V-Desk

elektroniczny obieg dokumentów  

V-Desk to rozwiązanie elektronicznego obiegu dokumentów, które w innowacyjny sposób wprowadzi digitalizację dokumentów oraz procesów biznesowych w Twojej firmie.

System pozwala efektywnie zarządzać dokumentami i w kompleksowy sposób zautomatyzować wszystkie procesy biznesowe firmy. Jest wyposażony w mechanizm sztucznej inteligencji (AI), który zdecydowanie usprawnia codzienną pracę nad dokumentami.

System EOD V-Desk dostępny jest przez przeglądarkę internetową, może być w chmurze lub instalowany na serwerze klienta. Zwiększ efektywność pracowników i rentowność firmy dzięki wdrożeniu cyfrowego obiegu dokumentów.

Jakie procesy obsługuje elektroniczny obieg dokumentów? 

Zarządzanie budżetem

Efektywne zarządzanie budżetowaniem inwestycji, projektów oraz ich poszczególnymi elementami pozwala skutecznie ewidencjonować koszty. 

Dowiedz się więcej

Analiza danych biznesowych

Analizowanie danych biznesowych z dowolnego miejsca dzięki aplikacji Power BI (Business Intelligence) w pełni zintegrowanej z rozwiązaniem V-Desk. 

Dowiedz się więcej

Obsługa relacji z klientami

Planowanie oraz prowadzenie procesu obsługi klienta i sprzedaży mające na celu utrzymanie ciągłości oraz efektywności działań handlowych w firmie. 

Dowiedz się więcej

Elektroniczny obieg faktur

Przetwarzanie faktur do wersji elektronicznej dzięki systemowi OCR i kompleksowe zarządzanie ich obiegiem w firmie. 

Dowiedz się więcej

Digitalizacja procesów kadrowych

Zarządzanie czasem pracy, zgłaszanie nieobecności czy delegacji i kompleksowa obsługa procesów kadrowych.

Dowiedz się więcej

Proces zakupowy

Elektroniczna obsługa procesu zakupowego, począwszy od wniosku, po jego wieloszczeblową dekretację, aż po zatwierdzenie i załączenie faktury zakupu. 

Dowiedz się więcej

V-Desk AI

Z myślą o zwiększeniu efektywności pracy z dokumentami, system V-Desk został wyposażony w narzędzie Inteligentnej Analizy Dokumentów (IAD), który znacząco przekracza możliwości tradycyjnego OCR. V-Desk AI potrafi:

zidentyfikować i sklasyfikować typ dokumentu,

wyodrębnić istotne dane,

ocenić kompletność danych i wskazać ewentualne braki,

zinterpretować kontekst,

automatycznie zasilić workflow,

uczyć się na podstawie przetwarzanych dokumentów,

analizować dane w dowolnym języku,

interpretować złożone dane np. w tabelach, wykresach czy diagramach,

syntetyzować dane i wyciągać wnioski

Wykorzystanie V-Desk AI w organizacji pozwala znacząco przyspieszyć obieg dokumentów i poprawić jakość pracy z informacjami. Dokumenty, które obsługuje IAD w systemie V-Desk:

Faktury i paragony

Umowy

Korespondencja

Curriculum Vitae

Wnioski i formularze

Dokumenty sądowe

Potwierdzenia przelewów

Dokumenty przewozowe

Jak wdrażany jest system V-Desk?

Poznaj wszystkie etapy wdrożenia dedykowanego systemu V-Desk. Od startu projektu, przez jego analizę, szkolenia użytkowników, aż do przekazania projektu.

