Blog
-
Rok 2025 rokiem przygotowań do obowiązkowego KSeF
Ministerstwo Finansów rozpoczyna finalne konsultacje projektu rozwiązań prawnych i biznesowych w zakresie wdrożenia obowiązkowego Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF). Przedstawione rozwiązania…
-
O ESG, CSRD i ESRS w Gazecie Finansowej
Żyjemy w czasach rosnącej świadomości społecznej i środowiskowej, więc nikogo nie dziwi, że koncepcja ESG zyskuje coraz większe znaczenie w…
-
Umowa i jej najważniejsze elementy
Niezależnie od charakteru transakcji, umowa odgrywa kluczową rolę, stanowiąc podstawę prawną dla obydwu stron. Dobrze skonstruowany dokument nie tylko chroni…
-
Owocna współpraca Primesoft i Collegium da Vinci
Podczas inauguracji roku akademickiego Collegium Da Vinci Primesoft Polska oraz Neptis S.A. otrzymały podziękowania za wyróżniające się zaangażowanie we współpracę…
-
Czym jest SaaS? Co to jest i jak działa Software as a Service?
W erze cyfrowej, model Software as a Service zdobywa coraz większą popularność jako sposób dostarczania oprogramowania. Dzięki SaaS, użytkownicy mogą…
-
Obowiązkowe e-Doręczenia szansą na optymalizację obiegu korespondencji
Od 1 stycznia 2025 roku wchodzi w życie obowiązek korzystania z platformy e-Doręczenia. To elektroniczny odpowiednik listu poleconego za potwierdzeniem…
-
Konferencja online „Systemy do obsługi zgłoszeń sygnalistów”
10 września odbędzie się konferencja online „Systemy do obsługi zgłoszeń sygnalistów” organizowana przez Polski Instytut Rozwoju Biznesu. Podczas niej Primesoft…
-
Paczki przelewów – integracja V-Desk z systemami bankowymi i masowe generowanie płatności
Jednorazowe wygenerowanie kilkudziesięciu transakcji bankowych znacznie ułatwia realizację wielu operacji finansowych w przedsiębiorstwie. Taką opcję znajdziecie w systemie V-Desk. Jak…
-
Raportowanie ESG — czym jest i od kiedy obowiązuje?
Już wkrótce pierwsze przedsiębiorstwa będą zobowiązane do złożenia raportu ESG, zgodnego z nowymi standardami, wprowadzonymi przez Komisję Europejską. Na czym…
-
Znamy zwycięzców konkursu Primesoft na najlepszą ilustrację do opowiadania z antologii „PoznAI przyszłość”
Zadaniem uczestników konkursu było stworzenie ilustracji z wykorzystaniem dowolnego generatora obrazów AI do fragmentu opowiadania „Lekcje obrony przed nowymi technologiami”…
-
Ustawa DORA – jak przygotować firmę na nowe regulacje?
Ustawa DORA jest nową regulacją Unii Europejskiej, mającą na celu zwiększenie odporności operacyjnej instytucji finansowych na incydenty cyfrowe. Wprowadza ona…
-
Polski Rząd przyjął ustawę o ochronie sygnalistów. Primesoft przychodzi z gotową aplikacją
23 października 2019 roku na terenie Unii Europejskiej weszła w życie dyrektywa UE 2019/1937, dotycząca ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa. Dyrektywa…
-
Dig. IT Granty na cyfryzację dla MŚP
„Dig. IT. Transformacja cyfrowa polskich MŚP.” to nowy projekt grantowy oferowany przez Agencję Rozwoju Przemysłu SA dla małych i średnich…
-
Jak uzyskać podpis elektroniczny?
