Rekrutacja w systemie V-Desk 

Moduł rekrutacji w systemie V-Desk to innowacyjne narzędzie dedykowane zespołom kadrowym, zaprojektowane i przemyślane w celu usprawnienia procesów rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi. Jest to cyfrowe rozwiązanie, które umożliwia odkrycie potencjału i kompetencji pracowników poprzez automatyzację powtarzalnych zadań oraz wprowadzenie kontroli i porządku w procesach HR. 

Narzędzie V-Desk do kompleksowego zarządzania rekrutacją i bazą kandydatów.

Typowe wyzwania rekruterów. Znasz je? 

V-Desk nadzoruje proces rekrutacji od momentu wpłynięcia CV aż po zatrudnienie pracownika, umożliwiając pilnowanie terminów, planowanie harmonogramu rekrutacji i delegowanie zadań na wirtualne biurka pracowników zgodnie z nadanymi uprawnieniami. 

Elektroniczny workflow umożliwia automatyzację wielu etapów procesu rekrutacji, takich jak wysyłanie powiadomień o nowych aplikacjach, planowanie spotkań z kandydatami, przypisywanie zadań różnym osobom w zespole rekrutacyjnym itp. Dzięki temu pracownicy działu rekrutacji mogą skupić się na bardziej strategicznych aspektach procesu rekrutacji, a nie na powtarzalnych zadaniach administracyjnych. 

Dział rekrutacyjny często musi radzić sobie z dużą liczbą aplikacji i informacji o kandydatach, co może prowadzić do problemów z efektywnym zarządzaniem tymi danymi. Aby zapobiegać chaosowi związanemu z przetwarzaniem informacji konieczne jest zbieranie wszystkich danych do jednego łatwo zarządzanego systemu.  

Elektroniczna aplikacja do rekrutacji zapewni bezpieczne ich przechowanie i łatwość wyszukania potrzebnej informacji. Dzięki temu ułatwi podejmowanie trafnych decyzji podczas rekrutacji. 

Jedną z przyczyn przeciągających się rekrutacji może być brak komunikacji wewnętrznej w firmie. Dzieje się tak wówczas gdy nie wdraża się odpowiednich narzędzi wspierających zadania osób rekrutujących i decyzyjnych.  

Współpracę i dobrą komunikację miedzy nimi zapewnia moduł rekrutacji w systemie V-Desk. Wówczas zadania są przypisane do osób odpowiedzialnych, a cały proces nadzorowany.  

Elektroniczna rekrutacja w V-Desk i V-Desk GA 

Gotowe rozwiązanie dostępne jest na platformie V-Desk GA. Zaspokoi ono potrzeby typowo przebiegających procesów rekrutacyjnych. W sytuacji bardziej skomplikowanych i wymagających procedur rekrutacji doświadczeni analitycy pomogą wybrać dedykowane rozwiązanie. 

Nasi klienci mówią o V-Desku

  • „Wybraliśmy rozwiązanie V-Desk z uwagi na szerokie możliwości dopasowania rozwiązania do naszych indywidualnych procesów, a także na oferowaną elastyczność systemu w przypadku integracji z systemem SAP”

    Dyrektor Finansowy

    Sebastian Grubski

  • „V-Desk GA wprowadził systemowe ujęcie procesów w Nuxe, ograniczając problemy wynikające z manualnej pracy z dokumentami. Odtąd w sposób elektroniczny prowadzimy obieg faktur, a także obsługujemy procesy kadrowe, takie jak wnioskowanie i akceptację urlopów oraz ewidencję obecności pracowników.”

    Business Unit Manager

    Piotr Wijtiwiak

  • „Skorzystaliśmy ze wsparcia konsultacyjno-analitycznego firmy Primesoft Polska i jako rezultat naszej współpracy w organizacji uruchomiono system elektronicznego obiegu dokumentów V-Desk. Potwierdzamy implementację rozwiązania w obszarach umów, zamówień oraz faktur, jaki i jego integrację z systemem finansowym Exact. We wszystkich obszarach usprawnione zostały procesy akceptacji i obiegu dokumentów, jak i wzmocniona kontrola na każdym etapie.”

    Dyrektor Zarządzający, Prezes Zarządu

    Bogusław Nowosielski

  • „W ciągu 11 lat korzystania z V-Desk przekonaliśmy się o elastyczności tego rozwiązania, dlatego zleciliśmy przeprowadzenie modyfikacji pozwalających na zintegrowanie V-Desk z kolejnym systemem w firmie. Potwierdzamy, że prace zostały wykonane na najwyższym poziomie, z zachowaniem wysokich standardów etyki biznesowej oraz ciągłości działania procesów w przedsiębiorstwie.”

    Prezes Zarządu spółek Securitas w Polsce

    Krzysztof Bartuszek

  • „Przejście na system cyfrowego obiegu dokumentów wiązało się ze zmianami, które wpłynęły korzystnie na funkcjonowanie i przebieg procesów takich jak obieg faktury, zapotrzebowania, zakupy i wnioski pracownicze. System workflow uruchomiony został dla prowadzenia procesów obiegu faktur kosztowych, których przetwarzanych jest około 500 miesięcznie.
    Pozytywna współpraca z firmą Primesoft, której celem była cyfryzacja Spółki Ariadna pozwala nam planować rozbudowę systemu V-Desk o kolejne moduły.”

    Prezes Zarządu

    Iwona Kwiecień Poborska

Rekrutacja w V-Desk – FAQ 

Czy V-Desk integruje się z innymi systemami HR?  

Tak, V-Desk może być zintegrowany z innymi systemami HR, co umożliwia kompleksową obsługę procesów kadrowych. 

Czy V-Desk oferuje wsparcie techniczne?  

Tak, V-Desk zapewnia wsparcie techniczne dla swoich użytkowników, aby zapewnić płynne działanie systemu. 

    Skąd sie o nas dowiedziałaś/łeś?