Start Projektu

Rozpoczęcie prac pod kierownictwem dedykowanego Project Managera po stronie Primesoft

Warsztaty wdrożeniowe

Wspólna praca nad weryfikacją procesów i potrzeb klienta, prowadzona przez doświadczonych kierowników projektu

Analiza przedwdrożeniowa

Przygotowanie i potwierdzenie z klientem dokumentu specyfikacji systemu

Prezentacja i akceptacja

przygotowanych indywidualnie dla klienta rozwiązań w systemie (prace programistyczne – przygotowanie systemu po stronie PSP)

Testy systemu po stronie klienta

Przekazanie klientowi instancji systemu do testów wraz z omówieniem pojawiających się uwag

Szkolenie dla użytkowników systemu

Szkolenie dla administratorów oraz użytkowników systemu prowadzone w formie spotkań offline lub online

Start produkcyjny

Uruchomienie systemu po testach w terminie wspólnie uzgodnionym z klientem

Asysta wdrożeniowa

Opieka kierownika projektu oraz programistów Primesoft w pierwszych tygodniach po starcie systemu

Przekazanie projektu

Rozpoczęcie prac pod kierownictwem dedykowanego Project Managera po stronie Primesoft

Integracje V-Desk z innymi systemami 

V-Desk możemy zintegrować z każdym systemem informatycznym. Zakres integracji systemu elektronicznego obiegu dokumentów obejmuje różne obszary funkcjonalne. W zależności od specyfiki firmy oraz procesów biznesowych scenariusze integracji danych mogą się znacząco różnić. 

W ostatnich latach najczęściej integrowaliśmy nasze rozwiązania z systemami takimi jak SAP, Microsoft Dynamics, IFS, Comarch ERP XL i Optima, Oracle, TETA, Sage Symfonia, Enova, Asseco Wapro. 

Jesteśmy zaufanym i rzetelnym partnerem w biznesie.
Mamy ponad 20 lat doświadczenia na rynku i ponad 2000 wdrożonych projektów.

Nasi klienci mówią o V-Desku

V-Desk – FAQ 

Czym jest system EOD?

System EOD (Elektroniczny Obieg Dokumentów) obsługuje proces cyfrowego obiegu dokumentów oraz śledzenie postępu pracy, przypisywanie zadań do konkretnych osób i automatyzację przepływu na różnych etapach. Dzięki temu możliwe jest również wykorzystanie narzędzi takich jak szablony dokumentów, przypomnienia o terminach czy automatyczne generowanie raportów. Może on obejmować cyfryzację obiegu dokumentów księgowych, magazynowych czy kadrowych. Często jest także wykorzystywany w innych działach. Ważne jest aby Twój program był także dostępny po angielsku lub niemiecku w zależności albo innym języku zwłaszcza jeśli posiadasz oddziały zagraniczne.

Ile kosztuje system cyfrowego e-obiegu dokumentów?

Wycena instalacji zawsze odbywa się indywidualnie dla każdego klienta. Na początek konieczne jest szczegółowe określenie potrzeb firmy w zakresie procesów workflow i obiegu spraw. Dlatego zazwyczaj na początku wykonujemy kompleksową analizę przedwdrożeniową. Dzięki temu jesteśmy w stanie dokładnie poznać problemy i potrzeby organizacji oraz dopasować odpowiednie rozwiązania. Koszt zależy także od konieczności integracji programu V-Desk z innymi systemami informatycznymi w firmie. Nie bez znaczenia w procesie implementacji będzie także zakup niezbędnego sprzętu do utrzymania infrastruktury. Oczywiście ten element nie dotyczy instalacji w chmurze. Jeśli chcesz otrzymać ofertę cenową skontaktuj się z nami już dziś. 

Jak wprowadzić elektroniczny obieg dokumentów w firmie? 

Choć sam proces wdrożenia systemu EOD w przedsiębiorstwie może wydawać się skomplikowany i długotrwały to w swej istocie ma pewne zasady. Na początek należy precyzyjnie zdefiniować cele, oczekiwania oraz potrzeby. Następnie wybrać odpowiednie oprogramowanie, które będzie je w pełni realizowało. Zintegruj cyfrowy przepływ dokumentacji w firmie z innymi systemami, przeszkol swoich pracowników, a następnie opracuj dokumentację i procedury. Przetestuj i uruchom system produkcyjnie. Dzięki temu zyskasz kolejną przewagę biznesową nad konkurencją i przyśpieszysz pracę w firmie. 

Jak wygląda e-obieg dokumentów magazynowych?

