Blog
-
Znamy zwycięzców konkursu Primesoft na najlepszą ilustrację do opowiadania z antologii „PoznAI przyszłość”
Zadaniem uczestników konkursu było stworzenie ilustracji z wykorzystaniem dowolnego generatora obrazów AI do fragmentu opowiadania „Lekcje obrony przed nowymi technologiami”…
-
Ustawa DORA – jak przygotować firmę na nowe regulacje?
Ustawa DORA jest nową regulacją Unii Europejskiej, mającą na celu zwiększenie odporności operacyjnej instytucji finansowych na incydenty cyfrowe. Wprowadza ona…
-
Polski Rząd przyjął ustawę o ochronie sygnalistów. Primesoft przychodzi z gotową aplikacją
23 października 2019 roku na terenie Unii Europejskiej weszła w życie dyrektywa UE 2019/1937, dotycząca ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa. Dyrektywa…
-
Dig. IT Granty na cyfryzację dla MŚP
„Dig. IT. Transformacja cyfrowa polskich MŚP.” to nowy projekt grantowy oferowany przez Agencję Rozwoju Przemysłu SA dla małych i średnich…
-
Jak uzyskać podpis elektroniczny?
Podpis elektroniczny to nieodłączny element cyfrowego obiegu dokumentów w przedsiębiorstwie. Za jego pomocą użytkownik może potwierdzać istotne dokumenty, a także…
-
„Elektroniczny Obieg Informacji” na konferencji GigaCon
Jak poskładać wszystkie dokumenty i procesy biznesowe w jednym miejscu? Jakub Szymczak rozmawia z Hubertem Klupieciem podczas konferencji GigaCon. Szef…
-
Nasi klienci w zestawieniu Forbesa
Największe Polskie Firmy Magazyn Forbes Polska po raz ósmy w historii przygotował Ranking Największych Polskich Firm Prywatnych. W zestawieniu pojawiło się…
-
Jubileusz 20 lecia Primesoft
Wspólnie świętowaliśmy, w gronie naszych najbliższych sukces firmy. Uroczyste spotkanie miało miejsce w Teatrze Muzycznym w Poznaniu, a uświetnił je…
-
Dokumentacja pracownicza – z czego się składa i jak ją prowadzić?
Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji pracowniczej, to obowiązek prawny każdego pracodawcy. Jest on regulowany przepisami, a za nieprzestrzeganie grozi kara grzywny,…
-
Pomyślna recertyfikacja ISO 27001
Audyt Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w Primesoft Jednym z ważniejszych priorytetów naszej działalności jest zapewnienie klientom możliwe maksymalnego bezpieczeństwa przetwarzanych…
-
Jak uniknąć długu technologicznego wdrażając systemy IT?
Dług technologiczny to koszt, który ponosi przedsiębiorstwo za stosowanie przestarzałych narzędzi i technologii w oferowanym oprogramowaniu. Skutki tego zjawiska mogą…
-
Aplikacje low-code/no-code w obiegu dokumentów – dlaczego warto?
Obecnie na rynku funkcjonuje wiele narzędzi, które z powodzeniem automatyzują procesy w przedsiębiorstwie. Niektóre z nich wymagają specjalistycznej wiedzy, a…
-
E-faktura w KSeF – wszystko co musisz wiedzieć
Już wkrótce zarejestrowane w Polsce firmy będą objęte obowiązkiem wdrożenia systemu KSeF. To oznacza konieczność wielu zmian, przede wszystkim natury…
-
Skrzynka do e-Doręczeń – jak ją założyć?
Klasyczne listy polecone za potwierdzeniem odbioru prędzej lub później, ale zostaną zastąpione przez e-Doręczenia. Pierwotnie od 10 grudnia, a według…
-
Rejestr kancelaryjny – co to takiego i jak go prowadzić?
