Obowiązkowe e-Doręczenia szansą na optymalizację obiegu korespondencji


Od 1 stycznia 2025 roku wchodzi w życie obowiązek korzystania z platformy e-Doręczenia. To elektroniczny odpowiednik listu poleconego za potwierdzeniem odbioru. Dzięki tej usłudze podmioty publiczne, obywatele i firmy mogą korzystać z wygodnych i bezpiecznych doręczeń elektronicznych. Są one równoważne prawnie tradycyjnej przesyłce poleconej za potwierdzeniem odbioru.

Obowiązek korzystania z platformy e-Doręczenia w wielu organizacjach może wymusić zmianę obiegu korespondencji. Dla tych podmiotów, które do tej pory korzystają z papierowej formy prowadzenia kancelarii, to doskonała okazja, aby przejść na formę elektroniczną. Idealnym narzędziem do usprawnienia obiegu korespondencji w organizacji jest system V-Desk tworzony przez Primesoft Polska. Wszystkie dokumenty przychodzące do i wychodzące z firmy znajdują się w jednym systemie, w którym możesz dowolnie zaprojektować obieg dokumentów. Całość może być dodatkowo zintegrowana z krajową platformą e-Doręczenia.

Dlaczego warto przejść na elektroniczny obieg korespondencji?

Co zyskasz wybierając integrację e-Doręczeń z V-Desk?

Na te pytania odpowiedzi znajdziesz na łamach Gazety Finansowej. Cała publikacja na jednym zdjęciu poniżej.