokumentów
oparty o AI

V-Desk – nowoczesna, polska platforma workflow; wsparcie przedsiębiorstwa i usprawnienie procesów.

Dołącz do grona naszych klientów

V-Desk

Platforma nieograniczonych możliwości

Automatyzacja i cyfryzacja przepływu pracy i dokumentów

Sprawna obsługa obiegu dokumentów i zadań

Wsparcie pracowników w przetwarzaniu dokumentów

Bezpieczne i uporządkowane systemy przechowywania dokumentów

Platforma dająca pełną kontrolę procesów kadrze zarządzającej

Inteligentne systemy zarządzania danymi biznesowymi

Automatyzacja procesów w każdym dziale i całej firmie

sprawny przepływ informacji pomiędzy komórkami w organizacji dzięki jednej platformie workflow z wykorzystaniem AI

Dwa modele wdrożenia w zależności od potrzeb

V-Desk & V-Desk GA

od sprawdzonych standardów po unikalne rozwiązania

Szyte na miarę rozwiązania dopasowane do specyfiki firmy,
jak i oparte o dobre praktyki gotowe moduły z Galerii Aplikacji.

Podpowiadamy najlepsze rozwiązania. Nie wiesz który z systemów sprawdzi się dla Twojej firmy? Napisz do nas, oferujemy niezobowiązujące konsultacje.

Zaufali nam

Cyfryzujemy obiegi dokumentów, optymalizujemy procesy niezależnie od profilu działalności.
W ciągu 20 lat wsparliśmy firmy będące liderami w swoich branżach na całym świecie.

Historie sukcesu naszych Klientów

Zobacz, jak firmy wdrażają rozwiązania Primesoft, by usprawnić procesy, zwiększyć efektywność i zyskać przewagę konkurencyjną.

Dlaczego V-Desk?

icon checkmark

W 100% polskich kapitał

Polska firma, która tworzy autorskie rozwiązania wykorzystując i rozwijając nowoczesne technologie.

icon checkmark

Ponad 20 lat na rynku

Oferujemy dojrzały produkt wraz z kompleksowym wsparciem, zapleczem konsultacyjno-serwisowym, zarówno w trakcie implementacji jak i podczas życia produktów.

icon checkmark

Gwarancja bezpieczeństwa danych

Zapewniamy kontrahentom bezpieczeństwo zarządzania informacją. Gwarancja potwierdzona certyfikatem ISO 27001.

icon checkmark

Gwarancja ciągłości działania systemów

Stabilność usług i stały rozwój w zmieniającym się otoczeniu biznesowym i technologicznym. Gwarancja potwierdzona certyfikatem ISO 22301.

icon checkmark

100% zgodność z obowiązującym prawem

Na bieżąco reagujemy na wchodzące w życie zmiany. Wszystkie oferowane produkty spełniają wymagania prawne, np. biała lista, KSeF, e-Doręczenia, e-teczka i inne.

icon checkmark

Wsparcie systemów i opieka użytkowników

Każda organizacja użytkująca system V-Desk może liczyć na swojego indywidualnego opiekuna na każdym etapie wdrożenia i rozwoju produktu.

icon checkmark

Skalowalność rozwiązania

Rozbudowa systemu wraz z rozwojem potrzeb biznesowych firmy. Architektura V-Desk pozwala na niezbędne i zwiększające efektywność procesów zmiany i modyfikacje.

icon checkmark

Możliwość wyboru modelu wdrożenia

V-Desk oferuje dwa modele wdrożeń. Jeden z nich to dedykowany system V-Desk, a drugi to V-Desk GA, czyli biblioteka gotowych procesów, które nazywamy aplikacjami. Oba systemy mogą się również znakomicie uzupełniać.

W 100% polskich kapitał

Polska firma, która tworzy autorskie rozwiązania wykorzystując i rozwijając nowoczesne technologie.

Ponad 20 lat na rynku

Oferujemy dojrzały produkt wraz z kompleksowym wsparciem, zapleczem konsultacyjno-serwisowym, zarówno w trakcie
implementacji jak i podczas życia produktów.

Gwarancja bezpieczeństwa danych

Zapewniamy kontrahentom bezpieczeństwo zarządzania informacją. Gwarancja potwierdzona certyfikatem ISO 27001.

