Obieg umów
program do zarządzania umowami w V-Desk
Moduł umowy to jedno uporządkowane miejsce przechowania, ewidencjonowania i archiwizacji dokumentów kontraktowych.
Zamień chaos dokumentów na inteligentne zarządzanie umowami.
Poznaj nowoczesny, cyfrowy rejestr umów, który eliminuje potrzebę tradycyjnych katalogów na dysku czy papierowych segregatorów. Dzięki centralnej bazie danych z inteligentnymi narzędziami dostępu i wyszukiwania zyskujesz pełną kontrolę nad dokumentacją, oszczędzając czas i zwiększając efektywność pracy.

Czy znasz te problemy dotyczące zarządzania umowami w firmie?
Weryfikacja treści umowy pod kątem nietypowych lub odbiegających od ustaleń zapisów
Analiza treści umowy to żmudne zadanie, narażone na ludzki błąd.
Z pomocą przychodzi AI OCR, potrafiące wskazać nietypowe zapisy, które różnią się od oryginalnych zapisów. Mogą dotyczyć wysokich kar umownych, zmian dat czy jednostronnego wypowiedzenia.
Ręcznie wyszukiwane informacje z umów w katalogach
Potrzebujesz szybko informacji o zapisach w umowie, upływających terminach.
System centralizuje dokumenty i pozwala na łatwe i szybkie pełnotekstowe wyszukiwanie informacji w dokumentach.
Brak dopilnowania terminów lub warunków wynikających z umowy
Dzięki alertom i powiadomieniom nie ma potrzeby pilnować terminów. System zrobi to za Ciebie. Dzięki dowolnie ustawionym notyfikacjom system powiadomi o zbliżających się płatnościach czy zakończeniu terminu umowy.
Zmiany warunków umów modyfikowane aneksami wprowadzane do systemu dają pełny obraz sytuacji bez konieczności sprawdzania i szukania informacji.
Co zyskujesz wprowadzając obieg i archiwizacje umów V-Desk?
Sprawniejsza i zautomatyzowana rejestracja dokumentów. Wykorzystanie funkcji OCR przy rejestracji umów zarówno ze skrzynek mailowych jak i zeskanowanych plików
Kontrola cashflow poprzez możliwość zaplanowania fakturowania i nadzór nad płatnościami wynikającymi z zawartej umowy.
Obsługa podpisu elektronicznego w umowach. System odczytuje informację o każdym rodzaju podpisu cyfrowego
Zawsze aktualne dane. Dzięki powiązaniu umów i aneksów w jednym systemie zmiany zapisów, terminów są na bieżąco aktualizowane
Ochrona przed zniszczeniem, zagubieniem i nadzór nad bezpieczeństwem danych przed niepowołanymi osobami lub ich utratą.
Zapewniasz wysoki standard bezpieczeństwa informacji, zarówno na etapach uzgodnień zapisów, przechowania i archiwizowania dokumentów kontraktowych.
Stały nadzór nad statusem kontraktu, realizacją zapisów umowy i możliwość szybkiej weryfikacji dzięki systemom powiadomień i alertów
Aplikacja usprawnia prace działów prawnych, zespołów projektowych, sprzedażowych. Sprawdzi się w każdej firmie, ponieważ umowy są ważnym elementem biznesowej działalności niezależnie od wielkości i branży.
Bezpieczny dostęp do umów z dowolnego miejsca.
Funkcje wpływające na większą efektywność codziennej pracy z umowami
przypomnienia i alerty – kaskadowość powiadomień gwarantuje, że zadania nie pozostają nieobsłużone
wyszukiwanie za pomocą filtrów: zarówno pełnotekstowe, jak i według zadanych parametrów
przypisywanie uprawnień
nadawanie odpowiedzialności za zadanie, np. nadzór nad umową
archiwizacja według kategorii umów
tworzenie/dodawanie ulubionych raportów
Teraz z pomocą AI obieg umów daje więcej możliwości
Zobacz jak ze sztuczną inteligencją opanujesz chaos, przyspieszysz procesowanie umów. Żmudne zadania powierz AI
Rozpoznawanie typu umowy (np. najmu, NDA, o współpracy)
AI w systemie V-Desk potrafi odczytać i sklasyfikować dokument według zadanych kryteriów. Dzięki odpowiedniemu promptowaniu w języku naturalnym uruchamiasz odpowiedni proces akceptacji.
Wyszukiwanie i oznaczanie ryzykownych zapisów
AI przeanalizuje treść umowy i wskaże nietypowe lub odbiegające od ustaleń zapisy (np. wysokie kary umowne, jednostronne wypowiedzenie i wiele innych).
Ustalanie dat i alertów
Z pomocą AI szybko wychwycisz terminy wymagające większej uwagi, np. obowiązywania umowy. Przypomnienia w postaci alertów pomogą w organizacji czasu i lepszym planowaniu.
Bezpieczne repozytorium
Nasze rozwiązanie chroni umowy przed zniszczeniem, zagubieniem oraz dostępem osób niepowołanych, gwarantując zgodność z najwyższymi standardami bezpieczeństwa informacji.
- Certyfikowane bezpieczeństwo – działamy zgodnie z normą ISO/IEC 27001, potwierdzającą najwyższy poziom ochrony danych.
- Kontrola dostępu – administratorzy mogą nadawać uprawnienia do dokumentów oraz różnicować ich poziomy, dzięki czemu użytkownik widzi tylko to, co powinien.
- Pełna przejrzystość działań – system zapisuje historię logów, dzięki czemu zawsze wiadomo, kto i kiedy wyświetlił dokument.

Elektroniczny obieg umów w V-Desk i V-Desk GA
Zaletą systemu V-Desk są jego możliwości dopasowania do specyfiki procesu. Wówczas konfigurujemy rozwiązanie w oparciu o szczegółową analizę.
Natomiast dla firm, której potrzeby w zakresie obiegu i repozytorium umów nie odbiegają od standardowych założeń mamy rozwiązania gotowe do natychmiastowego zastosowania.
Zintegrujemy V-Desk z Twoimi systemami
Zaletą systemu V-Desk jest możliwość integracji z właściwie każdym systemem informatycznym. Nie ma na rynku firmy, która nie korzystałaby już z jakiegoś oprogramowania. Cała magia polega na tym, aby wszelkie programy wykorzystywane w firmie tak zintegrować z V-Desk, aby usprawnić procesy biznesowe w danej organizacji.






























