Nawiązujemy współpracę z OIR w Poznaniu w zakresie cyfryzacji i automatyzacji obiegu dokumentów
Poznańska Izba zrzesza obecnie 3885 radców prawnych i aktualnie szkoli 525 aplikantów radcowski. To prężnie działająca izba samorządowa, które wspiera środowisko radców prawnych poprzez edukację, organizację współpracy środowiska radców prawnych oraz promocji wiedzy prawniczej i zawodu wśród lokalnej społeczności.
Z przyjemnością informujemy o rozpoczęciu prac nad stworzeniem dedykowanego systemu obiegu dokumentów. Pierwsze zadania obejmujące konsultacje i analizę już zostały przeprowadzone. W ich rezultacie określono obszar jaki ujęty zostanie w systemie. I tak, zdecydowano o wprowadzeniu elektronicznej kancelarii wraz z komplementarnymi aplikacjami usprawniającymi obieg korespondencji.
Primesoft Sign i Primesoft Multi Sign dają możliwość zastosowania elektronicznego podpisu niezależnie od formatu dokumentu czy dostawcy urządzenia. Zastosowanie systemu V-Desk do obsługi kancelarii, umożliwi sprawne i szybkie rejestrowanie dokumentów, zapewni wielostopniową autoryzację z pomocą elektronicznego podpisu, a przede wszystkim usprawni obieg.
Więcej o rozwiązaniu elektronicznej kancelarii znajduje się tutaj