Power BI: raporty interaktywne i wizualizacja danych w V-Desk  

Power BI to czytelna i przejrzysta wizualizacja danych za pomocą narzędzia business intelligence bezpośrednio na platformie V-Desk. Interaktywne raporty zasilane są danymi i przetwarzane w przyjazne do dalszej pracy analitycznej zestawienia i modele danych. Zawsze aktualne i cyklicznie odświeżane raporty mogą być udostępniane zgodnie z nadawanymi uprawnieniami. To narzędzie to baza wiedzy analitycznej, wspomagające podejmowanie strategicznych decyzji zarówno dla menadżerów jak i każdego pracownika.  

Skorzystaj z atrakcyjnie i przystępnie przedstawionych danych bez zakupu licencji na dodatkowe narzędzie BI. 

Integracja Power BI z systemem V-Desk – zaawansowana analiza danych i raportowanie.

Czy znasz te bolączki związane z podejmowaniem decyzji w oparciu o analizę danych? 

Zastosowanie arkuszy kalkulacyjnych czy innych ręcznie uzupełnianych narzędzi do tworzenia zestawień i analizy danych to marnotrawstwo czasu. Wydobycie i zebranie istotnych informacji zajmuje czas, pochłania koszty.  

Power BI w integracji z V-Deskiem automatycznie pobierze interesujące dane i przetworzy je w przydatne zestawienia

W firmie stosowane są narzędzia do analityki, ale brakuje jednej wygodnej platformy pozwalającej udostępniać raporty. Utrudnia to komunikację i współpracę pomiędzy działami firmy. 

Power BI zanurzone w systemie V-Desk nie tylko pobiera i agreguje wskazane dane, ale też za pomocą odpowiednio nadanych uprawnień pozwala zarządzać dostępami do współdzielonych raportów. To daje cenną wiedzę na temat firmy niemalże od ręki. 

Podejmowanie decyzji musi opierać się na aktualnych i spójnych danych. Brak narzędzi do analizy danych prowadzi do opóźnień w podejmowaniu trafnych decyzji.

Power BI zapewnia wizualizację danych, zbieranie ich w interaktywne raporty, co wspomaga podejmowanie trafnych decyzji i pozwala szybko reagować na zmieniające się trendy.  

Jak działa Power BI w V-Desk? 

PowerBI jak dziala

Power BI osadzone w V-Desk i V-Desk GA 

Z aplikacji korzystać można zarówno od ręki jak i w modelu dedykowanym. Rozwiązanie w V-Desk GA wyposażone zostało w gotowe predefiniowane zestawienia i funkcje, natomiast w przypadku specyficznych potrzeb istnieje możliwość indywidulanego dostosowywania narzędzi. 

Nasi klienci mówią o V-Desku

  • „Wybraliśmy rozwiązanie V-Desk z uwagi na szerokie możliwości dopasowania rozwiązania do naszych indywidualnych procesów, a także na oferowaną elastyczność systemu w przypadku integracji z systemem SAP”

    Dyrektor Finansowy

    Sebastian Grubski

  • „V-Desk GA wprowadził systemowe ujęcie procesów w Nuxe, ograniczając problemy wynikające z manualnej pracy z dokumentami. Odtąd w sposób elektroniczny prowadzimy obieg faktur, a także obsługujemy procesy kadrowe, takie jak wnioskowanie i akceptację urlopów oraz ewidencję obecności pracowników.”

    Business Unit Manager

    Piotr Wijtiwiak

  • „Skorzystaliśmy ze wsparcia konsultacyjno-analitycznego firmy Primesoft Polska i jako rezultat naszej współpracy w organizacji uruchomiono system elektronicznego obiegu dokumentów V-Desk. Potwierdzamy implementację rozwiązania w obszarach umów, zamówień oraz faktur, jaki i jego integrację z systemem finansowym Exact. We wszystkich obszarach usprawnione zostały procesy akceptacji i obiegu dokumentów, jak i wzmocniona kontrola na każdym etapie.”

    Dyrektor Zarządzający, Prezes Zarządu

    Bogusław Nowosielski

  • „W ciągu 11 lat korzystania z V-Desk przekonaliśmy się o elastyczności tego rozwiązania, dlatego zleciliśmy przeprowadzenie modyfikacji pozwalających na zintegrowanie V-Desk z kolejnym systemem w firmie. Potwierdzamy, że prace zostały wykonane na najwyższym poziomie, z zachowaniem wysokich standardów etyki biznesowej oraz ciągłości działania procesów w przedsiębiorstwie.”

    Prezes Zarządu spółek Securitas w Polsce

    Krzysztof Bartuszek

  • „Przejście na system cyfrowego obiegu dokumentów wiązało się ze zmianami, które wpłynęły korzystnie na funkcjonowanie i przebieg procesów takich jak obieg faktury, zapotrzebowania, zakupy i wnioski pracownicze. System workflow uruchomiony został dla prowadzenia procesów obiegu faktur kosztowych, których przetwarzanych jest około 500 miesięcznie.
    Pozytywna współpraca z firmą Primesoft, której celem była cyfryzacja Spółki Ariadna pozwala nam planować rozbudowę systemu V-Desk o kolejne moduły.”

    Prezes Zarządu

    Iwona Kwiecień Poborska

V-Desk Power BI – FAQ 

Dla kogo stworzona została aplikacja Power BI? 

To rozwiązanie usprawni pracę wszystkich działów, które operują danymi i przetwarzają je do dalszych analiz. Sprawdzi się w następujących obszarach przedsiębiorstwa: 

planowanie finansowe, budżetowanie, prognozowanie, kontroling, analiza konkurencji, ocena ryzyka, strategia, KPI – wskaźniki efektywności. 

Wykorzystać w swojej pracy mogą je: kadra zarządcza, dział ryzyka, dział kontrolingu, dział finansowy, działy sprzedaży, działy marketingu. 

Skąd pobierane są dane do Power BI?  

Źródła danych którymi zasilana jest baza danych aplikacji mogą być różne. Ważne by uruchomić odpowiedni kod importu danych, tzw. API. Dane mogą być pobierane z arkuszy excell, ale też ze stron www jaki bezpośrednio z aplikacji V-Desk. 

    Skąd sie o nas dowiedziałaś/łeś?