Gwarancja ciągłości działania systemów

Stabilność usług i stały rozwój w zmieniającym się otoczeniu biznesowym i technologicznym. Gwarancja potwierdzona certyfikatem ISO 22301.

100% zgodność z obowiązującym prawem

Na bieżąco reagujemy na wchodzące w życie zmiany. Wszystkie oferowane produkty spełniają wymagania prawne, np. biała lista, KSeF, e-Doręczenia, e-teczka i inne.

Wsparcie systemów i opieka użytkowników

Każda organizacja użytkująca system V-Desk może liczyć na swojego indywidualnego opiekuna na każdym etapie wdrożenia i rozwoju produktu.

Skalowalność rozwiązania

Rozbudowa systemu wraz z rozwojem potrzeb biznesowych firmy. Architektura V-Desk pozwala na niezbędne i zwiększające efektywność procesów zmiany i modyfikacje.

Możliwość wyboru modelu wdrożenia

V-Desk oferuje dwa modele wdrożeń. Jeden z nich to dedykowany system V-Desk, a drugi to V-Desk GA, czyli biblioteka gotowych procesów, które nazywamy aplikacjami. Oba systemy mogą się również znakomicie uzupełniać.

Klienci o współpracy z Primesoft

  • „Wybraliśmy rozwiązanie V-Desk z uwagi na szerokie możliwości dopasowania rozwiązania do naszych indywidualnych procesów, a także na oferowaną elastyczność systemu w przypadku integracji z systemem SAP”

    Dyrektor Finansowy

    Sebastian Grubski

  • „V-Desk GA wprowadził systemowe ujęcie procesów w Nuxe, ograniczając problemy wynikające z manualnej pracy z dokumentami. Odtąd w sposób elektroniczny prowadzimy obieg faktur, a także obsługujemy procesy kadrowe, takie jak wnioskowanie i akceptację urlopów oraz ewidencję obecności pracowników.”

    Business Unit Manager

    Piotr Wijtiwiak

  • „Skorzystaliśmy ze wsparcia konsultacyjno-analitycznego firmy Primesoft Polska i jako rezultat naszej współpracy w organizacji uruchomiono system elektronicznego obiegu dokumentów V-Desk. Potwierdzamy implementację rozwiązania w obszarach umów, zamówień oraz faktur, jaki i jego integrację z systemem finansowym Exact. We wszystkich obszarach usprawnione zostały procesy akceptacji i obiegu dokumentów, jak i wzmocniona kontrola na każdym etapie.”

    Dyrektor Zarządzający, Prezes Zarządu

    Bogusław Nowosielski

  • „W ciągu 11 lat korzystania z V-Desk przekonaliśmy się o elastyczności tego rozwiązania, dlatego zleciliśmy przeprowadzenie modyfikacji pozwalających na zintegrowanie V-Desk z kolejnym systemem w firmie. Potwierdzamy, że prace zostały wykonane na najwyższym poziomie, z zachowaniem wysokich standardów etyki biznesowej oraz ciągłości działania procesów w przedsiębiorstwie.”

    Prezes Zarządu spółek Securitas w Polsce

    Krzysztof Bartuszek

  • „Przejście na system cyfrowego obiegu dokumentów wiązało się ze zmianami, które wpłynęły korzystnie na funkcjonowanie i przebieg procesów takich jak obieg faktury, zapotrzebowania, zakupy i wnioski pracownicze. System workflow uruchomiony został dla prowadzenia procesów obiegu faktur kosztowych, których przetwarzanych jest około 500 miesięcznie.
    Pozytywna współpraca z firmą Primesoft, której celem była cyfryzacja Spółki Ariadna pozwala nam planować rozbudowę systemu V-Desk o kolejne moduły.”

    Prezes Zarządu

    Iwona Kwiecień Poborska

Integracje V-Desk

V-Desk możemy zintegrować z każdym systemem informatycznym. W ostatnich latach najczęściej integrowaliśmy nasze rozwiązania z systemami takimi jak SAP, Microsoft Dynamics, IFS, Comarch ERP XL i Optima, Oracle, TETA, Sage Symfonia, Enova, Asseco Wapro.

