Rezerwacje zasobów V-Desk

Nowoczesna rezerwacja sal konferencyjnych i innych zasobów firmowych.

Aplikacja Rezerwacje zasobów V-Desk pomoże zaplanować wykorzystanie zasobów firmowych, w tym salek konferencyjnych, floty samochodowej czy sprzętu firmowego.

Używając wygodnego systemu rezerwacji, za pomocą jednego kliknięcia zarządzamy czasem, organizując pracę z wykorzystaniem dostępnych zasobów.

System V-Desk – rezerwacja sal konferencyjnych z widokiem kalendarza i szczegółami spotkań.

Jakie trudności obserwują pracownicy firm przy tradycyjnych sposobach rezerwowania?

Kluczowe funkcje aplikacji V-Desk

Zaplanuj i zorganizuj rezerwacje szybko i bezproblemowo dzięki zaawansowanym funkcjom V-Desk

rezerwacje 01

Planner wizualny

Podgląd dostępności zasobów w czasie rzeczywistym.

rezerwacje 06

Rezerwacje cykliczne

Planowanie powtarzających się rezerwacji, np. cotygodniowych spotkań.

rezerwacje 02

Alerty

Automatyczne wykrywanie konfliktów w rezerwacjach.

rezerwacje 03

Powiadomienia i zaproszenia

Przypomnienia w systemie oraz mailowe o zbliżających się spotkaniach.

rezerwacje 04

Szybkie wyszukiwanie

Łatwe odnajdywanie sal, pojazdów czy sprzętu dzięki wbudowanej wyszukiwarce.

rezerwacje 05

Zarządzanie dostępem

Możliwość nadawania uprawnień i akceptacji przez przełożonych.

Zdalny dostęp i pełna kontrola

Rezerwowanie dostępnych dla pracowników zasobów elektronicznie jest wygodne i ułatwia pracę. Aplikacja online umożliwia rezerwację z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie.

Jedno centralne miejsce zarządzania salkami konferencyjnymi w formie kalendarza daje szybki podgląd sytuacji dotyczącej wykorzystania i dostępności. Jednym kliknięciem można rezerwować salki jednorazowo lub cyklicznie, nie odchodząc od biurka, nie tracąc czasu na pisanie maili czy telefonowanie.

Zarządzanie dostępem i akceptacja przełożonych

Praca jest efektywna jeżeli rezerwacja wybranych zasobów dokonywana jest w jednej dedykowanej aplikacji. Można nadawać pracownikom uprawnienia dostępowe do wybranych typów zasobów, jak i uzależniać rezerwację od akceptacji przełożonego. Potwierdzenie rezerwacji przez kierownika w systemie upoważnia do korzystania z zasobu. Pomocne są tu wszelkie powiadomienia zarówno mailem jak i w samym systemie.

Jednym kliknięciem zaprosisz na spotkanie cały zespół

Dokonanie rezerwacji jest bardzo proste. Wystarczy uruchomić aplikację i na widoku kalendarza sprawdzić dostępność salek konferencyjnych. Po wybraniu daty i czasu na jaki chcemy dokonać rezerwacji możemy wybrać osoby, które otrzymają zaproszenie na spotkanie. System wysyła automatycznie maila z wszystkimi informacjami dotyczącymi spotkania, tj. miejsce, czas i kto organizuje spotkanie.

Wybierając aplikację Rezerwacje zasobów V-Desk, zyskujesz

arthurdoc icons szybkosc

Czas

Szybsze rezerwacje, mniej zbędnych formalności.

rezerwacje korzysci 02

Przejrzystość

Jedno miejsce do zarządzania wszystkimi zasobami

rezerwacje korzysci 01

Automatyzację

Redukcja błędów i manualnej pracy.

rezerwacje korzysci 03

Efektywność

Optymalne wykorzystanie firmowych zasobów.

rezerwacje korzysci 04

Dostępność

Możliwość rezerwacji z dowolnego miejsca i urządzenia.

dora bezpieczenstwo

Kontrolę

Pełen nadzór dzięki uprawnieniom i powiadomieniom.

Usprawnij zarządzanie zasobami w firmie!

Zautomatyzuj procesy rezerwacji i zaoszczędź czas. Dzięki aplikacji V-Desk wszystko, czego potrzebujesz, masz w jednym miejscu.

Zastosowania aplikacji Rezerwacje zasobów V-Desk w Twojej firmie

Rezerwacja sal konferencyjnych na spotkania.

Organizacja floty samochodowej – samochody służbowe zawsze dostępne.

Zarządzanie miejscami parkingowymi w firmie.

Wynajem i planowanie korzystania z biurek w systemie hybrydowym.

Kontrola dostępności sprzętu firmowego czy specjalistycznych narzędzi.

Inne zasoby współdzielone, np. rowery służbowe czy sale szkoleniowe.

rezerwacje img 2

Nasi klienci mówią o V-Desku

  • „Wybraliśmy rozwiązanie V-Desk z uwagi na szerokie możliwości dopasowania rozwiązania do naszych indywidualnych procesów, a także na oferowaną elastyczność systemu w przypadku integracji z systemem SAP”

    Dyrektor Finansowy

    Sebastian Grubski

  • „V-Desk GA wprowadził systemowe ujęcie procesów w Nuxe, ograniczając problemy wynikające z manualnej pracy z dokumentami. Odtąd w sposób elektroniczny prowadzimy obieg faktur, a także obsługujemy procesy kadrowe, takie jak wnioskowanie i akceptację urlopów oraz ewidencję obecności pracowników.”

    Business Unit Manager

    Piotr Wijtiwiak

  • „Skorzystaliśmy ze wsparcia konsultacyjno-analitycznego firmy Primesoft Polska i jako rezultat naszej współpracy w organizacji uruchomiono system elektronicznego obiegu dokumentów V-Desk. Potwierdzamy implementację rozwiązania w obszarach umów, zamówień oraz faktur, jaki i jego integrację z systemem finansowym Exact. We wszystkich obszarach usprawnione zostały procesy akceptacji i obiegu dokumentów, jak i wzmocniona kontrola na każdym etapie.”

    Dyrektor Zarządzający, Prezes Zarządu

    Bogusław Nowosielski

  • „W ciągu 11 lat korzystania z V-Desk przekonaliśmy się o elastyczności tego rozwiązania, dlatego zleciliśmy przeprowadzenie modyfikacji pozwalających na zintegrowanie V-Desk z kolejnym systemem w firmie. Potwierdzamy, że prace zostały wykonane na najwyższym poziomie, z zachowaniem wysokich standardów etyki biznesowej oraz ciągłości działania procesów w przedsiębiorstwie.”

    Prezes Zarządu spółek Securitas w Polsce

    Krzysztof Bartuszek

  • „Przejście na system cyfrowego obiegu dokumentów wiązało się ze zmianami, które wpłynęły korzystnie na funkcjonowanie i przebieg procesów takich jak obieg faktury, zapotrzebowania, zakupy i wnioski pracownicze. System workflow uruchomiony został dla prowadzenia procesów obiegu faktur kosztowych, których przetwarzanych jest około 500 miesięcznie.
    Pozytywna współpraca z firmą Primesoft, której celem była cyfryzacja Spółki Ariadna pozwala nam planować rozbudowę systemu V-Desk o kolejne moduły.”

    Prezes Zarządu

    Iwona Kwiecień Poborska

    Skąd sie o nas dowiedziałaś/łeś?