Zarządzanie dokumentacją ISO 

Moduł systemu V-Desk pozwoli zarządzać dokumentacją, nadzorować audyty i szkolenia w ramach systemu ISO w każdym przedsiębiorstwie, które może pochwalić się certyfikatem. Służy przede wszystkim do poprawnej organizacji przechowania dokumentów, jednocześnie zwiększając efektywność pracy. Wprowadzając narzędzie organizacja zapewnia sobie wysoką skuteczność stosowania się do wymagań nakładanych przez normę.  

V-Desk ISO dla bezpiecznego zarządzania dokumentacją i normami jakości.

ISO – jak dobrze prowadzić i nadzorować zarządzanie dokumentami? 

System zarządzania ISO stawia organizacje przed wieloma wyzwaniami związanymi z wytworzeniem, dystrybucją i utrzymaniem dużej ilości dokumentów. Przede wszystkim, muszą rozwiązać następujące kwestie: 

V-Desk umożliwia gromadzenie wszystkich artykułów i procedur w jednym bezpiecznym miejscu. Ułatwia to pracownikom szukanie odpowiedniej informacji, dając realną oszczędność czasu w porównaniu do tradycyjnej formy. 

Przekazywanie elektronicznego dokumentu ogranicza konieczność drukowania. W porównaniu z wersjami papierowymi dystrybucja elektronicznego dokumentu w systemie jest sprawniejsza. W module widać kto i kiedy zapoznał się z dokumentem. Dodatkowa zaletą jest możliwość zarządzania dostępami i definiowanie uprawnień. 

Wszystkie operacje i zapisy na dokumentach poddawanych rewizji i przeglądom mogą być archiwizowane w postaci wersjonowanych plików. Pozwala to na dostęp do zawsze aktualnej i pełnej informacji bez ryzyka nadpisywania dokumentów. 

W 100% polski kapitał i szerokie doświadczenie wdrażania rozwiązań IT.
Większa konkurencyjność Twojej firmy, dzięki cyfryzacji.

Nasi klienci mówią o V-Desku

  • „Wybraliśmy rozwiązanie V-Desk z uwagi na szerokie możliwości dopasowania rozwiązania do naszych indywidualnych procesów, a także na oferowaną elastyczność systemu w przypadku integracji z systemem SAP”

    Dyrektor Finansowy

    Sebastian Grubski

  • „V-Desk GA wprowadził systemowe ujęcie procesów w Nuxe, ograniczając problemy wynikające z manualnej pracy z dokumentami. Odtąd w sposób elektroniczny prowadzimy obieg faktur, a także obsługujemy procesy kadrowe, takie jak wnioskowanie i akceptację urlopów oraz ewidencję obecności pracowników.”

    Business Unit Manager

    Piotr Wijtiwiak

  • „Skorzystaliśmy ze wsparcia konsultacyjno-analitycznego firmy Primesoft Polska i jako rezultat naszej współpracy w organizacji uruchomiono system elektronicznego obiegu dokumentów V-Desk. Potwierdzamy implementację rozwiązania w obszarach umów, zamówień oraz faktur, jaki i jego integrację z systemem finansowym Exact. We wszystkich obszarach usprawnione zostały procesy akceptacji i obiegu dokumentów, jak i wzmocniona kontrola na każdym etapie.”

    Dyrektor Zarządzający, Prezes Zarządu

    Bogusław Nowosielski

  • „W ciągu 11 lat korzystania z V-Desk przekonaliśmy się o elastyczności tego rozwiązania, dlatego zleciliśmy przeprowadzenie modyfikacji pozwalających na zintegrowanie V-Desk z kolejnym systemem w firmie. Potwierdzamy, że prace zostały wykonane na najwyższym poziomie, z zachowaniem wysokich standardów etyki biznesowej oraz ciągłości działania procesów w przedsiębiorstwie.”

    Prezes Zarządu spółek Securitas w Polsce

    Krzysztof Bartuszek

  • „Przejście na system cyfrowego obiegu dokumentów wiązało się ze zmianami, które wpłynęły korzystnie na funkcjonowanie i przebieg procesów takich jak obieg faktury, zapotrzebowania, zakupy i wnioski pracownicze. System workflow uruchomiony został dla prowadzenia procesów obiegu faktur kosztowych, których przetwarzanych jest około 500 miesięcznie.
    Pozytywna współpraca z firmą Primesoft, której celem była cyfryzacja Spółki Ariadna pozwala nam planować rozbudowę systemu V-Desk o kolejne moduły.”

    Prezes Zarządu

    Iwona Kwiecień Poborska

    Skąd sie o nas dowiedziałaś/łeś?