
zarządzanie obszarami
Kadry
Narzędzia w systemie V-Desk w oparciu o rozwiązania klasy Enterprise dla systemu BPM (Business Process Management) oraz DMS (Document Management System) pozwalają na efektywne zarządzanie procesami w zakresie elektronicznej dokumentacji kadrowej w firmie. Nasze rozwiązania cieszą się szczególnym uznaniem działów: kadr, HR oraz rekrutacji. Pomagając usprawniać elektroniczny obieg dokumentów oraz funkcjonowanie procesów w tych obszarach przedsiębiorstwa, tworzymy dojrzałe i kompleksowe narzędzie do zarządzania e-kadrami.
Procesy
Zarówno tworzenie elektronicznego repozytorium dokumentów jak i zarządzanie obiegiem dokumentów
w V-Desk pozwala na sprawne prowadzenie w obszarze kadr ważnych
w każdym przedsiębiorstwie procesów:
- Zarządzanie procesem rekrutacji oraz zatrudnienia pracownika
- Prowadzenie e-teczki pracownika
- Przygotowanie umów pracowniczych oraz wydanie narzędzi pracy
- Zarządzanie zakresem obowiązków i kartami opisu stanowiska pracy
- Zarządzanie ewidencją czasu pracy oraz oceną pracowników
Zrealizowane przez nas wdrożenia systemu V-Desk dobrze pokazują, że przechowywanie dokumentów pracowniczych w jednym elektronicznym archiwum systemu V-Desk, dzięki cyfryzacji dokumentów pozwala na bardzo sprawne zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów w ramach procesów kadrowych.
Narzędzia

Dzięki implementacji V-Desk w obszarze kadr wielu naszych klientów wskazuje, że przechowywanie dokumentów kadrowych w formie cyfrowej wraz z elastycznym i kompleksowym zarządzaniem procesami kadrowymi w ramach jednego narzędzia pozwala na efektywne zarządzanie całością dokumentów kadrowych pracownika, takich jak na przykład: teczka pracownicza, karty ocen pracowników, dokumenty personalne, wnioski premiowe. Wraz z rosnącymi wymaganiami przed jakimi stają pracodawcy na rynku pracy rosną również oczekiwania naszych klientów wobec możliwości realizacji procesów w systemie V-Desk. Dlatego w ramach rozwoju systemu udostępniamy również naszym klientom komplet narzędzi do sprawnego zarządzania dokumentacją związaną z zatrudnieniem pracownika.
Teczka pracownicza
W wielu przedsiębiorstwach przechowywanie dokumentów kadrowych jak i zarządzanie dokumentacją teczki pracownika jest procesem wymagającym szczególnej uwagi i kontroli. W związku z tym w systemie V-Desk zbudowaliśmy dedykowany moduł do zarządzania elektroniczną teczką pracownika składający się z czterech obszarów:
- dokumenty przed zatrudnieniem – badania wstępne, świadectwo pracy, dok. potwierdzające kwalifikacje
- dokumentacja w trakcie zatrudnienia – kwestionariusze, BHP, kolejne badania lekarskie, umowa o pracę, PPOŻ, RODO, zmiany danych osobowych
- zwolnienie pracownika, rozwiązanie umowy i świadectwo pracy
- korespondencja dot. pracownika, nagany, kary, korespondencja z komornikiem
Funkcjonalności

System V-Desk pozwala także na przygotowanie automatycznych alertów przekazywanych np. na skrzynkę mailową dotyczących terminów ważnych dla uprawnień pracowników (na przykład: koniec badań okresowych, koniec ważności szkoleń BHP, koniec umowy o pracę, alerty dotyczące końca urlopu macierzyńskiego czy wychowawczego).
Dla sprawnego procesowania dokumentów przygotowujemy nasze rozwiązania w taki sposób, aby możliwa była ich integracja z innymi systemami ERP lub programami kadrowymi funkcjonującymi w przedsiębiorstwie.
Aby zapewnić naszym klientom rozwiązania elastyczne, kompleksowe i dojrzałe, potwierdzamy, że moduł e-teczki pracowniczej w systemie V-Desk posiada zgodność z Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10.12.2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej.
Porozmawiajmy
o Twoich kadrach.
Zapraszamy na darmowe konsultacje.
Utrzymuj swoją trwałą przewagę konkurencyjną dzięki transformacji cyfrowej.
Nasi specjaliści przedstawią oczekiwane korzyści z działania.