Już od 1 lutego w życie wejdzie obowiązek integracji z platformą KSeF (Krajowy System e-Faktur). Na spełnienie ustawowego obowiązku pozostało już bardzo mało czasu. Podczas webinaru nagrywanego wraz z KIR (Krajowa Izba Rozliczeniowa) podpowiadaliśmy jak odpowiednio przygotować się na nowy obowiązek i jak go wykorzystać do usprawnienia procesów biznesowych w organizacji.
Podczas spotkania zaprezentowaliśmy jak zintegrować się z KSeFem na czas, czy jak przygotować organizację do nowej cyfrowej rzeczywistości, która rozpocznie się 1 lutego. W materiale znajdziesz konkretne informacje o technicznej stronie integracji, wykorzystywaniu certyfikatów KIR-u oraz wymogach formalnych, które muszą spełnić jednostki publiczne i firmy.
Zobacz nagranie i dowiedz się:
- jak wygląda współpraca KSeF z systemem V-Desk,
- jak wykorzystać certyfikaty KIR do bezpiecznej komunikacji,
- jakie są najczęstsze błędy i jak ich uniknąć,
- co zrobić, by obowiązek przekuć w realny zysk dla firmy.




