Workflow – przepływ informacji w firmie

Sprawny przepływ informacji w firmie to klucz do sukcesu. System V-Desk zapewnia to na wielu płaszczyznach. Począwszy od modułu do sprawnego zarządzania relacjami z klientami (CRM), poprzez przejrzysty intranet ułatwiający komunikację wewnętrzną i moduł do skutecznego zarządzania dokumentacją projektową, a skończywszy na module ISO, który umożliwia nadzorowanie audytów w firmach, które mogą pochwalić się certyfikacją ISO. 

V-Desk – system workflow do zarządzania procesami biznesowymi, uprawnieniami i obiegiem dokumentów.

Moduły obsługujące przepływ informacji
w V-Desk i V-Desk GA 

modul CRM
CRM

V-Desk CRM to cyfrowa baza informacji dostępna z dowolnego miejsca, by sprawniej zarządzać sprzedażą.

Dowiedz się więcej

modul ISO
ISO

Moduł ISO pozwoli zarządzać dokumentacją, nadzorować audyty i szkolenia w ramach systemu ISO w każdym przedsiębiorstwie, które może pochwalić się certyfikatem. 

Dowiedz się więcej

modul dokumentacja
Dokumentacja Projektowa

Moduł ten zapewnia sprawną komunikację pomiędzy uczestnikami projektu z jednoczesną gwarancją bezpieczeństwa danych.

Dowiedz się więcej

modul intranet
Intranet

Kompleksowe narzędzie do efektywnej komunikacji w firmie. Usługa oparta o dostęp webowy, ułatwia bezpieczne przekazywanie bieżącej informacji.

Dowiedz się więcej

rezerwacje ico 1
Rezerwacje zasobów

Aplikacja daje możliwość zdalnego dysponowania zasobami współdzielonymi w dynamicznie rozwijającej się firmie.

Dowiedz się więcej

generator API 1
Generator API

Aplikacja umożliwia tworzenie interfejsów API w wersji no-code. Pozwala na wymianę danych pomiędzy V-Deskiem a innymi systemami przedsiębiorstwa.

Dowiedz się więcej

W 100% polski kapitał i szerokie doświadczenie wdrażania rozwiązań IT.
Większa konkurencyjność Twojej firmy, dzięki cyfryzacji.

W jaki sposób rozwiązania V-Desk usprawniają procesy dotyczące workflow w firmie? 

icon checkmark

Możliwość założenia karty kontrahenta uzupełniając dane z bazy GUS. Integracja z rządową bazą danych pozwala automatyzować tę czynność. 

icon checkmark

Intranet wspiera wszelkie aktywności służące budowaniu dobrej atmosfery w organizacji jako narzędzie do publikacji pozytywnych wiadomości. 

icon checkmark

Moduł zarządzania dokumentacją projektową informuje o wprowadzanych zmianach, umożliwia ich śledzenie oraz przechowuje historię. 

jak to dziala 1

Nasi klienci mówią o V-Desku

  • „Wybraliśmy rozwiązanie V-Desk z uwagi na szerokie możliwości dopasowania rozwiązania do naszych indywidualnych procesów, a także na oferowaną elastyczność systemu w przypadku integracji z systemem SAP”

    Dyrektor Finansowy

    Sebastian Grubski

  • „V-Desk GA wprowadził systemowe ujęcie procesów w Nuxe, ograniczając problemy wynikające z manualnej pracy z dokumentami. Odtąd w sposób elektroniczny prowadzimy obieg faktur, a także obsługujemy procesy kadrowe, takie jak wnioskowanie i akceptację urlopów oraz ewidencję obecności pracowników.”

    Business Unit Manager

    Piotr Wijtiwiak

  • „Skorzystaliśmy ze wsparcia konsultacyjno-analitycznego firmy Primesoft Polska i jako rezultat naszej współpracy w organizacji uruchomiono system elektronicznego obiegu dokumentów V-Desk. Potwierdzamy implementację rozwiązania w obszarach umów, zamówień oraz faktur, jaki i jego integrację z systemem finansowym Exact. We wszystkich obszarach usprawnione zostały procesy akceptacji i obiegu dokumentów, jak i wzmocniona kontrola na każdym etapie.”

    Dyrektor Zarządzający, Prezes Zarządu

    Bogusław Nowosielski

  • „W ciągu 11 lat korzystania z V-Desk przekonaliśmy się o elastyczności tego rozwiązania, dlatego zleciliśmy przeprowadzenie modyfikacji pozwalających na zintegrowanie V-Desk z kolejnym systemem w firmie. Potwierdzamy, że prace zostały wykonane na najwyższym poziomie, z zachowaniem wysokich standardów etyki biznesowej oraz ciągłości działania procesów w przedsiębiorstwie.”

    Prezes Zarządu spółek Securitas w Polsce

    Krzysztof Bartuszek

  • „Przejście na system cyfrowego obiegu dokumentów wiązało się ze zmianami, które wpłynęły korzystnie na funkcjonowanie i przebieg procesów takich jak obieg faktury, zapotrzebowania, zakupy i wnioski pracownicze. System workflow uruchomiony został dla prowadzenia procesów obiegu faktur kosztowych, których przetwarzanych jest około 500 miesięcznie.
    Pozytywna współpraca z firmą Primesoft, której celem była cyfryzacja Spółki Ariadna pozwala nam planować rozbudowę systemu V-Desk o kolejne moduły.”

    Prezes Zarządu

    Iwona Kwiecień Poborska

Przepływ informacji w firmie – FAQ 

Czym jest workflow? 

W szerszym sensie pojęcie to oznacza sposób przepływu informacji pomiędzy rozmaitymi obiektami biorącymi udział w jej przetwarzaniu. W węższym sensie jest to określenie sposobu przepływu dokumentów pomiędzy pracownikami wykonującymi pewien zalgorytmizowany zespół czynności odbywający się według danej liczby

Czym jest CRM?

Zestaw procedur i narzędzi istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientami. CRM (ang. customer relationship management) należy postrzegać jako filozofię biznesową, skoncentrowaną na kliencie i oddziałującą na organizację. Klient, w tym jego potrzeby, oczekiwania, gusty, preferencje, zachowania są wartością, a nie kosztem.

Czym jest intranet?

To niepubliczna sieć telekomunikacyjna, do której dostęp może być uzyskiwany z punktów dostępu usytuowanych w jednej strukturze organizacyjnej. Do intranetu dostęp mają zazwyczaj tylko pracownicy danej organizacji.

Czy CRM w systemie V-Desk pozwoli zaplanować proces sprzedaży?  

System umożliwia poprowadzenie całego przedsięwzięcia od nawiązania kontaktu z potencjalnym klientem aż po finalizację kontraktu. System CRM umożliwia śledzenie postępu w realizacji poszczególnych transakcji, identyfikowanie etapów, które wymagają uwagi oraz prognozowanie przyszłych przychodów. 

Czy w intranecie mogę przedstawić strukturę organizacyjną firmy?

Tak. Przedstawienie struktury organizacyjnej w intranecie pozwala pracownikom pomóc zrozumieć jak działa firma, zwiększa transparentność w organizacji, co buduje zaufanie. 

    Skąd sie o nas dowiedziałaś/łeś?