Obieg korespondencji w firmie
V-Desk to idealne narzędzie do usprawnienia obiegu korespondencji w organizacji. Wszystkie dokumenty przychodzące do i wychodzące z firmy znajdują się w jednym systemie, w którym możesz dowolnie zaprojektować obieg dokumentów. Całość może być dodatkowo zintegrowana z krajową platformą e-Doręczenia.
![](https://primesoft.pl/wp-content/uploads/hero-v-desk-korespondencja.png)
Moduły obsługujące obieg korespondencji
w V-Desk i V-Desk GA
Korespondencja
Elektroniczny obieg korespondencji to zbiór narzędzi umożliwiających automatyczną rejestrację oraz archiwizację dokumentów spływających do oraz wychodzących z firmy.
e-Doręczenia
Platforma e-Doręczenia pośredniczy w przekazywaniu korespondencji rejestrowanej. Dokumenty przesyłane w ten sposób są równoważne listowi wysłanemu za poleceniem odbioru.
Cyfryzacja procesów biznesowych nigdy nie była tak prosta.
Zapewniamy indywidualne wsparcie i opiekę przez cały okres współpracy.
W jaki sposób rozwiązania V-Desk usprawniają procesy dotyczące obiegu korespondencji?
W systemie V-Desk zarejestrowany dokument trafia na wirtualne biurko pracownika i przekazywany jest w formie elektronicznej.
Jedno źródło przechowywania informacji o dokumentach przychodzących i wychodzących.
Połączenie platformy e-Doręczenia z systemem V-Desk sprawi, że zdecydowana większość czynności przeniesie się do chmury.
![](https://primesoft.pl/wp-content/uploads/jak-to-dziala-1.png)
Obieg korespondencji w V-Desk to
Prawidłowy obieg dokumentów trafiających do organizacji.
Podpis elektroniczny na dowolnym pliku zarejestrowanym w systemie.
Automatyczne pobieranie pism z
e-Doręczeń wraz z powiadomieniami.
Obieg korespondencji – FAQ
Obieg korespondencji to droga od momentu wpłynięcia pisma do instytucji, do momentu załatwienia sprawy i wysłania odpowiedzi.
Tak. Wszystkie te pojęcia odnoszą się od obiegu korespondencji w organizacji.
Instrukcja kancelaryjna to zbiór zasad i przepisów ustalających sposób postępowania z dokumentem, który wpływa do urzędu lub jednostki organizacyjnej przedsiębiorstwa.
System kancelaryjny to zbiór zorganizowanych i powiązanych ze sobą elementów organizacji (przyjmowanie i redagowanie dokumentów, sposób ich rejestracji, obiegu i układu akt powstających w toku bieżącej działalności organizacji) mających wpływ na formę akt. Współcześnie w Polsce są stosowane różne warianty rzeczowego systemu kancelaryjnego – systemu akt spraw opartego na jednolitym rzeczowym wykazie akt. Więcej informacji w naszym wpisie blogowym >>
To elektroniczny odpowiednik listu poleconego za potwierdzeniem odbioru. Dzięki tej usłudze podmioty publiczne, obywatele i firmy mogą korzystać z wygodnych i bezpiecznych doręczeń elektronicznych. Są one równoważne prawnie tradycyjnej przesyłce poleconej za potwierdzeniem odbioru.