Jesteś użytkownikiem systemu i potrzebujesz natychmiastowego wsparcia?
Naszym klientom oferujemy pełen zakres konsultacji i wsparcia powdrożeniowego.
Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z obsługą pod adresem
mailowym helpdesk@primesoft.pl
Nasi konsultanci chętnie pomogą rozwiązać problematyczne kwestie za pomocą zdalnego połączenia z ekranem komputera za pomocą narzędzia TeamViewer.

Poczytaj na blogu
-
e-Doręczenia: obowiązek czy szansa? Zobacz jak mądrze podejść do tematu
Obowiązek dołączenia do platformy e-Doręczenia zbliża się wielkimi krokami. Dla wielu firm to kolejna formalność do odhaczenia. Ale czy na…
-
Cyberbezpieczeństwo i ochrona danych w firmie – jak się chronić?
Cyberataki, wycieki danych, blokady systemów – zagrożenia w cyfrowym świecie pojawiają się nagle i mogą sparaliżować firmę. Dlatego tak ważne…
-
Najwyższe standardy bezpieczeństwa potwierdzone
Primesoft Polska pozytywnie przeszedł proces recertyfikacji ISO 27001 oraz uzyskał certyfikat ISO 22301. To potwierdzenie nieustannego zaangażowania w zapewnienie najwyższych…
-
Wnioski pracownicze – elektroniczne vs. papierowe – co wybrać?
Wnioski pracownicze to nieodłączny element zarządzania kadrami, a sposób ich obsługi ma ogromne znaczenie dla sprawnego funkcjonowania firmy. Tradycyjne, papierowe…