Faktury i księgowość w obiegu dokumentów 

V-Desk to idealne narzędzie do usprawnienia procesów płacowo-księgowych w organizacji. W jednym systemie możesz zaplanować obieg faktur w firmie, integrację z Krajowym Systemem e-Faktur (KSeF), monitorowanie statusu płatności za wystawione faktury i zarządzanie środkami trwałymi. Wszystkie te procesy możesz dodatkowo kontrolować i analizować z inteligentnym narzędziem Power BI. 

Moduły obsługujące faktury i księgowość
w V-Desk i V-Desk GA 

faktury

Elektroniczny obieg faktur to proces polegający na przekształceniu dokumentu z wersji papierowej do cyfrowej i jego dalszy przepływ w organizacji.

Dowiedz się więcej

KSeF

V-Desk jest skomunikowany z Krajowym System e-Faktur. Wysyła i odbiera z KSeF faktury ustrukturyzowane.

Dowiedz się więcej

Windykacje

Windykacja faktur to proces umożliwiający przeprowadzanie działań związanych z odzyskaniem należności w maksymalnie krótkim czasie. 

Dowiedz się więcej

Pliki płatności

Aplikacja generowania plików umożliwia masowe przygotowanie paczek przelewów krajowych i zagranicznych.

Dowiedz się więcej

Power BI 

Baza wiedzy analitycznej wspomagająca podejmowanie strategicznych decyzji, zarówno dla menadżerów jak i każdego pracownika.

Dowiedz się więcej

DORA

V-Desk wspiera przedsiębiorstwa z sektora finansowego w spełnieniu obowiązków nałożonych przez rozporządzenie DORA

Dowiedz się więcej

Pełna digitalizacja procesów biznesowych na wyciągnięcie ręki.
Ponad 200 tysięcy zadowolonych użytkowników systemu V-Desk skorzystało z tej szansy.

W jaki sposób V-Desk usprawnia procesy dotyczące faktur i księgowości? 

W systemie V-Desk możesz wymyślić dowolny obieg faktury, który będzie idealnie dopasowany do potrzeb organizacji. 

Elektroniczna windykacja faktur umożliwia automatyczne monitorowanie statusu płatności za wystawione faktury. W systemie V-Desk możesz wymyślić dowolny obieg faktury, który będzie idealnie dopasowany do potrzeb organizacji. 

Elektroniczna ewidencja środków trwałych umożliwia łatwe i przejrzyste prowadzenie rejestru wyposażenia posiadanego przez firmę. 

Nasi klienci mówią o V-Desku

FAQ o zarządzaniu procesami księgowymi

Czym jest elektroniczny obieg faktur?

To określenie systemu informatycznego do zarządzania obiegiem faktur działającego w oparciu o mechanizmy typu workflow

Czym jest workflow ? Jakie ma znaczenie w zarządzaniu fakturami i w księgowości?

Pojęcie to oznacza sposób przepływu informacji w organizacji pomiędzy rozmaitymi obiektami biorącymi udział w jej przetwarzaniu. Odpowiednio zbudowane procesy przepływu informacji optymalizują prace zespołów księgowych.

Czym jest KSeF?

Krajowy System e-Faktur (KSeF) to rządowa platforma do wystawiania i otrzymywania faktur drogą elektroniczną. Więcej o KSef dowiesz się tutaj

Czym są środki trwałe?

Do środków trwałych w firmie zalicza się jej majątek, m.in. budynki, lokale, maszyny, urządzenia oraz samochody, które stanowią własność lub współwłasność przedsiębiorcy. Mogą być one przez niego nabyte lub wytworzone. Więcej o środkach trwałych przeczytasz tutaj

Czym jest Power BI? Jak sprawdzi się w księgowości?

Power BI umożliwia tworzenie niezliczonej ilości raportów. Automatyczne pobieranie danych zarówno z serwerów, komputerów i rozwiązań chmurowych daje pełny wgląd we wszystkie informacje bez potrzeby otwierania wielu programów naraz. Korzystanie z Power BI usprawni procesy kontrolingowe w organizacji. Więcej o Power BI przeczytasz tutaj

    Skąd sie o nas dowiedziałaś/łeś?