W różnych firmach handlowych (z różnych branż) elektroniczny obieg dokumentów magazynowych może wyglądać inaczej. Najczęściej optymalizacja procesów dotyczy digitalizacji faktur. W wielu firmach konieczne jest także objęcie procesem cyfryzacji takich dokumentów jak np. zapotrzebowania, zamówienia wewnętrzne i zewnętrzne oraz dokumenty typu WZ/PZ, PW/ZW czy korekty faktur oraz przesunięcia magazynowe. W rezultacie zazwyczaj proces obiegu dokumentów magazynowych zaczyna się lub kończy na pracownikach magazynu i przechodzi różne szczeble akceptacji. 

Czy V-Desk może działać jako elektroniczny obieg dokumentów w administracji? 

Tak. System V-Desk może być bez problemu wykorzystywany w budżetowych Jednostkach Samorządu Terytorialnego (JST) i np. urzędach gminy albo miasta czy urzędach wojewódzkich i marszałkowskich. Idealnie sprawdza się w całej szerokorozumianej administracji publicznej. Wszystko dzięki licznym rozwiązaniom, które od lat są rozwijane na podstawie doświadczeń urzędów i przedsiębiorstw z różnych branż.

Czy elektroniczny obieg dokumentów V-Desk jest po angielsku? 

Tak. Program V-Desk posiada wersję anglojęzyczną interfejsu. Angielska wersja językowa dostępna jest od ręki i może zostać samodzielnie wybrana przez użytkownika. 

Czy e-obieg dokumentów V-Desk dostępny jest po niemiecku? 

Tak. Interfejs systemu V-Desk posiada również wersję niemieckojęzyczną. Niemiecka wersja językowa znajduje się domyślnie w panelu i można ją po prostu wybrać w ustawieniach. 

Czy są dostępne także inne wersje językowe V-Desk? 

System V-Desk posiada wbudowane mechanizmy pozwalające na przetłumaczenie go na praktycznie dowolny język. Oprócz angielskiej i niemieckiej wersji językowej panel dostępny jest także w kilku innych popularnych językach jak np. rosyjski, ukraiński, rumuński czy litewski. W zależności od potrzeb klienta możemy również stworzyć kolejne warianty językowe. 

Czy V-Desk może działać jako elektroniczny obieg dokumentów w administracji? 

Programy do sprawnego elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD) nazywane także z języka angielskiego systemami DMS mogą być wykorzystywane praktycznie w każdej firmie. Wiele zależy, nawet nie tyle od branży co od wielkości firmy oraz ilości dokumentów do przetworzenia. Do branż, które najczęściej wykorzystują w swojej pracy programy EZD można zaliczyć firmy handlowe, produkcyjne czy biura rachunkowe. Innymi branżami, które często decydują się na implementację są kancelarie prawne oraz firmy specjalizujące się w obsłudze spraw kadrowo-płacowych. Dlatego system EZD może być używany praktycznie w każdym biznesie, który przetwarza wiele dokumentów. Z tego typu systemów korzysta często sektor publiczny czyli administracji centralnej, jednostkach samorządu terytorialnego (JST) oraz instytucjach i przedsiębiorstwach komunalnych.

Czy oprogramowanie V-Desk jest rozwijane?

Od ponad 20 lat Primesoft dba o stały rozwój oprogramowania V-Desk oraz innych rozwiązań, które z nim współpracują. Rozwijamy je zarówno pod kątem wykorzystania najnowszych technologii jak i pod względem funkcjonalnym oraz ergonomii użytkowania. Śmiało możemy powiedzieć, że dla rozwój to immanentna cecha naszego oprogramowania. Dlatego każdy z naszych klientów może być pewny, że będziemy nie tylko wspierali utrzymywanie naszego systemu jak i będziemy w najwyższym stopniu dbali o jego rozwój i innowacyjność. Jeśli zachodzi taka potrzeba to również dostosowujemy nasze oprogramowanie do zmian w przepisach prawa krajowego.

    Skąd sie o nas dowiedziałaś/łeś?