Faktury i księgowość w obiegu dokumentów 

V-Desk to idealne narzędzie do usprawnienia procesów płacowo-księgowych w organizacji. W jednym systemie możesz zaplanować obieg faktur w firmie, integrację z Krajowym Systemem e-Faktur (KSeF), monitorowanie statusu płatności za wystawione faktury i zarządzanie środkami trwałymi. Wszystkie te procesy możesz dodatkowo kontrolować i analizować z inteligentnym narzędziem Power BI. 

Moduły obsługujące faktury i księgowość
w V-Desk i V-Desk GA 

faktury

Elektroniczny obieg faktur to proces polegający na przekształceniu dokumentu z wersji papierowej do cyfrowej i jego dalszy przepływ w organizacji.

Dowiedz się więcej

KSeF

V-Desk jest skomunikowany z Krajowym System e-Faktur. Wysyła i odbiera z KSeF faktury ustrukturyzowane.

Dowiedz się więcej

Windykacje

Windykacja faktur to proces umożliwiający przeprowadzanie działań związanych z odzyskaniem należności w maksymalnie krótkim czasie. 

Dowiedz się więcej

Środki trwałe 

Aplikacja do zarządzania środkami trwałymi umożliwia pełne zestawienie wszystkich składników majątku firmy. 

Dowiedz się więcej

Power BI 

Baza wiedzy analitycznej wspomagająca podejmowanie strategicznych decyzji, zarówno dla menadżerów jak i każdego pracownika.

Dowiedz się więcej

DORA

V-Desk wspiera przedsiębiorstwa z sektora finansowego w spełnieniu obowiązków nałożonych przez rozporządzenie DORA

Dowiedz się więcej

Pełna digitalizacja procesów biznesowych na wyciągnięcie ręki.
Ponad 200 tysięcy zadowolonych użytkowników systemu V-Desk skorzystało z tej szansy.

W jaki sposób V-Desk usprawnia procesy dotyczące faktur i księgowości? 

W systemie V-Desk możesz wymyślić dowolny obieg faktury, który będzie idealnie dopasowany do potrzeb organizacji. 

Elektroniczna windykacja faktur umożliwia automatyczne monitorowanie statusu płatności za wystawione faktury. W systemie V-Desk możesz wymyślić dowolny obieg faktury, który będzie idealnie dopasowany do potrzeb organizacji. 

Elektroniczna ewidencja środków trwałych umożliwia łatwe i przejrzyste prowadzenie rejestru wyposażenia posiadanego przez firmę. 

Nasi klienci mówią o V-Desku

FAQ o zarządzaniu procesami księgowymi

Czym jest elektroniczny obieg faktur?

To określenie systemu informatycznego do zarządzania obiegiem faktur działającego w oparciu o mechanizmy typu workflow

Czym jest workflow ? Jakie ma znaczenie w zarządzaniu fakturami i w księgowości?

Pojęcie to oznacza sposób przepływu informacji w organizacji pomiędzy rozmaitymi obiektami biorącymi udział w jej przetwarzaniu. Odpowiednio zbudowane procesy przepływu informacji optymalizują prace zespołów księgowych.

Czym jest KSeF?

Krajowy System e-Faktur (KSeF) to rządowa platforma do wystawiania i otrzymywania faktur drogą elektroniczną. Więcej o KSef dowiesz się tutaj

Czym są środki trwałe?

Do środków trwałych w firmie zalicza się jej majątek, m.in. budynki, lokale, maszyny, urządzenia oraz samochody, które stanowią własność lub współwłasność przedsiębiorcy. Mogą być one przez niego nabyte lub wytworzone. Więcej o środkach trwałych przeczytasz tutaj

Czym jest Power BI? Jak sprawdzi się w księgowości?

Power BI umożliwia tworzenie niezliczonej ilości raportów. Automatyczne pobieranie danych zarówno z serwerów, komputerów i rozwiązań chmurowych daje pełny wgląd we wszystkie informacje bez potrzeby otwierania wielu programów naraz. Korzystanie z Power BI usprawni procesy kontrolingowe w organizacji. Więcej o Power BI przeczytasz tutaj