Newsroom Primesoft Polska

Menadżer ds. komunikacji i marketingu

Skontaktuj się z nami w sprawie współpracy medialnej, marketingowej, konferencyjnej czy targowej.

Primesoft Polska od ponad 20 lat dostarcza kompleksowe rozwiązania klasy Enterprise w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem, elektronicznego obiegu dokumentów, DMS, zarządzania procesami biznesowymi BPM i elektronicznego archiwizowania.

Nasze rozwiązania wyróżniają się najwyższą jakością oraz nowoczesnością. Wiedza oraz doświadczenie, które zdobyliśmy w trakcie realizacji licznych wdrożeń, pozwoliły nam na zdobycie know-how oraz uzyskanie cenionych w branży certyfikatów.

Jesteśmy zaufanym partnerem we wdrażaniu nowoczesnych technologii informatycznych zwiększających bezpieczeństwo i efektywność procesów biznesowych oraz inspirujących rozwój. Tworzymy przestrzeń dla naszych klientów, partnerów i pracowników dla długotrwałych relacji w oparciu o wzajemny szacunek, uczciwość i rzetelność.

Jako lider rynku obsługujemy spółki giełdowe, międzynarodowe koncerny, grupy kapitałowe, banki i instytucje finansowe, spółki sektora publicznego oraz wiele firm będących światowymi liderami w swoich branżach.

V-Desk to rozwiązanie, które w innowacyjny sposób wprowadzi digitalizację dokumentów oraz procesów biznesowych w Twojej firmie. System elektronicznego obiegu dokumentów obsługuje takie obszary jak: obieg faktur, procesy kadrowe, procesy zakupowe, zarządzanie przepływem pracy, zarządzanie budżetem, obsługa relacji z klientami, analiza danych biznesowych, generowanie dokumentów.

V-Desk oferuje dwa modele wdrożeń. Jeden z nich to dedykowany system V-Desk, a drugi to V-Desk GA (Galeria Aplikacji V-Desk), czyli biblioteka gotowych procesów, które nazywamy aplikacjami. V-Desk to model wdrożenia polegający na projektowaniu procesu całkowicie od początku do końca na potrzeby klienta. V-Desk GA oparty jest na bibliotece gotowych procesów. Oba systemy mogą się znakomicie uzupełniać. Od strony technicznej oba modele wdrożeniowe dzielą dokładnie te same komponenty i nie ma między nimi żadnych różnic.


Projektowe podejście do wdrożenia systemu informatycznego w firmie

Odpowiednie zaplanowanie harmonogramu prac projektu znacząco wpływa na jego przebieg. To oczywiste, ale cały diabeł jak zawsze tkwi w szczegółach. Na co więc powinniśmy szczególnie zwrócić uwagę podczas planowania projektu, aby przebieg prac był jak najbardziej sprawny? Po dokonanym wyborze dostawcy systemu informatycznego, kluczową rzeczą przy podpisaniu umowy jest ustalenie szczegółowego harmonogramu prac. Ten czasami jest z góry narzucany przez klienta, a czasami powstaje na bazie przeprowadzonej przez dostawcę analizy procesów biznesowych klienta.


Najlepsze produkty dla biznesu

W dorocznym plebiscycie Gazety Finansowej system V-Desk został wyróżniony jako najlepszy produkt dla biznesu w kategorii Oprogramowanie. V-Desk to rozwiązanie, które w innowacyjny sposób wprowadzi digitalizację dokumentów oraz procesów biznesowych w firmie. System elektronicznego obiegu dokumentów obsługuje takie obszary jak, obieg faktur, procesy kadrowe, procesy zakupowe, zarządzanie przepływem pracy, zarządzanie budżetem, obsługa relacji z klientami, analiza danych biznesowych, generowanie dokumentów.


Rok 2025 rokiem przygotowań do KSeF

Obowiązkowy Krajowy System e-Faktur (KSeF) miał pierwotnie wejść w życie 1 lipca 2024 roku. Jednak na początku tego roku Ministerstwo Finansów ujawniło szereg błędów krytycznych w systemie, co przesunęło uruchomienie na 1 lutego 2026 roku. Data ta została ostatecznie potwierdzona kilkanaście dni temu, co oznacza, że rok 2025 będzie w organizacjach rokiem pod znakiem KSeF.


ESG, CSRD i ESRS – co te skróty oznaczają dla przedsiębiorców?

Żyjemy w czasach rosnącej świadomości społecznej i środowiskowej, więc nikogo nie dziwi, że koncepcja ESG zyskuje coraz większe znaczenie w biznesie. Niektóre firmy mają obowiązek raportowania ESG już za bieżący rok, a tymczasem w Polsce wciąż nie weszła w życie ustawa, której zadaniem jest przystosowanie postanowień dyrektywy CSRD do krajowego porządku prawnego. Jak to wszystko pogodzić i możliwie najlepiej przygotować się do nowego obowiązku?


Depapieryzacja firm to konieczność, która usprawnia procesy firmowe

Elektroniczny zarządzanie dokumentacją (EZD) w codziennej pracy wykorzystuje prawie 60% firm. 80% z nich to duże i średnie organizacje. To oznacza, że mimo wszystko, co piąta taka firma wciąż przytłoczona jest papierem. EZD to jednak nie tylko rezygnacja z papieru, ale również doskonały sposób na usprawnienie procesów biznesowych i zwiększenie efektywności pracowników.


Jak zoptymalizować procesy firmowe i zrezygnować z papieru?

Coraz trudniej wyobrazić sobie funkcjonowanie firmy bez wdrożonego systemu do elektronicznego obiegu dokumentów. I w rzeczywistości tak jest, ale… W codziennej pracy taki system wykorzystuje 60% firm. 80% z nich to duże i średnie organizacje. To oznacza, że co piąta taka firma wciąż przytłoczona jest papierem.


Obowiązkowe e-Doręczenia szansą na optymalizację obiegu korespondencji

Od 1 stycznia 2025 roku wchodzi w życie obowiązek korzystania z platformy e-Doręczenia. To elektroniczny odpowiednik listu poleconego za potwierdzeniem odbioru. Dzięki tej usłudze podmioty publiczne, obywatele i firmy mogą korzystać z wygodnych i bezpiecznych doręczeń elektronicznych. Są one równoważne prawnie tradycyjnej przesyłce poleconej za potwierdzeniem odbioru.


Odłożony w czasie obowiązek, z którym nie warto czekać

Niemalże dwa lata później niż pierwotnie planowano wejdzie w życie obowiązek e-fakturowania. Nie od 1 lipca 2024 roku, a ostatecznie od 1 kwietnia 2026 roku wszystkie organizacje będą musiały być zintegrowane z Krajowym Systemem e-Faktur (KSeF). Co to oznacza dla przedsiębiorców i jak przygotować się na nadchodzące z opóźnieniem zmiany?


Depapieryzacja firm to konieczność

Elektroniczny obieg dokumentów w codziennej pracy wykorzystuje prawie 60% firm. 80% z nich to duże i średnie organizacje. To oznacza, że co piąta taka firma wciąż przytłoczona jest papierem.


Doświadczony dostawca podpowie najlepsze rozwiązanie

Filip Kolendo, CTO w Primesoft Polska wyjaśnia dlaczego warto zaprzyjaźnić się z KSeF i doradza jak wybrać odpowiedniego dostawcę systemu elektronicznego obiegu dokumentów (EOD) w firmie.