Umowy i archiwizacja dokumentów w firmie
V-Desk to idealne narzędzie do usprawnienia procesów związanych z obiegiem umowy w organizacji. W jednym systemie przeprowadzisz procesowanie umowy od momentu przygotowania dokumentu, przez akceptację i elektroniczne zatwierdzanie każdym rodzajem cyfrowego podpisu, aż po jej archiwizację w elektronicznym repozytorium umów.
Moduły obsługujące i usprawniające obieg umów i archiwizację
w V-Desk i V-Desk GA
Obieg umów
Elektroniczny obieg umów umożliwia łatwe zarządzanie procesem zawarcia kontraktów. Te następnie trafiają do elektronicznego repozytorium, które stanowi centralną bazę informacji.
Windykacje
Windykacja umowy umożliwia automatyczne monitorowanie statusu płatności na podstawie podpisanych umów.
Power BI
Baza wiedzy analitycznej wspomagająca podejmowanie strategicznych decyzji, zarówno dla menadżerów jak i każdego pracownika.
Pełna digitalizacja procesów biznesowych na wyciągnięcie ręki.
Ponad 200 tysięcy zadowolonych użytkowników systemu V-Desk skorzystało z tej szansy.
W jaki sposób rozwiązania V-Desk usprawniają procesy dotyczące umów i archiwizacji dokumentów?
V-Desk to przejrzysta ścieżka przypisanych zadań, która umożliwia łatwy dostęp do informacji o aktualnym statusie umowy.
Elektroniczne repozytorium umów umożliwia łatwe, szybkie i pełnotekstowe wyszukiwanie informacji w dokumentach.
Alerty i powiadomienia przypominają o zbliżających się płatnościach czy zakończeniu terminu umowy.
Umowy i archiwizacja w V-Desk to
Kontrola cashflow poprzez zaplanowanie fakturowania na podstawie zawartej umowy.
Wysoki standard bezpieczeństwa informacji i archiwizowania dokumentów.
Usprawnia prace działów prawnych, zespołów projektowych i sprzedażowych.