Jako firma, która podnosi poziom funkcjonowania przedsiębiorstw, zawsze oferujemy swoim Klientom nowoczesne technologie i rozwiązania. Zastosowany w aplikacji czytnik OCR ma zapewnić wysoką jakość pracy oraz przyczynić się do rozwoju organizacji, w której zostanie wykorzystany.
Nasza propozycja skierowana jest do firm, które szukają:
-
redukcji kosztów oraz eliminacji błędów związanych z ręcznym wprowadzaniem danych
-
znacznego obniżenia czasu wprowadzania danych i eliminacji opóźnień z tym związanych
-
szybkiego dostępu do wszelkich informacji
-
100% pewności informacji dzięki użyciu automatycznych reguł walidacji
-
gwarancji zachowania danych w formacie kompatybilnym z używaną bazą danych
-
większej efektywności i wydajności pracy
-
oszczędności czasu pracowników
-
przewagi konkurencyjnej
Rozpoznawanie treści dokumentów
Funkcjonalność czytnika OCR znacznie automatyzuje proces rejestracji dokumentów – proces odbywa się przy niewielkim nakładzie sił i kosztów, eliminując żmudne przepisywanie oraz możliwość wprowadzenia błędnych danych.
Zastosowanie czytnika OCR umożliwia automatyczne uzupełnianie wartości indeksów odczytanych z obrazu dokumentu. Funkcjonalność przyspiesza proces wprowadzania danych o dokumencie analizując jego zeskanowany obraz i uzupełniając odczytanymi wartościami pola opisujące ten dokument np. NIP, nr rachunku bankowego, data wystawienia faktury, itp. Rozwiązanie pobiera dane z dokumentu i automatycznie zaczytuje je do systemu sprawdzając poprawność sczytanych danych w trakcie procesu walidacji.
Wykorzystanie czytnika OCR jako jednej z funkcjonalności systemu V-Desk ma istotne znaczenie na etapie wprowadzania do systemu ich papierowych wersji bądź rejestracji ze skrzynki mailowej czy z aplikacji mobilnej V-Desk. Narzędzie wykorzystywane jest przede wszystkim dla faktur ale również innych rodzajów dokumentów, np. umów czy zamówień. Po tym etapie informacje z dokumentów wykorzystywane są w postaci edytowalnych indeksów w kolejnych krokach obiegu dokumentów.
Wyszukiwanie pełnotekstowe
Wykorzystanie czytnika OCR (Optical Character Recognition) pozwala na przeszukiwanie treści zarejestrowanych w systemie dokumentów. Zastosowanie algorytmów wyszukiwania pełnotekstowego umożliwia szybkie dotarcie do potrzebnej informacji oraz przeglądanie dokumentów według opisujących je atrybutów i słów kluczowych.