V-Room

bezpieczna przestrzeń udostępniania i współpracy nad dokumentami 

V-Room zapewnia wirtualną przestrzeń do kooperacji, podpisywania elektronicznym podpisem oraz bezpiecznego, kontrolowanego dostępu do dokumentów.

V-Room w połączeniu z systemem V-Desk (lub za pomocą otwartego API również z innymi systemami) przekazuje dokumenty elektroniczne bezpośrednio z poziomu użytkownika V-Desk do osób spoza organizacji, bez konieczności zakładania kont czy zakupu dodatkowych licencji. 

Co zyskasz wybierając rozwiązanie V-Room? 

Bezpieczne udostępnianie dokumentów 

Tworzenie przestrzeni do jednoczesnej pracy nad dokumentami 

Składanie podpisów elektronicznych 

Dostęp dla użytkowników w ramach jednej organizacji lub użytkowników zewnętrznych 

Brak konieczności zakładania konta dla podjęcia pracy nad dokumentem 

Możliwość pobrania dokumentów lokalnie i edycji bez posiadania licencji Microsoft365 

Wersjonowanie dokumentów  – podgląd zmian umożliwia szybkie porównanie wersji dokumentów

OCR by Primesoft – inteligentne odczytywanie warstwy danych z dokumentów 

Rozwiązanie chmurowe – dostęp z każdego miejsca 

Obsługa poprzez przeglądarkę 

Otwarte API umożliwiające integracje z różnymi systemami 

Wielojęzykowy i responsywny interfejs 

Jak korzystać z V-Room?

Nasi klienci mówią o V-Desku

  • „Wybraliśmy rozwiązanie V-Desk z uwagi na szerokie możliwości dopasowania rozwiązania do naszych indywidualnych procesów, a także na oferowaną elastyczność systemu w przypadku integracji z systemem SAP”

    Dyrektor Finansowy

    Sebastian Grubski

  • „V-Desk GA wprowadził systemowe ujęcie procesów w Nuxe, ograniczając problemy wynikające z manualnej pracy z dokumentami. Odtąd w sposób elektroniczny prowadzimy obieg faktur, a także obsługujemy procesy kadrowe, takie jak wnioskowanie i akceptację urlopów oraz ewidencję obecności pracowników.”

    Business Unit Manager

    Piotr Wijtiwiak

  • „Skorzystaliśmy ze wsparcia konsultacyjno-analitycznego firmy Primesoft Polska i jako rezultat naszej współpracy w organizacji uruchomiono system elektronicznego obiegu dokumentów V-Desk. Potwierdzamy implementację rozwiązania w obszarach umów, zamówień oraz faktur, jaki i jego integrację z systemem finansowym Exact. We wszystkich obszarach usprawnione zostały procesy akceptacji i obiegu dokumentów, jak i wzmocniona kontrola na każdym etapie.”

    Dyrektor Zarządzający, Prezes Zarządu

    Bogusław Nowosielski

  • „W ciągu 11 lat korzystania z V-Desk przekonaliśmy się o elastyczności tego rozwiązania, dlatego zleciliśmy przeprowadzenie modyfikacji pozwalających na zintegrowanie V-Desk z kolejnym systemem w firmie. Potwierdzamy, że prace zostały wykonane na najwyższym poziomie, z zachowaniem wysokich standardów etyki biznesowej oraz ciągłości działania procesów w przedsiębiorstwie.”

    Prezes Zarządu spółek Securitas w Polsce

    Krzysztof Bartuszek

  • „Przejście na system cyfrowego obiegu dokumentów wiązało się ze zmianami, które wpłynęły korzystnie na funkcjonowanie i przebieg procesów takich jak obieg faktury, zapotrzebowania, zakupy i wnioski pracownicze. System workflow uruchomiony został dla prowadzenia procesów obiegu faktur kosztowych, których przetwarzanych jest około 500 miesięcznie.
    Pozytywna współpraca z firmą Primesoft, której celem była cyfryzacja Spółki Ariadna pozwala nam planować rozbudowę systemu V-Desk o kolejne moduły.”

    Prezes Zarządu

    Iwona Kwiecień Poborska

Pełna digitalizacja procesów biznesowych na wyciągnięcie ręki.
Ponad 200 tysięcy zadowolonych użytkowników systemu V-Desk skorzystało z tej szansy.

V-Room – FAQ 

Czym jest Virtual Data Room?

Konieczność pracy zdalnej przyniosła potrzebę stworzenia bezpiecznych miejsc wymiany i zarządzania dokumentami na odległość. Dostępne na rynku systemy klasy Virtual Data Rooms to rozwiązania dla bezpiecznej współpracy, przekazywania i przechowywania poufnych dokumentów korporacyjnych. Ważną ich zaletą jest możliwość wykorzystania zarówno wewnętrznie w przedsiębiorstwach jak i pomiędzy użytkownikami, niekorzystającymi z tych samych systemów. 

W jakich branżach wykorzystywany jest V-Room? 

V-Room nie ma żadnych ograniczeń związanych z branżą. Niemniej z platformy najczęściej korzystają domy maklerskie, przedsiębiorstwa farmaceutyczne, instytucje finansowe, banki, firmy IT, nieruchomości komercyjne oraz organizacje z sektora energetycznego.

Czy V-Room działa tylko w połączeniu z V-Deskiem? 

Nie. V-Room za pomocą otwartego API można połączyć również z innymi systemami elektronicznego obiegu dokumentów.