Jesteś użytkownikiem systemu i potrzebujesz natychmiastowego wsparcia?
Naszym klientom oferujemy pełen zakres konsultacji i wsparcia powdrożeniowego.
Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z obsługą pod adresem
mailowym helpdesk@primesoft.pl
Nasi konsultanci chętnie pomogą rozwiązać problematyczne kwestie za pomocą zdalnego połączenia z ekranem komputera za pomocą narzędzia TeamViewer.

Poczytaj na blogu
-
Jak REST API potrafi usprawnić biznes?
Współczesne firmy coraz częściej stawiają na automatyzację i integrację systemów, by działać szybciej i efektywniej. Jednym z najskuteczniejszych narzędzi wspierających…
-
AI w firmie – jak bezpiecznie wykorzystywać sztuczną inteligencję w procesach biznesowych?
AI coraz śmielej wkracza do świata biznesu, wspierając firmy w automatyzacji procesów, usprawnianiu komunikacji i analizie danych. Korzystanie ze sztucznej…
-
e-Doręczenia: obowiązek czy szansa? Zobacz jak mądrze podejść do tematu
Obowiązek dołączenia do platformy e-Doręczenia zbliża się wielkimi krokami. Dla wielu firm to kolejna formalność do odhaczenia. Ale czy na…
-
Cyberbezpieczeństwo i ochrona danych w firmie – jak się chronić?
Cyberataki, wycieki danych, blokady systemów – zagrożenia w cyfrowym świecie pojawiają się nagle i mogą sparaliżować firmę. Dlatego tak ważne…