Intranet w systemie V-Desk  

Intranet w systemie V-Desk to kompleksowe narzędzie do efektywnej komunikacji w firmie. Usługa oparta o dostęp webowy, ułatwia bezpieczne przekazywanie bieżącej informacji. Przez intranet pracownicy mogą otrzymywać aktualizacje dotyczące projektów, wydarzeń firmowych, polityk i procedur, co sprzyja lepszemu zrozumieniu celów i strategii firmy. 

Moduł Intranet w V-Desk wspomagający komunikację i integrację zespołu.

Brak intranetu powoduje trudności komunikacyjne

Bez jednego miejsca gdzie gromadzona jest wiedza na różne tematy w firmie, pracownicy mogą mieć trudności w dotarciu do ważnych informacji. 

Intranet w V-Desk, pozwala umieszczać zarówno pojedyncze wpisy, jak i katalogi plików zawierające ważne informacje. W ten sposób uporządkowane informacje są łatwo dostępne, a ich pozyskanie nie nastręcza trudności i jest szybsze niż tradycyjne dopytywanie i zbieranie plików na lokalnym dysku. 

Polegając jedynie na spotkaniach czy przekazywaniu komunikatów mailowo trzeba liczyć się z takim problemami jak przypadkowe skasowanie maila, czy trudność w dotarciu na spotkanie. 

Intranet w systemie V-Desk centralizuje wiedzę, a każdy nowy komunikat czy zmiana może być notyfikowana powiadomieniami wewnątrz systemu jak i za pomocą wiadomości mailowych. 

Intranet wspiera wszelkie aktywności służące budowaniu dobrej atmosfery w organizacji. Jako narzędzie do publikacji pozytywnych wiadomości, informacji o sukcesach jak i osiągnięciach spełnia się doskonale. 

V-Desk GA czy V-Desk? Jakie rozwiązanie intranetu wybrać? 

Intranet może zostać skonfigurowany zgodnie z wymaganiami firmy, wówczas wdrożenie poprzedzone zostanie uszczegółowioną analizą potrzeb. Natomiast standardowe funkcjonalności Intranetu przygotowane zostały na podstawie doświadczeń i potrzeb wielu firm w gotowej aplikacji V-Desk GA. 

Nasi klienci mówią o V-Desku

  • „Wybraliśmy rozwiązanie V-Desk z uwagi na szerokie możliwości dopasowania rozwiązania do naszych indywidualnych procesów, a także na oferowaną elastyczność systemu w przypadku integracji z systemem SAP”

    Dyrektor Finansowy

    Sebastian Grubski

  • „V-Desk GA wprowadził systemowe ujęcie procesów w Nuxe, ograniczając problemy wynikające z manualnej pracy z dokumentami. Odtąd w sposób elektroniczny prowadzimy obieg faktur, a także obsługujemy procesy kadrowe, takie jak wnioskowanie i akceptację urlopów oraz ewidencję obecności pracowników.”

    Business Unit Manager

    Piotr Wijtiwiak

  • „Skorzystaliśmy ze wsparcia konsultacyjno-analitycznego firmy Primesoft Polska i jako rezultat naszej współpracy w organizacji uruchomiono system elektronicznego obiegu dokumentów V-Desk. Potwierdzamy implementację rozwiązania w obszarach umów, zamówień oraz faktur, jaki i jego integrację z systemem finansowym Exact. We wszystkich obszarach usprawnione zostały procesy akceptacji i obiegu dokumentów, jak i wzmocniona kontrola na każdym etapie.”

    Dyrektor Zarządzający, Prezes Zarządu

    Bogusław Nowosielski

  • „W ciągu 11 lat korzystania z V-Desk przekonaliśmy się o elastyczności tego rozwiązania, dlatego zleciliśmy przeprowadzenie modyfikacji pozwalających na zintegrowanie V-Desk z kolejnym systemem w firmie. Potwierdzamy, że prace zostały wykonane na najwyższym poziomie, z zachowaniem wysokich standardów etyki biznesowej oraz ciągłości działania procesów w przedsiębiorstwie.”

    Prezes Zarządu spółek Securitas w Polsce

    Krzysztof Bartuszek

  • „Przejście na system cyfrowego obiegu dokumentów wiązało się ze zmianami, które wpłynęły korzystnie na funkcjonowanie i przebieg procesów takich jak obieg faktury, zapotrzebowania, zakupy i wnioski pracownicze. System workflow uruchomiony został dla prowadzenia procesów obiegu faktur kosztowych, których przetwarzanych jest około 500 miesięcznie.
    Pozytywna współpraca z firmą Primesoft, której celem była cyfryzacja Spółki Ariadna pozwala nam planować rozbudowę systemu V-Desk o kolejne moduły.”

    Prezes Zarządu

    Iwona Kwiecień Poborska

Integracja intranetu z ERPami 

Integracja intranetu z ERP umożliwia centralne zarządzanie danymi, co pozwala firmie na spójne i skuteczne zarządzanie informacjami w całej organizacji. Dzięki temu unika się problemów z duplikacją danych i brakiem spójności między różnymi systemami. 

www integracje

Intranet w V-Desk – FAQ 

W jakich branżach sprawdzi się intranet w firmie? 

Intranet to idealne narzędzie dla każdej firmy niezależnie od sektora gospodarki. Jednak najbardziej pożądane by stosować moduł w organizacjach w których istnieje potrzeba efektywnej komunikacji, współpracy i zarządzania informacjami wewnątrz firmy. 

  • W korporacjach i biznesie, gdzie ułatwi pracownikom dzielenie się informacją poprzez dokumenty, zasoby. Ułatwi koprdynację projektów i komunikację wewnętrzną. 
  • Placówkach edukacyjnych i instytucjach naukowych. 
  • Placówkach opieki zdrowotnej, np. szpitalach, klinikach i innych placówkach medycznych.  
  • W firmach technologicznych wspierając prace programistyczne i zarządzanie projektami IT, poprzez komunikowanie pomiędzy zespołami developerskimi oraz udostępnianie dokumentacji technicznej. 
  • Branże produkcyjne zyskają pomoc w zarządzaniu łańcuchem dostaw, monitorowaniem produkcji czy udostępnianiem instrukcji i procedur, a także komunikacje pomiędzy działami. 
  • Instytucje finansowe takie jak banki i firmy ubezpieczeniowe. 
Czy w intranecie mogę przedstawić strukturę organizacyjną firmy? 

Intranet funkcjonując jako miejsce przekazywania wiedzy pomiędzy pracownikami, może zawierać strukturę organizacyjną. Przedstawienie struktury organizacyjnej w intranecie pozwala pracownikom pomóc zrozumieć jak działa firma, zwiększa transparentność w organizacji, co buduje zaufanie. Aktualizacja struktury online jest szybka i łatwa. 

    Skąd sie o nas dowiedziałaś/łeś?