Zakres integracji systemu elektronicznego obiegu dokumentów obejmuje różne obszary funkcjonalne. W zależności od specyfiki firmy oraz procesów biznesowych scenariusze integracji danych mogą się znacząco różnić.

www integracje

Rozwiązania, które robią różnicę

doc AI

Inteligentne Przetwarzanie Dokumentów (IDP)

Zaawansowana funkcjonalność, łącząca technologie OCR z mechanizmami sztucznej inteligencji i przetwarzania języka naturalnego (NLP).

W wyniku połączenia otrzymujesz nie tylko cyfrową wersję dokumentu, ale także zrozumiałe, kontekstowe podsumowanie jego treści oraz automatyczne rozpoznanie kluczowych informacji, bez konieczności ręcznego przeszukiwania plików.

Więcej o IDP >>

raporty

Raporty

System raportuje bieżące aktywności i statusy spraw, projektów. Przygotujesz z nami dedykowane zestawienia kluczowych danych.

wielowymiarowe analizy

Power BI

Interaktywne raporty w czasie rzeczywistym czyli business intelligence bezpośrednio na platformie V-Desk. Zbudujesz bazę wiedzy analitycznej wspomagającej podejmowanie strategicznych decyzji.

podpis elektroniczny

Podpis elektroniczny

Cyfrowe podpisywanie dokumentów zautomatyzuje każdy proces. Primesoft Sign to mechanizm do aktywacji wszystkich rodzajów podpisów  i typów certyfikatów. Podpisy kwalifikowane, zaawansowane i zwykłe cyfrowe.

ocr

OCR by Primesoft

Rozwijana od wielu lat przez Primesoft technologia rozpoznawania tekstu, zapewnia inteligentny odczyt wspomagając rejestrację dokumentów w systemie.

uprawnione osoby

Zarządzanie i nadzór nad dostępem

Kontrolowany dostęp do dokumentów i procesów. Nadawanie uprawnień i ról użytkownikom pozwala minimalizować ryzyko nieautoryzowanego dostępu, umożliwia ograniczanie dostępów do wybranych spraw, dokumentów.

rezerwacje korzysci 01

Wymiana danych

Otwartość systemu na wymianę danych z dziedzinowymi systemami pozwala organizacji zadbać o płynność pracy i wymiany informacji. Z czasem będąc integratorem pomiędzy systemami V-Desk stanowi platformę wiedzy korporacyjnej dla całej firmy.

archiwizacja

Elektroniczne archiwum

Archiwizacja dokumentów eliminuje konieczność obrotu papierowym dokumentem. Cyfrowa archiwizacja daje przewagę nad tradycyjną w każdym aspekcie od bezpieczeństwa poprzez możliwości przechowywania dokumentów.

rezerwacje 02

Śledzenie i monitorowanie

Zapis logów w systemie daje kontrole każdego etapu procesu. W przypadku dokumentu zapisywane są jego wersje, co daje możliwość śledzenia zmian oraz przywracania wersji.

rezerwacje 04

Wyszukiwanie i filtrowanie dokumentów

Zaawansowane funkcje wyszukiwania i filtrowania. Odpowiednio oznaczone dokumenty można łatwo wyszukać również w zintegrowanych systemach zewnętrznych. Dokumenty łatwo znaleźć szukając za pomocą wyszukiwania pełnotekstowego, jak w przeglądarce internetowej, oraz po danych takich jak np. numer faktury, data itp.

Czym kierują się nasi Klienci
wprowadzając system workflow w organizacji?

„Prostota i funkcjonalność oraz proces dobrze dostosowany do naszych potrzeb.”

„Przygotowana prezentacja programu, rzeczowe odpowiedzi na zadawane pytania, przyjazna atmosfera podczas prezentacji.”

„Wizualizacja programu, zaprezentowane możliwości i potencjał do dalszego powdrożeniowego rozwoju zdecydowanie przewyższały inne oferty.”

„Oferta została wybrana w drodze przetargu.”

„Wcześniejsza praca na Państwa systemie.”

„Czytelny interfejs, sprawna obsługa, szybka reakcja na zapotrzebowanie, dostępność opiekuna handlowego.”

Aktualności

Zobacz wszystkie