Rejestr kancelaryjny wspiera organizację pism i dokumentów, zwłaszcza gdy jest ich nadmierna ilość. Dzięki niemu można znacznie lepiej zarządzać obiegiem…
-
Rozwój platformy V-Desk GA (V-Desk Galeria Aplikacji) – sprawdzone rozwiązania i nowe moduły w modelu no-code
Przedstawiamy nowe możliwości implementacyjne modułów systemu V-Desk. System V-Desk to platforma przyspieszająca procesy cyfrowej transformacji w dowolnym obszarze biznesu. Zazwyczaj okazuje…
-
V-Desk w Optimie
Wiodący operator logistyczny firma Optima Logistics Group rozpoczęła pracę z systemem V-Desk. Wdrożeniem objęto kilka procesów obsługi dokumentów związanych ze…
-
Skuteczna weryfikacja kontrahentów w branży spedycyjnej
Dedykowane rozwiązanie w systemie V-Desk Firma spedycyjna, która realizuje dla swoich klientów obsługę transportu poprzez organizację przewoźników oczekiwała systemu workflow,…
-
Cyfryzacja pachnąca kwiatami
Proces obsługi faktur jednym kliknięciem w JMP Flowers. Największy w Polsce producent kwiatów, takich jak storczyki, róże czy anturium idąc…
-
Korespondencja biurowa – jak ją zoptymalizować?
Z korespondencją biurową mamy do czynienia w każdej firmie lub instytucji. To zarówno maile wysyłane do pracowników, jak i zamówienia,…
-
Automatyzacja procesów biurowych – na czym polega i jakie korzyści przynosi?
Automatyzacja pozwala firmom na usprawnienie codziennej pracy, przy jednoczesnej redukcji zbędnych kosztów i podniesieniu efektywności pracowników. Wiele manualnych procesów, które…
-
Primesoft stworzył stronę internetową dla Radio Yanosik
Zaprojektowaliśmy stronę Radia Yanosik Yanosik ponownie zaskakuje innowacyjnym pomysłem, a zespół Primesoft miał okazję uczestniczyć w jego realizacji. Właśnie startuje…
-
Technologia OCR i jej zastosowanie w codziennym życiu? Poznajcie aplikację PanParagon
PanParagon to darmowa aplikacja zakupowa, która została pobrana ponad 700 tys. razy i jest wysoko oceniana przez użytkowników z całego…
-
Ekologiczna firma – w jaki sposób dbać o środowisko prowadząc firmę?
Wdrożenie ekologicznych rozwiązań w firmie stanowi obecnie bardzo silny trend na rynku. Wszystko wskazuje na to, że utrzyma się jeszcze…
-
Sprawne zarządzanie dokumentacją ISO w Lhoist
Procedowanie dokumentów, aktualizacja i tworzenie nowych instrukcji od teraz elektronicznie. Spółka Lhoist Bukowa sp. z o.o. jest częścią międzynarodowego koncenru…
-
Elektroniczne zarządzanie dokumentacją. Jak działa system EZD?
W dobie transformacji cyfrowej i globalnej digitalizacji coraz trudniej wyobrazić sobie firmy nie posiadające systemów informatycznych. Wachlarz rozwiązań i technologii…
-
System workflow – czym jest i jak działa?
We współczesnym świece, kiedy wydajność i efektywność stanowią klucz do osiągnięcia sukcesu w biznesie, wykorzystanie praktyczne workflow odgrywa coraz większą rolę. Wiele…
-
System DMS – co to jest i jak stosować Document Management System?
Rosnąca organizacja często odczuwa wzrost ilości dokumentów papierowych i elektronicznych w obiegu. Pracownicy tracą czas na poszukiwanie dokumentów, ustalania do kogo…
-
Ustawa o pracy zdalnej – nowe przepisy już od 7 kwietnia!
Już za niespełna miesiąc, 7 kwietnia 2023 roku, zaczną obowiązywać nowe przepisy Kodeksu pracy regulujące pracę zdalną. Nowelizacja Kodeksu pracy…
-
INC Group usprawnia procesy
Faktury, korespondencja, umowy już tylko cyfrowo w INC SA i INC Dom maklerski Najważniejsze procesy zostały zoptymalizowane. Usprawniono ich obieg…