Elektroniczny obieg korespondencji
Elektroniczny obieg korespondencji w systemie V-Desk to zbiór narzędzi umożliwiających automatyczną rejestrację oraz archiwizację dokumentów spływających do oraz wychodzących z firmy. Tworzy on jedno źródło przechowywania informacji o dokumentach przychodzących i wychodzących oraz udostępnienia ich wszystkim zainteresowanym osobom. Elektroniczna kancelaria jest w pełni zintegrowana z krajowym systemem e-Doręczenia.
![](https://primesoft.pl/wp-content/uploads/hero-v-desk-obieg-korespondencji.png)
Czy znasz te problemy z obiegiem korespondencji w firmie?
Procesy prowadzone w tradycyjny sposób mogą wywoływać pewne komplikacje. Na ratunek przychodzi system V-Desk.
Brak automatycznej rejestracji i archiwizacji dokumentów
Dokumenty przychodzące do firmy poddawane są rejestracji w systemie V-Desk, następnie trafiają do procesu skanowania i lądują w elektronicznym archiwum.
Dodatkowe koszty związane z prowadzeniem oddzielnych rejestrów korespondencji
V-Desk tworzy jedno źródło przechowywania informacji o dokumentach przychodzących i wychodzących oraz udostępnia dokumenty wszystkim zainteresowanym osobom.
Strata czasu pracowników na przekazywanie oryginałów
W systemie V-Desk zarejestrowany dokument trafia na wirtualne biurko pracownika i przekazywany jest w formie elektronicznej.
Cyfryzacja procesów biznesowych nigdy nie była tak prosta.
Zapewniamy indywidualne wsparcie i opiekę przez cały okres współpracy.
Jak zorganizować elektroniczny obieg korespondencji?
![](https://primesoft.pl/wp-content/uploads/obieg-korespondencji-jak-dziala.png)
Co zyskasz wybierając elektroniczny obieg korespondencji w V-Desk?
Rejestr korespondencji przychodzącej i wychodzącej
Przyjmowanie, rejestrację i procesowanie wniosków zewnętrznych i wewnętrznych
Podpis elektroniczny na dowolnym pliku zarejestrowanym w systemie
Możliwość wyszukiwania dokumentów za pomocą odpowiednich kryteriów
Prowadzenie pełnej ewidencji wyświetleń dokumentu
Prawidłowy obieg dokumentów trafiających do organizacji
Zintegrujemy V-Desk z Twoimi systemami
Zaletą systemu V-Desk jest możliwość integracji z właściwie każdym systemem informatycznym. Nie ma na rynku firmy, która nie korzystałaby już z jakiegoś oprogramowania. Cała magia polega na tym, aby wszelkie programy wykorzystywane w firmie tak zintegrować z V-Desk, aby usprawnić procesy biznesowe w danej organizacji.
![](https://primesoft.pl/wp-content/uploads/www_integracje.png)
Elektroniczna kancelaria w V-Desk i V-Desk Ga
Moduł Korespondencja jest dostępny w obu modelach wdrożenia systemu V-Desk. Można go skonfigurować w dedykowanej wersji systemu V-Desk oraz wybrać spośród gotowych procesów V-Desk GA.
Elektroniczna kancelaria – FAQ
Tak. E-Doręczenia zintegrowane z systemem V-Desk zapewnią wygodę i bezpieczeństwo usługi na wysokim poziomie.
Tak. Moduł Korespondencja w systemie V-Desk umożliwia obsługę reklamacji.
Rejestr poczty przychodzącej to gotowy raport wszystkich pism, które wpłynęły do firmy, zawierający takie informacje jak: nadawca, data wpływu, opis, informacja o tym, której osobie przekazano pismo, sygnatura.
Wyszukiwanie dokumentów w systemie odbywa się za pomocą odpowiednich kryteriów. Możliwe jest sortowanie, filtrowanie, wyszukiwanie po nazwie oraz po wielu innych indeksach.
Tak