Elektroniczny obieg faktur
Elektroniczny obieg faktur zintegrowany z Krajowym Systemem e-Faktur (KSeF) zapewnia sprawne i efektywne zarządzanie procesem obiegu faktur w firmie. Wdrażając elektroniczny obieg faktur wraz z KSeF mamy pewność, że ważne dokumenty nie zostaną zagubione lub zniszczone, będą procesowane bez opóźnień oraz zostaną opłacone na czas.
Dzięki cyfryzacji obiegu dokumentów księgowych, poszczególne etapy pracy zostają zautomatyzowane, co prowadzi do optymalizacji, sprawniejszej i bardziej efektywnej pracy.

Czy znasz te problemy z obiegiem faktury w firmie?
Proces obiegu faktury trwa zdecydowanie za długo
Z systemem V-Desk możesz zdefiniować dowolny obieg faktury, który będzie idealnie dopasowany do potrzeb organizacji.
Brak klarownego podziału zadań przy obiegu faktury
V-Desk automatycznie będzie przydzielał zadania konkretnym osobom. W przypadku ich nieobecności zadanie automatycznie trafi do wskazanego zastępcy.
Brak zaawansowanej analizy w obszarach finansów
W systemie V-Desk można przygotować zaawansowane raporty Power BI. Dzięki temu organizacja może gromadzić, zarządzać, przetwarzać i analizować dane z różnych źródeł.
Pełna digitalizacja procesów biznesowych na wyciągnięcie ręki.
Ponad 200 tysięcy zadowolonych użytkowników systemu V-Desk skorzystało z tej szansy.
Jak zorganizować elektroniczny obieg faktur?

Co zyskasz wybierając elektroniczny obieg faktur w V-Desk?
Poprawę efektywności procesów w organizacji
Oszczędność czasu podczas rejestracji dokumentów księgowych
Przypomnienia systemowe o zadaniach
Automatyzację powtarzalnych zadań
Redukcję pracy manualnej do minimum
Pewność spełnienia wysokich standardów bezpieczeństwa
Teraz z pomocą AI obieg faktur jeszcze sprawniej, jeszcze płynniej
Wykorzystując możliwości jakie daje sztuczna inteligencja opanujesz każdą fakturę
Automatyczne odczytywanie danych z faktur
AI wspiera inteligentny odczyt danych OCR, rozpoznając dane nadawcy na fakturze. Radzi sobie doskonale również z pismem odręcznym. Ekstrahuje i uzupełnia między innymi następujące dane z faktur: NIP, pozycje faktury, kwoty, terminy. AI potrafi uczyć się szybciej niż OCR i odczytywać dane nawet z różnych układów graficznych.
Propozycja dekretacji i kategorii kosztowej
AI wspiera proces opisu faktury, sugerując konto księgowe lub pozycje księgowe takie jak MPK na podstawie historii podobnych faktur.
Weryfikacja pobranych danych i zapobieganie anomaliom
AI zbiera dane z którymi pracuje użytkownik i w ten sposób uczy się poprawnych wzorców. Na ich podstawie potrafi wykryć nietypowe, specyficzne rodzaje faktur. Pozwala więc na obsługę wszystkich dowolnych rodzajów dokumentów. Wskazując anomalie pozwoli na lepszą weryfikację poprawności.
Elektroniczny obieg faktur w V-Desk i V-Desk GA
Moduł Faktury jest dostępny w obu modelach wdrożenia systemu V-Desk. Można go skonfigurować w dedykowanej wersji systemu V-Desk oraz wybrać spośród gotowych procesów V-Desk GA.
Zintegrujemy V-Desk z Twoimi systemami ERP
Zaletą systemu V-Desk jest możliwość integracji z właściwie każdym systemem informatycznym. Nie ma na rynku firmy, która nie korzystałaby już z jakiegoś oprogramowania. Cała magia polega na tym, aby wszelkie programy wykorzystywane w firmie tak zintegrować z V-Desk, aby usprawnić procesy biznesowe w danej organizacji.
