Zarządzanie finansami firmy z elektronicznym budżetem w V-Desk 

Aplikacja wspomagająca zarządzanie finansami pozwala na strategiczne zarządzanie kosztami firmy w sposób zautomatyzowany. Służy jako wygodne i elastyczne narzędzie do planowania inwestycji. Daje wiedzę i informacje do podejmowania decyzji, wspomagając kontroling finansów przedsiębiorstwa. 

Panel V-Desk do zarządzania budżetami z wizualizacją danych i analizą kosztów.

Czy znasz te problemy związane z zarządzaniem budżetami? 

Moduł ten w oparciu o rejestrowane faktury lub tworzone w systemie zapotrzebowania i zamówienia jest najaktualniejszym źródłem informacji o finansach przedsiębiorstwa na poziomie operacyjnym. 

Moduł daje bieżący podgląd w wyniki danego projektu/inwestycji/kontraktu, zarówno pod kątem jego rentowności, generowania cash-flow czy porównania planów z bieżącym i ostatecznym wydatkowaniem. 

Na podstawie historycznych danych finansowych aplikacja umożliwia lepsze planowanie swoich działań. Wspomaga podejmowanie strategicznych decyzji dotyczących inwestycji, rozbudowy czy restrukturyzacji. 

Zarządzanie budżetami w V-Desk i V-Desk GA 

Moduł Budżety jest dostępny w obu modelach wdrożenia systemu V-Desk. Można go skonfigurować w dedykowanej wersji systemu V-Desk oraz wybrać spośród gotowych procesów V-Desk GA. 

Nasi klienci mówią o V-Desku

  • „Wybraliśmy rozwiązanie V-Desk z uwagi na szerokie możliwości dopasowania rozwiązania do naszych indywidualnych procesów, a także na oferowaną elastyczność systemu w przypadku integracji z systemem SAP”

    Dyrektor Finansowy

    Sebastian Grubski

  • „V-Desk GA wprowadził systemowe ujęcie procesów w Nuxe, ograniczając problemy wynikające z manualnej pracy z dokumentami. Odtąd w sposób elektroniczny prowadzimy obieg faktur, a także obsługujemy procesy kadrowe, takie jak wnioskowanie i akceptację urlopów oraz ewidencję obecności pracowników.”

    Business Unit Manager

    Piotr Wijtiwiak

  • „Skorzystaliśmy ze wsparcia konsultacyjno-analitycznego firmy Primesoft Polska i jako rezultat naszej współpracy w organizacji uruchomiono system elektronicznego obiegu dokumentów V-Desk. Potwierdzamy implementację rozwiązania w obszarach umów, zamówień oraz faktur, jaki i jego integrację z systemem finansowym Exact. We wszystkich obszarach usprawnione zostały procesy akceptacji i obiegu dokumentów, jak i wzmocniona kontrola na każdym etapie.”

    Dyrektor Zarządzający, Prezes Zarządu

    Bogusław Nowosielski

  • „W ciągu 11 lat korzystania z V-Desk przekonaliśmy się o elastyczności tego rozwiązania, dlatego zleciliśmy przeprowadzenie modyfikacji pozwalających na zintegrowanie V-Desk z kolejnym systemem w firmie. Potwierdzamy, że prace zostały wykonane na najwyższym poziomie, z zachowaniem wysokich standardów etyki biznesowej oraz ciągłości działania procesów w przedsiębiorstwie.”

    Prezes Zarządu spółek Securitas w Polsce

    Krzysztof Bartuszek

  • „Przejście na system cyfrowego obiegu dokumentów wiązało się ze zmianami, które wpłynęły korzystnie na funkcjonowanie i przebieg procesów takich jak obieg faktury, zapotrzebowania, zakupy i wnioski pracownicze. System workflow uruchomiony został dla prowadzenia procesów obiegu faktur kosztowych, których przetwarzanych jest około 500 miesięcznie.
    Pozytywna współpraca z firmą Primesoft, której celem była cyfryzacja Spółki Ariadna pozwala nam planować rozbudowę systemu V-Desk o kolejne moduły.”

    Prezes Zarządu

    Iwona Kwiecień Poborska

Zintegrujemy V-Desk z Twoimi systemami 

Zaletą systemu V-Desk jest możliwość integracji z właściwie każdym systemem informatycznym. Nie ma na rynku firmy, która nie korzystałaby już z jakiegoś oprogramowania. Cała magia polega na tym, aby wszelkie programy wykorzystywane w firmie tak zintegrować z V-Desk, aby usprawnić procesy biznesowe w danej organizacji. 

Poza komunikacją z zewnętrznymi systemami dziedzinowymi moduł integruje się również z innymi modułami systemu workflow. Automatyczna aktualizacja danych pozwala śledzić na bieżąco wyniki danej inwestycji czy projektu, zarówno pod kątem jego rentowności jak i wykonania względem założeń czy generowania cashflow. 

www integracje

Zarządzanie budżetem w V-Desk FAQ 

Czy w systemie można śledzić wydatki w czasie rzeczywistym? 

System umożliwia śledzenie wydatków w czasie rzeczywistym. Dzięki temu menedżerowie mogą monitorować, kontrolować i analizować, jak firma wydaje swoje środki finansowe. To umożliwia zidentyfikowani obszarów dla realnych oszczędności i optymalizacji wydatków. 

W jaki sposób system wspomaga proces budżetowania? 

Tradycyjne metody budżetowania mogą być skomplikowane i czasochłonne. Elektroniczne systemy budżetowania ułatwiają ten proces poprzez automatyzację wielu zadań, takich jak zbieranie danych, generowanie raportów i przypisywanie budżetów do różnych obszarów działalności firmy. Dzięki temu czas i wysiłek potrzebny na przygotowanie budżetu są znacznie zmniejszone. 

    Skąd sie o nas dowiedziałaś/łeś?