V-Desk w praktyce
-
Paczki przelewów – integracja V-Desk z systemami bankowymi i masowe generowanie płatności
Jednorazowe wygenerowanie kilkudziesięciu transakcji bankowych znacznie ułatwia realizację wielu operacji finansowych w przedsiębiorstwie. Taką opcję znajdziecie w systemie V-Desk. Jak…
-
Jak uzyskać podpis elektroniczny?
Podpis elektroniczny to nieodłączny element cyfrowego obiegu dokumentów w przedsiębiorstwie. Za jego pomocą użytkownik może potwierdzać istotne dokumenty, a także…
-
Dokumentacja pracownicza – z czego się składa i jak ją prowadzić?
Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji pracowniczej, to obowiązek prawny każdego pracodawcy. Jest on regulowany przepisami, a za nieprzestrzeganie grozi kara grzywny,…
-
Jak uniknąć długu technologicznego wdrażając systemy IT?
Dług technologiczny to koszt, który ponosi przedsiębiorstwo za stosowanie przestarzałych narzędzi i technologii w oferowanym oprogramowaniu. Skutki tego zjawiska mogą…
-
Rejestr kancelaryjny – co to takiego i jak go prowadzić?
Rejestr kancelaryjny wspiera organizację pism i dokumentów, zwłaszcza gdy jest ich nadmierna ilość. Dzięki niemu można znacznie lepiej zarządzać obiegiem…
-
Rozwój platformy V-Desk GA (V-Desk Galeria Aplikacji) – sprawdzone rozwiązania i nowe moduły w modelu no-code
Przedstawiamy nowe możliwości implementacyjne modułów systemu V-Desk. System V-Desk to platforma przyspieszająca procesy cyfrowej transformacji w dowolnym obszarze biznesu. Zazwyczaj okazuje…
-
Elektroniczne rozliczanie delegacji według nowych stawek
Diety i inne należności w rozliczaniu delegacji Od 28 lipca br. stawka diety z tytułu krajowej podróży służbowej wynosi 38 pln (do…
-
Wnioski, obserwacje i rekomendacje, czyli biurowe zmagania z dokumentami naszych Klientów
Na bazie doświadczeń Primesoft Polska wynikających z realizacji projektów implementacji rozwiązań wspomagających zarządzanie dokumentami, oraz w oparciu o informacje zebrane w…