Integracje systemu V-Desk

Zadbaj o dobrą komunikację systemów i aplikacji

System V-Desk doskonale wpisuje się w złożone środowiska IT, oferując możliwość integracji z szeroką gamą systemów i aplikacji dziedzinowych. Niezależnie od tego, czy korzystasz z rozwiązań klasy ERP, systemów księgowych, czy platform do komunikacji z administracją publiczną.

Stosując wiele systemów i aplikacji, organizacja powinna zadbać o sprawną i płynną wymianę informacji oraz danych. Integracja baz danych pozwala uniknąć chaosu, przestojów i dublowania pracy. Dlatego system V-Desk automatyzuje procesy, zwiększa efektywność działania i zapobiega tworzeniu silosów informacyjnych.

Systemy z którymi komunikuje się V-Desk

(m.in. SAP, Microsoft Dynamics, Oracle, BaaN, Exact, IFS, Comarch ERP,  Comarch ERP Optima, Symfonia, Enova365, Graffiti)

(m.in. KSeF, e-Doręczenia, ePUAP, CEiDG)

(m.in. rejestr GUS, biała lista, BIK, KRD)

w tym chmurowe (tzw. mobilne podpisy)

Sposoby integracji systemów

REST API

struktura JSON

tunel VPN

Microsoft Azure

Generator API

V-Desk jest wyposażony w Generator API, który umożliwia tworzenie interfejsów API bez nakładu pracy programisty czyli w wersji no-code. Pozwala to innym systemom na łatwą i bezkosztową (po stronie V-Deska) integrację poprzez umożliwienie odczytu i zapisu danych za pomocą klikalnych elementów systemu.