De Dietrich

De Dietrich
Technika Grzewcza Sp. z o.o.
ul. Północna 15-19, 54-105 Wrocław
www.dedietrich.pl

Wrocław, 6 listopada 2018r.

De Dietrich to jedna z najstarszych marek w branży grzewczej na świecie. W 2009 roku, po połączeniu grupy De Dietrich Remeha i Baxi Group, powstało trzecie co do wielkości przedsiębiorstwo w Europie w dziedzinie innowacyjnych, zintegrowanych rozwiązań grzewczych. Silna platforma badawczo-rozwojowa oraz siła finansowa De Dietrich daje jej ważną pozycję na rynku urządzeń grzewczych, wykorzystujących również odnawialne źródła energii.
W De Dietrich Technika Grzewcza Sp. z o.o. istotnym aspektem podczas wdrożenia systemu zarządzania procesami biznesowymi V-Desk była wysoka jakość oraz szybkość przepływu informacji zarówno w zakresie procesów wewnętrznych, jak i procesów obsługi klientów, czy współpracy z dostawcami i partnerami. W każdym z tych obszarów generowana jest przez firmę duża ilość dokumentów, które przechodzą coraz dłuższe ścieżki autoryzacji w związku z ekspansywnym rozwojem.

Automatyzacja procesów biznesowych w De Dietrich Technika Grzewcza Sp. z o.o w sposób bezpośredni przyczyniła się do poprawy funkcjonowania firmy poprzez obniżenie stopnia pracochłonności związanej z realizacją poszczególnych działań. W systemie V-Desk procesowane są obecnie faktury kosztowe i towarowe, delegacje krajowe oraz zagraniczne, wnioski inwestycyjne, a także zapotrzebowania administracyjne. Ze względu na specyfikę działalności ważnym aspektem projektu wdrożenia było zintegrowanie systemu V-Desk z wewnętrznym systemem obsługi kart gwarancyjnych oraz systemem obsługi projektów instalacji grzewczych. Zyskaliśmy możliwość bieżącej kontroli stopnia realizacji poszczególnych zadań oraz czasu, który był potrzebny do ich wykonania oraz możliwość szybkiego wykrywania i eliminacji nieprawidłowości. System V-Desk umożliwił precyzyjne rozdzielanie zadań, co wpłynęło nie tylko na oszczędność zasobów czasowych, ale także finansowych. Wszystko to przełożyło się na usprawnienie pracy w obszarze zarządzania, kontrolowania i realizacji pracy w ujęciu procesowym.

Biorąc pod uwagę fakt, że nasze cele biznesowe z wdrożenia systemu workflow V-Desk zostały osiągnięte oraz wysoką jakość współpracy z firmą, możemy zarekomendować Primesoft Polska Sp. z o.o. jako dostawcę rzetelnego i profesjonalnego.

 

z wyrazami szacunku

Grzegorz Szukiel

 

Powrót do listy klientów
Klienci Primesoft Polska