Agrosimex to nowoczesna firma zajmująca się dystrybucją środków ochrony roślin, nawozów, akcesoriów ogrodniczych i doradztwem w dziedzinie uprawy roślin.
Nasza współpraca rozpoczęła się w 2018 roku, kiedy wprowadziliśmy rozwiązanie cyfryzujące kilka kluczowych obszarów spółki.
W pierwszym etapie realizacji projektu wdrożenia systemu elektronicznej obsługi i archiwizacji dokumentów jednocześnie ujęto kilka obszarów biznesowych. Na całość systemu V-Desk składały się następujące procesy:
- faktury zakupowe
- wnioski kredytowe
- wnioski zakupowe
- zamówienia wewnętrzne
- reklamacje zewnętrzne
- dokumenty przewozowe
- korespondencja
Dla uzyskania takich korzyści jak efektywne i płynne procesowanie dokumentów elektronicznych przeprowadzono integrację z systemem Digitland, natomiast maksimum automatyzacji uzyskano dzięki zaawansowanej technologii OCR i skanowaniu dokumentów przy użyciu aplikacji mobilnej Scan&Paste.
Rozbudowa przyniosła korzystne zmiany w takich obszarach jak umowy. Zautomatyzowano i uporządkowano obsługę umów poprzez elektroniczną rejestrację oraz powiązanie z obiegiem faktur czy podpinaniem aneksów. Zamiast poruszać się pomiędzy różnymi systemami, pobierać dane czy pliki na dysk, całość potrzebnej informacji może być zebrana w jednym miejscu, w jednym systemie – co stanowi ogromną zaletę platformy V-Desk.