Tworzenie umowy
w V-Desk
Nowoczesne rozwiązanie optymalizujące współpracę niezależnie od wielkości firmy. Usprawni pracę działów prawnych, zespołów projektowych, sprzedażowych. Sprawdzi się w każdej firmie, której umowy stanowią jeden z elementów biznesowej działalności
Aplikacja organizuje proces powstania umowy, pomaga zachować kontrolę wersji, usprawnia komunikację i dba o przepływ pracy. Oferuje raportowanie i solidną analitykę.

Problematyczne kwestie rozwiązane od ręki
Żmudne zadania wykonywane manualnie spowalniają proces.
Inicjując proces z pomocą aplikacji pracownik kontroluje każdy etap procesu. Jego praca przyspiesza, a zadania płynnie przekazywane są na kolejne etapy.
Wysyłanie umów mailem lub różnymi kanałami obniża kontrolę i bezpieczeństwo dokumentów.
Aplikacja dba o bezpieczeństwo danych i informacji zawartych w dokumencie umowy.
Zadania i dokumenty mogą być bez obawy przekazywane również do współpracujących, zewnętrznych firm, np. w celu uzyskania opinii prawnej lub podpisu. Wówczas generowany jest bezpieczny, tymczasowy dostęp poprzez link do wirtualnych pokoi.
W trakcie negocjacji powstaje kilka wersji umowy.
Brak narzędzia kontroli wersji to zagrożenie chaosem.
Przy negocjowaniu umów, ważne by mieć kontrolę nad iteracjami. W aplikacji tworzenie umowy staje się wygodnym, zorganizowanym procesem, a zespół pracuje nad samą treścią, nie gubiąc się w wersjach dokumentu.
Skuteczna współpraca nad umową
Aplikacja wspiera przepływ pracy nad opracowaniem, zaopiniowaniem i cyfrowym potwierdzeniem ostatecznego kształtu umowy.
Wyposażona w zaawansowane narzędzia, organizuje pracę wieloosobowych zespołów, usprawniając proces negocjacji zapisów umowy. Stanowi przestrzeń bezpiecznego udostępniania dokumentów, również poza organizację.
Bezpieczeństwo dokumentów zarówno w systemie V-Desk, jak i w zintegrowanym z nim narzędziem V-Room, służącym do pracy nad dokumentami poza organizacją, potwierdzone jest certyfikatem ISO 27001.

Główne funkcje usprawniające procesowanie
Szablony
Opcjonalne wykorzystanie gotowych szablonów dostępnych bezpośrednio w aplikacji zapewnia, że zawsze używane są aktualne ich wersje.
Łączenie umów z aneksami
Parowanie dokumentów powiązanych ze sobą np. przedmiotem umowy czy dotyczących jednej sprawy.
Integracja z V-Room
Integracja z V-Room, autorskim rozwiązaniem klasy VDR (virtual data room) umożliwia przekazanie dokumentu na zewnątrz organizacji, przy maksimum bezpieczeństwa.
Integracja z MS Office 365
Praca wieloosobowych zespołów na jednym zawsze aktualnym dokumencie.
Wersjonowanie dokumentu
Historia pracy na dokumencie oraz możliwość powrotu do poprzedniej wersji dokumentu.
Wbudowany podpis cyfrowy
Zatwierdzanie umowy bezpośrednio w systemie. Aplikacja obsługuje każdy rodzaj podpisu, nie wymagając uruchamiania osobnych narzędzi.
Tworzenie i procesowanie umowy w V-Desk i V-Desk GA
Aplikacja jest gotowym rozwiązaniem low-code/no-code, co znacznie przyspiesza czas uruchomienia, a tym samym korzystania z jej zalet.
Potrzebujesz rozwiązania, które uwzględnia specyfikę Twojej organizacji?
Zaproponujemy dedykowany workflow pasujący do wymagań.