V-Room
bezpieczna przestrzeń udostępniania i współpracy nad dokumentami
V-Room zapewnia wirtualną przestrzeń do kooperacji, podpisywania elektronicznym podpisem oraz bezpiecznego, kontrolowanego dostępu do dokumentów.
V-Room w połączeniu z systemem V-Desk (lub za pomocą otwartego API również z innymi systemami) przekazuje dokumenty elektroniczne bezpośrednio z poziomu użytkownika V-Desk do osób spoza organizacji, bez konieczności zakładania kont czy zakupu dodatkowych licencji.
Co zyskasz wybierając rozwiązanie V-Room?
Bezpieczne udostępnianie dokumentów
Tworzenie przestrzeni do jednoczesnej pracy nad dokumentami
Składanie podpisów elektronicznych
Dostęp dla użytkowników w ramach jednej organizacji lub użytkowników zewnętrznych
Brak konieczności zakładania konta dla podjęcia pracy nad dokumentem
Możliwość pobrania dokumentów lokalnie i edycji bez posiadania licencji Microsoft365
Wersjonowanie dokumentów
OCR by Primesoft – inteligentne odczytywanie warstwy danych z dokumentów
Rozwiązanie chmurowe – dostęp z każdego miejsca
Obsługa poprzez przeglądarkę
Otwarte API umożliwiające integracje z różnymi systemami
Wielojęzykowy i responsywny interfejs
Dlaczego dokumenty w V-Room są bezpieczne?
Narzędzia i metody gwarantujące ochronę informacji są porównywalne z tymi stosowanymi w instytucjach finansowych.
Bezpieczne środowisko systemu V-Room dla wrażliwych dokumentów zapewnia:
Dwustopniowa autentykacja dostępu
Możliwość nadawania uprawnień
Szyfrowanie plików
Czasowy dostęp do dokumentów i pokojów
Blokada przed możliwością edycji dokumentu lub jego pobieraniem
Stosowanie znaków wodnych
Raporty logowań i pracy na dokumencie
Infrastruktura hostingowa w EU
Zarządzanie bezpieczeństwem informacji zgodnie z normą ISO 27001
Jak korzystać z V-Room?
Pokój współpracy
- opiniowanie, dodawanie uwag, nanoszenie poprawek w dokumentach
- akceptacja zmian w trybie online
- uzupełnianie danych
- praca w trybie śledzenia zmian
- przekazanie dokumentu do podpisu za pomocą certyfikatu elektronicznego
- wersjonowanie dokumentów
- nadawanie uprawnień
- otwarte API umożliwiające integracje z różnymi systemami
Wybrane scenariusze zastosowań
- uzgodnienie zapisów umowy z kontrahentem
- przekazanie dokumentu do podpisu za pomocą certyfikatu elektronicznego
- współpraca z kancelarią prawną nad treścią umowy
- przekazanie pracownikowi umowy zatrudnienia
- wysyłka zapytania do oferentów
- przekazanie zamówienia dostawcy
- wysyłka oferty lub umowy do klienta
Pokój udostępniania dokumentów
- kontrola nad udostępnianymi dokumentami
- bezpieczne udostępnianie poufnych dokumentów
- komunikacja pomiędzy stronami
- nadawanie uprawnień dostępów do wybranych dokumentów
- ochrona plików
Wybrane scenariusze zastosowań
- ochrona patentów i udzielanie licencji, np. przekazywanie kodu do oprogramowania
- audyty
- transakcje inwestorskie
- przeprowadzanie Due diligence
- restrukturyzacje
- przekazywanie dokumentacji przy budowaniu księgi popytu (debiuty i emisje akcji, prospekty)
Pełna digitalizacja procesów biznesowych na wyciągnięcie ręki.
Ponad 200 tysięcy zadowolonych użytkowników systemu V-Desk skorzystało z tej szansy.