Podpis elektroniczny to nieodłączny element cyfrowego obiegu dokumentów w przedsiębiorstwie. Za jego pomocą użytkownik może potwierdzać istotne dokumenty, a także…
-
„Elektroniczny Obieg Informacji” na konferencji GigaCon
Jak poskładać wszystkie dokumenty i procesy biznesowe w jednym miejscu? Jakub Szymczak rozmawia z Hubertem Klupieciem podczas konferencji GigaCon. Szef…
-
Nasi klienci w zestawieniu Forbesa
Największe Polskie Firmy Magazyn Forbes Polska po raz ósmy w historii przygotował Ranking Największych Polskich Firm Prywatnych. W zestawieniu pojawiło się…
-
Jubileusz 20 lecia Primesoft
Wspólnie świętowaliśmy, w gronie naszych najbliższych sukces firmy. Uroczyste spotkanie miało miejsce w Teatrze Muzycznym w Poznaniu, a uświetnił je…
-
Dokumentacja pracownicza – z czego się składa i jak ją prowadzić?
Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji pracowniczej, to obowiązek prawny każdego pracodawcy. Jest on regulowany przepisami, a za nieprzestrzeganie grozi kara grzywny,…
-
Pomyślna recertyfikacja ISO 27001
Audyt Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w Primesoft Jednym z ważniejszych priorytetów naszej działalności jest zapewnienie klientom możliwe maksymalnego bezpieczeństwa przetwarzanych…
-
Jak uniknąć długu technologicznego wdrażając systemy IT?
Dług technologiczny to koszt, który ponosi przedsiębiorstwo za stosowanie przestarzałych narzędzi i technologii w oferowanym oprogramowaniu. Skutki tego zjawiska mogą…
-
Aplikacje low-code/no-code w obiegu dokumentów – dlaczego warto?
Obecnie na rynku funkcjonuje wiele narzędzi, które z powodzeniem automatyzują procesy w przedsiębiorstwie. Niektóre z nich wymagają specjalistycznej wiedzy, a…
-
E-faktura w KSeF – wszystko co musisz wiedzieć
Już wkrótce zarejestrowane w Polsce firmy będą objęte obowiązkiem wdrożenia systemu KSeF. To oznacza konieczność wielu zmian, przede wszystkim natury…
-
Skrzynka do e-Doręczeń – jak ją założyć?
Klasyczne listy polecone za potwierdzeniem odbioru prędzej lub później, ale zostaną zastąpione przez e-Doręczenia. Pierwotnie od 10 grudnia, a według…
-
Rejestr kancelaryjny – co to takiego i jak go prowadzić?
Rejestr kancelaryjny wspiera organizację pism i dokumentów, zwłaszcza gdy jest ich nadmierna ilość. Dzięki niemu można znacznie lepiej zarządzać obiegiem…
-
Rozwój platformy V-Desk GA (V-Desk Galeria Aplikacji) – sprawdzone rozwiązania i nowe moduły w modelu no-code
Przedstawiamy nowe możliwości implementacyjne modułów systemu V-Desk. System V-Desk to platforma przyspieszająca procesy cyfrowej transformacji w dowolnym obszarze biznesu. Zazwyczaj okazuje…
-
V-Desk w Optimie
Wiodący operator logistyczny firma Optima Logistics Group rozpoczęła pracę z systemem V-Desk. Wdrożeniem objęto kilka procesów obsługi dokumentów związanych ze…
-
Skuteczna weryfikacja kontrahentów w branży spedycyjnej
Dedykowane rozwiązanie w systemie V-Desk Firma spedycyjna, która realizuje dla swoich klientów obsługę transportu poprzez organizację przewoźników oczekiwała systemu workflow,…
-
Cyfryzacja pachnąca kwiatami
Proces obsługi faktur jednym kliknięciem w JMP Flowers. Największy w Polsce producent kwiatów, takich jak storczyki, róże czy anturium idąc…
-
Korespondencja biurowa – jak ją zoptymalizować?
Z korespondencją biurową mamy do czynienia w każdej firmie lub instytucji. To zarówno maile wysyłane do pracowników, jak i zamówienia,…
-
Automatyzacja procesów biurowych – na czym polega i jakie korzyści przynosi?
Automatyzacja pozwala firmom na usprawnienie codziennej pracy, przy jednoczesnej redukcji zbędnych kosztów i podniesieniu efektywności pracowników. Wiele manualnych procesów, które…