Windykacja w systemie V-Desk

Moduł windykacji w systemie V-Desk to kompleksowe narzędzie wspierające prowadzenie spraw windykacyjnych w maksymalnie krótkim czasie.

Aplikacja pomoże zwiększyć skuteczność i zoptymalizować wykorzystanie zasobów w obszarze windykacji, skupiając się na pozytywnych relacjach z kontrahentami, skalowaniu biznesu i jego rozwoju. Rozwiązanie wykorzystuje zestaw narzędzi i mechanizmów opartych o silnik workflow usprawniając proces. 

Z czym zmagają się działy windykacji? 

Praca bez wspomagania dostosowanymi narzędziami wymaga dużego nakładu czasu i zasobów.  

Automatyzacja zadań i digitalizacja przynosi optymalne procesowanie, eliminacje opóźnień i błędów. Analiza danych dotyczących płatności i przypisanie odpowiednich statusów w jednym miejscu, pozwala zaoszczędzić czas i skoncentrować się na innych zadaniach. 

Tradycyjna wysyłka maili jest i czasochłonna, i podatna na błędy. 

System V-Desk pozwoli na automatyzację wysyłek z przypomnieniami czy to bezpośrednio do kontrahentów, czy też do osób odpowiedzialnych za zadanie. 

Oparte na prostych narzędziach czy tradycyjnych arkuszach procesy tracą na przejrzystości. 

System umożliwia monitorowanie postępu prac związanych z windykacją należności. Użytkownik może śledzić, jakie działania zostały podjęte w ramach procesu windykacji i jakie są efekty tych działań, co umożliwia skuteczne zarządzanie procesem windykacji. 

Proces windykacyjny w V-Desk i V-Desk GA

Procesy windykacyjne mogą zostać uruchomione od ręki jako gotowa aplikacja V-Desk GA.

Natomiast, w przypadku bardziej rozbudowanych i zaawansowanych procesów windykacyjnych, zespół specjalistów przygotuje dopasowane rozwiązanie V-Desk

Zintegrujemy V-Desk z Twoimi systemami ERP

Zaletą systemu V-Desk jest możliwość integracji z właściwie każdym systemem informatycznym. Nie ma na rynku firmy, która nie korzystałaby już z jakiegoś oprogramowania. Cała magia polega na tym, aby wszelkie programy wykorzystywane w firmie tak zintegrować z V-Desk, aby usprawnić procesy biznesowe w danej organizacji.

Windykacja w systemie V-Desk- FAQ 

W ramach procesu windykacji można przetwarzać różnorodne dokumenty, które są związane z płatnościami, zobowiązaniami finansowymi oraz komunikacją z dłużnikami. Oto kilka przykładów typowych dokumentów, które mogą być przetwarzane w ramach windykacji: 

  • Faktury i rachunki 
  • Przypominania i wezwania do zapłaty 
  • Korespondencja z dłużnikami 
  • Umowy i warunki płatności 

Przykład dokumentów które możesz generować w systemie z wykorzystaniem danych wsadowych z plików excel, csv, xml. 

  • Wezwania przedsądowe 
  • Monity 
  • Wezwanie do zapłaty 
  • Ponaglenie 
  • Pismo informujące.