Hotel Andersia – nasz nowy Klient

Sukcesem zakończyło się kolejne wdrożenie naszego produktu V-Desk w modelu Saas, tym razem u przedstawiciela branży hotelarskiej – IBB Andersia Hotel.
Hotel oferuje wysokiej jakości usługi przede wszystkim klientom biznesowym w ścisłym centrum Poznania w biurowcu Andersia Tower Center.
Rozwiązanie, które wybrał Klient obejmuje fakturowanie wraz z funkcją OCR, a także obieg dokumentów kancelaryjnych i zamówień. Ponadto, V-Desk został ściśle zintegrowany z systemem Sage Symfonia, co zdecydowanie porządkuje proces obiegu dokumentów typu faktury i zamówienia oraz daje nad nimi pełną kontrolę.
Produkt firmy Primesoft powstał i jest obsługiwany na platformie Microsoft Azure. Ta forma obsługi jest dla Klienta korzystna z uwagi na to, że nie obciąża go organizacją i obsługą zaplecza technicznego potrzebnego dla obsługi i działania systemu. Dzięki temu firma i jej pracownicy koncentrują się wyłącznie na swojej działalności.
Dzięki naszemu kompleksowemu rozwiązaniu praca z dokumentami w Hotelu Andersia jest dla Klienta optymalna pod względem czasu i jej organizacji. Na temat tych i innych korzyści wypływających z zakupu V- Deska możecie przeczytać w przesłanym do nas liście referencyjnym.