Jak poskładać wszystkie dokumenty i procesy biznesowe w jednym miejscu?
Jakub Szymczak rozmawia z Hubertem Klupieciem podczas konferencji GigaCon. Szef działu wdrożeń Primesoft opowiada o zaletach elektronicznego obiegu dokumentów w firmie, o tym jak wybrać idealnego dostawcę i jak najlepiej zintegrować się z KSeF-em i e-Doręczeniami.
🔹Jakie problemy rozwiązuje elektroniczny obieg dokumentów?
🔹Jak znaleźć idealnego dostawcę systemu EOD?
🔹Na co zwrócić uwagę po wyborze odpowiedniego dostawcy?
🔹Jak wdrożyć system EOD w firmie?
🔹Jak zintegrować organizację z systemem KSeF?
🔹Jak zintegrować firmę z systemem e-Doręczenia?
🔹V-Desk czy V-Desk GA – który model wdrożenia wybrać?
Tak dużo pytań, a wszystkie odpowiedzi w jednym miejscu. Idealną okazją była konferencja pod hasłem „Elektroniczny Obieg Informacji” organizowana przez GigaCon – konferencje IT i biznesowe. Podczas niej powyższe wątpliwości rozwiewali Jakub Szymczak i Hubert Klupieć.
Nie wątpimy, że w Waszej głowie wciąż znajdują się pytania, na które nie znacie odpowiedzi. Nie ma jednak powodów do zmartwień, nasi eksperci na pewno znajdą na nie odpowiedzi