Zakupy i procesy obsługi zamówień firmowych 

System V-Desk pozwala na kontrolę i planowanie wydatków przed faktycznym powstaniem zobowiązania w oparciu o stosowne dokumenty zakupu. Jednocześnie kompleksowo nadzoruje także procesy związane z identyfikacją potrzeb przedsiębiorstwa. Dzięki temu pozwala sprawnie realizować przebieg zamówienia wraz z dekretacją wniosków. 

Moduły obsługujące zakupy i zapotrzebowania
w V-Desk i V-Desk GA 

Zakupy

Moduł ten pozwala na kontrolę i planowanie wydatków przed faktycznym powstaniem zobowiązania w oparciu o stosowne dokumenty zakupu. 

Dowiedz się więcej

Budżety

Moduł wspomagający zarządzanie finansami pozwala na strategiczne zarządzanie kosztami firmy w sposób zautomatyzowany.

Dowiedz się więcej

Środki trwałe

Proces do zarządzania środkami trwałymi umożliwia pełne zestawienie wszystkich składników majątku firmy.

Dowiedz się więcej

Zamówienia

Moduł ten kompleksowo nadzoruje procesy związane z identyfikacją potrzeb przedsiębiorstwa, pozwala sprawnie realizować przebieg zamówienia wraz z dekretacją wniosków.

Dowiedz się więcej

Cyfryzacja procesów biznesowych nigdy nie była tak prosta.
Zapewniamy indywidualne wsparcie i opiekę przez cały okres współpracy.

W jaki sposób rozwiązania V-Desk usprawniają procesy dotyczące zakupów i zamówień firmowych? 

Procedury zakupowe są zintegrowane z modułem budżetowania poprzez dostęp do ewidencji faktur zakupowych. Daje to możliwość raportowania zestawiającego. 

Umożliwia przygotowanie i rejestrację zamówień, w tym także rejestrację dokumentów i obiegu zapytań ofertowych. 

Elektronicznie procesowane zamówienia to oszczędność papieru i czasu pracowników. Wnioski rejestrowane są bezpośrednio w systemie, który pilnuje terminów. 

Nasi klienci mówią o V-Desku