KSeF
czym jest Krajowy System e-Faktur?
Krajowy System e-Faktur (KSeF) umożliwia wystawianie i udostępnianie faktur ustrukturyzowanych. Integracja Systemu V-Desk z KSeF uwalnia przedsiębiorcę od konieczności technicznej obsługi faktur i przygotowania ich w odpowiednim ustrukturyzowanym formacie oraz waliduje poprawność techniczną i biznesową wysyłanych i odbieranych faktur.
Jakie procesy biznesowe ułatwi połączenie KSeF z V-Desk?
1
Konwertowanie faktur do wymaganej struktury w KSeF
Dzięki wbudowanym w systemie mechanizmom, faktury są automatycznie konwertowane do wymaganej struktury, a dane uzupełniają się same.
2
Kontrola kompletności danych w fakturze
Przed wysłaniem faktury następuje walidacja struktury dokumentu oraz jej weryfikacja biznesowa.
3
Gwarancja dostarczenia faktur na wypadek niedostępności KSeF
Proces pobierania i przekazywania danych w systemie V-Desk został wyposażony w mechanizm gwarantujący dostarczenie faktury na wypadek niedostępności KSeF.
4
Ścisła kontrola nad przetwarzanymi danymi
V-Desk oferuje nieograniczone możliwości zestawień i raportowania. Zapewnia gotowe, dostosowane do potrzeb raporty faktur sprzedażowych celem ich dalszego księgowania.
5
Przekazanie dokumentu księgowego do workflow
Zdefiniowane połączenie z KSeF zapewnia przekazanie dokumentu do stosowanego obiegu dokumentów i ewentualnego eksportu do systemu finansowo-księgowego.
6
Obsługa załączników do faktury
w V-Desk
Proces pobierania i przekazywania danych w systemie V-Desk został wyposażony w mechanizm gwarantujący dostarczenie faktury na wypadek niedostępności KSeF.
KSeF w V-Desk i V-Desk GA
Moduł KSeF jest dodatkiem do modułu Faktury i jest dostępny w obu modelach wdrożenia systemu V-Desk. Można go skonfigurować w dedykowanej wersji systemu V-Desk oraz wybrać spośród gotowych procesów V-Desk GA.
Co zyskasz wybierając połączenie KSeF z V-Desk?
Optymalizację procesu obiegu faktury
Oszczędność czasu pracowników
Sprawną komunikację z platformą KSeF
Bezpieczną archiwizację dokumentów
Eliminację duplikatu faktur
Dane zbierane w zestawieniach
i raportach
Zintegrujemy KSeF w V-Desk bez konieczności programowania
Integracja Krajowego Systemu e-Faktur w V-Desk nie wymaga angażowania działu IT. W dodatku jako dostawca platformy zarządzania procesami biznesowymi, na bieżąco dbamy o dostosowanie oferowanych produktów do zmian rynkowych, a także wszelkich zmian legislacyjnych.